Polecane posty

DK94    192

kupiłem hzs-4 działał ale jak dla mnie nie do końca spełniał oczekiwania jak z hzs-2 i udało się okazyjnie kupić do jedno obwodowej u mnie są posiadam 4 przyczepy i w każdej jest na jeden obwód tak więc wolę nie kombinować w kwestii hamulców bo o nie można stracić życie co innego jak bym miał równe drogi a już raz sąsiad mało co nie przewrócił traktora jak jechał od górki szczęście że się wszystko dobrze skończyło

A jakie różnice zauważasz w działaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwex16    34

takie że nie mogłem podpiąć dwóch przyczep razem i odczuwałem że z opóźnieniem włączały się hamulce nie wiem może tak powinno być ale po głębszych testach druga przyczepa szybciej łapała na jednym obwodzie niż tak na dwóch

 

takie że nie mogłem podpiąć dwóch przyczep razem i odczuwałem że z opóźnieniem włączały się hamulce nie wiem może tak powinno być ale po głębszych testach druga przyczepa szybciej łapała na jednym obwodzie niż tak na dwóch


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Dlaczego nie mogłeś podpiąć dwóch przyczep, przed zaworem na przewód co idzie do ciągnika dajesz trójnik i puszczasz do kolejnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Witam

 

Z racji że możecie mi pomóc a i temat może się komuś później przydać to go poruszę. Otóż mało jest przyczep tego typu czyli D-633, większość to samochodówki ciągane za ciągnikami, producent to SANOK lub AUTOSAN, 6ton ładunku, DMC ciut ponad 8ton.

Kiedyś nabyliśmy taką przyczepę, dorobiono nadstawki, hamulce na jednoobwodowe przerobione, z tyłu zaczep i media na drugą przyczepę i tak została. Kto czytał ten wątek: http://www.agrofoto....-samochodowych/ wie że zrobiłem z niej ciężarową-rolniczą czyli przegląd co dwa lata za 70 PLN a nie jak dotąd przegląd da rok i to za 163PLN. Miała iść na sprzedaż ale koszt przeglądu i rocznego utrzymania się zmniejszył do ok. 120PLN, nabito nową TZ, nr ramy jest idealnie widoczny, nowy DR, poza tym zaczep z tyłu trochę kosztował bo kupiona nówka, mam kilka opon w takim samym rozmiarze w niezłym stanie i pneumatyczna część układu hamulcowego jest na tip-top zrobiona (nowe zawory, potem dwa siłowniki nowe) postanowiłem więc, że przyczepka zostaje pod warunkiem że zrobię w niej spód czyli mechaniczną część hamulców, przejrzę łożyska i ponownie przejrzymy okładziny hamulców (zaglądaliśmy tam zaraz po kupnie). Potem czyszczenie i malowanie spodu, nowe błotniki i belka z tyłu na światła a za 3-4 lata nowa zabudowa góry z plandeką (obecna wytrzyma jeszcze z 5 lat użytkowania bez problemu bo nie pogięta, nie pognita i cała).

Problem jaki się pojawia to części bo do D-45 D-46 D47 mają części wszędzie ale D-633 ma ciut inną budowę a do D-50/D-55 nie mam dostępu aby porównać czy będą od D-50 pasować. Chodzi mi o to co jest na fotkach bo to chcę zrobić.

 

Może ktoś ma katalog części, ew. wie skąd wytrzasnąć katalog części lub same części lub od jakich przyczep idzie je dopasować?

 

00023q.jpg

 

00056w.jpg

 

00057.jpg

00058.jpg


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix    0

Witam:D Mam pytanie czy ktoś zakładał hamulce do przyczepy hl6011 i do 8011 olejowo-pnematyczne. np: hamulce olejowo -pneumatyczne z góry dzięki POZDRAWIAM p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy chodzi Ci o hamulce najazdowe, jeśli tak to możesz mieć problem z wykonaniem przeglądu technicznego, z tego co wiem hamulce takie można założyc do przyczep o DMC 5t, jeżeli nie będziesz jeździł po drogach publicznych to taka przeróbka jest możliwa do zrobienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mysle ze chodzi mu o silowniki olejowo pneumatyczne na allegro w miare przystepnej cenie sa . ale niech matix rozwieje watpliwosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturmen    3

Panowie, kto mi pomoże? Mam przyczepę rosyjską PTS 6 tonową, Prawdopodobnie zawór od pneumatyki się już "skończył", bardzo ostro hamuje ta przyczepa i nie ma żadnej regulacji . Zastanawiam się na kupnem nowego polskiego zaworu wraz z ręcznym regulatorem siły hamowania.Czy jak kupie od przyczepy D46,D50 - takie widziałem na allegro - zadziala to? Wiem że mogą troche rurki nie pasować ale z tym sobie poradzę. Chodzi tylko czy przyczepa bedzie lepiej hamowała? Identycznego jak jest teraz nie mogę nigdzie znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszido007    155

Witam!

Ma ktoś jakiś schemat budowy hamulca najazdowego?

Kupiłem przyczepę z hamulcem najazdowym ale nie wiem czy jest on kompletny?

Co wchodzi w skład hamulca najazdowego?

Jak on działa?

Ma być jakaś wajcha na dyszlu czy coś?

Porsze o podpowiedzi w tej sprawie!

Pozdrawiam Buszido007 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39
Buszido007    155

oaxis3333,Tylko ten schemat dotyczy przyczepy samochodowej, a mi chodzi o rolniczą :)

Ale dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

schemat ten sam, a masz tyko najazdowe hamulce w tej przyczepie chcesz ją zarejestrować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszido007    155

Tak, tylko najazdowe i jest zarejestrowana tylko muszę przerejestrować i chce mieć pewność że mam kompletny hamulec a nie tylko jego część.

Ma być przy nim jakaś wajcha na dyszlu czy coś?

Jak on wgl. działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

kiedyś widziałem taki hamulec i sadziłem ze jest podobny do samochodowej :) ale kolega FERDEK))& mówi ze jest taki sam tak ze mozesz skojarzyć sobie kilka rzeczy z własnym:) nie chciał bym Cię w błąd wprowadzać


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, mam mały dylemat ponieważ posiadam dwie przyczepy HW 60.11 z jednoobwodowym układem hamulcowym. Po spięciu ich w zestaw i nabiciu w układ hamulcowy powierza jest wszystko ok, do czasu hamowania. Hamują dwie przyczepy ale hamulce odbijają tylko w piewszej a druga jest ciągle zahamowana. Co może być tego powodem ?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Masz jakieś nieszczelności w układzie albo słabo sprężarka nabija lub też jest źle podłączony zawór sterujący

W przypadku dwóch przyczep najlepszym rozwiązaniem jest dwuobwodowa instalacja. Jeden wąż pompuje a drugi steruje także masz ciągle nabite ciśnienie w butlach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

a jak podepniesz tą drugą jako pierwszą to tak samo jest czy może zawór powrotu nie działa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Bo może być tak że zawór mógł sie przyblokować z powodu zamarznięcia skroplonej z powietrza wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

musi sprawdzić samą tą przyczepę jak za hamuje czy hamulec odbije a jak nie to tak jak kolega wyżej piszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sytuacja wygląda tak że osobno działają jak nowe bo cały układ hamulcowy jest nowy i hamulce dobrze odbijają, sprężarka napewno dobrze pompuje, a przerabianie nie wchodzi w gre bo nie zawsze ciągam NH i musi zosatać jednoobwodowy. A nie zamienie kolejności przyczep bo wyjścia z tyłu mam tylko w jednej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Więc sterowanie masz coś pozamieniane albo zawór sterujący sie sypnoł w tej pierwszej. Przełóż zawór z tej drugiej do pierwszej i wtedy zobacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

a jak znowu zahamujesz to co sie dzieje na drugiej ?

mozesz miec zle podlaczone wyjscie na przyczepe w tej 1, czyli podlaczone za zaworem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj