Polecane posty

Piters182    29

Aha rozumiem, czyli dodatkowy przewód i dodatkowe wyjście z tyłu. A nie ma jeszcze inne opcji? Coś słyszałem o zaślepianiu jednego przewodu w przyczepie 2 obwodowej ale nie wiem jak to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Witajcie, prawdopodobnie muszę kupić zawór sterujący hamulcami w przyczepie. Posiadam układ jedno obwodowy, do którego chciałem kupić zawór HZS-2 (koszt około 290zł) ale dowiedziałem się, że można kupić HZS-4 (koszt około 130zł) i zatkać jakieś tam złącze. I mam tu pytanie czy naprawdę HZS-4 zatrybi z instalacją jednoobwodową? Czy ktoś już to testował i czy nie będzie problemu np. z przyhamowywaniem (pedał wciśnięty na pół nie do końca).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Zatrybi zatrybi będzie działał ,

podłącza się tak samo jak do dwuobwodowej tylko że na wyjściu przewodu do hamulców trzeba założyć regulator siły ( ten taki pusta paka pół paki pełna paka ) a przewód podpina się tam gdzie idzie czerwony przewód i działa tak samo bo w razie zerwania przyczepy ma zahamować , zakładałem go jakieś 2 tygodnie temu do rozrzutnika bo miałem zawór jednoobwodowy a potrzebowałem dwuobwodowy i na składnicy dali mi właśnie ten tylko że nie powiedzieli jak się go podłącza do instalacji dwuobwodowej bo nie wiedzieli tylko opisali jak do jednoobwodowej. nr gg 9682571 na AF rzadko zaglądam jak by coś to na gg piszcie , aha a wyjście na żółty przewód się oczywiście zaślepia .

Edytowano przez Andrzej24871

O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwex16    34

a które jest na zółty przewód bo ja mam ten sam problen nie wiem dokładnie który mam zaślepić by działało ? a które na czerwono ?


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Zawór ustawiasz tak aby dwa otwory do przykręcania / montażu były na górze z tyłu wtedy ten czarny guzik czy co to jest będzie po lewej na górze , no i jedziemy lewy otwór zaślepiamy tylny jest wyjściem na butle przedni to jest właśnie na czerwony przewód lub na przewód od ciągnika przy jedno obwodowym podłączeniu , prawy górny jest na żółty przy jednoobwodowej zaślepiamy , prawy dolny nawet widać że jest do tego regulatora i go tam przykręcamy a później do regulatora przewód od hamulców.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

A ten żółty to trzeba zakorkować czy wystarczy zostawić plastikową zaślepkę, bo tam chyba niema ciśnienia gdy podłącze jako jeden obwód? A jak działa z dawkowaniem hamulców?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

czyli HZS 4 będzie działał na jednoprzewodowej instalacji, orientuje się ktoś, czy można jakoś pokombinować z zaworem HALDEX, który również jest przeznaczony do hamulców dwu przewodowych, tak żeby zadziałał na instalacji jednoprzewodowej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manieeek    0

Witam wszystkich! Mam takia sprawe.

W moim Belarusie 952.3 nie moge podlaczyc hamolców do przyczepy poniewaz ciagnik posiada dwuobiegowe złącze a w przyczepie mam hamulce jednoobiegowe. Przerobienie ciagnika na jednoobwodowe jest nieoplacalne, koszt w granicach 1,5k ale tansze ma byc przerobienie przyczepy zeby moznabylo ją podlaczyc pod dwuobiegowe hamulce.

Jak to zrobic? co trzeba kupic? co perzerobic? prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz328    2

Wystarczy jak podłączysz przyczepę na jedno złącze w ciągniku instalacji dwuobiegowej. Tylko już nie pamiętam na które złącze. Musisz sam sprawdzić. Na którym złączu będzie działać to zostaw. Ja u mnie tak miałem i działało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Wystarczy jak podłączysz przyczepę na jedno złącze w ciągniku instalacji dwuobiegowej. Tylko już nie pamiętam na które złącze. Musisz sam sprawdzić. Na którym złączu będzie działać to zostaw. Ja u mnie tak miałem i działało.

Nie wprowadzaj w błąd.

Tak można zrobić jeśli przyczepa jest dwuobwodowa a ciągnik jednoobwodowy,a tutaj jest odwrotnie.

Trzeba wymienić przy przyczepie ten główny zawór co przychodzi przewód od przyczepy,koszt zaworu około 140zł.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Panowie czym różnią się te dwa zawory?? http://allegro.pl/zaq-zawor-sterujacy-hzs-4-przyczepa-hzs-i2840405849.html od tego http://allegro.pl/zawor-sterujacy-hzs-2-przyczepa-przyczepy-d-47-i2831016272.html . Taki jak jest w pierwszym linku mam w przyczepie z regulatorem siły hamowania a taki jak jest w drugim linku mam w beczce i jest bez regulatora siły hamowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ja dysponuję do 572,582,592


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

atomik o co chodzi bo nie za bardzo rozumiem.

A czyli ten zawór hzs 4 mogę założyć do jednoobwodowej instalacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwex16    34

podobnież że sie da tylko trzeba zaślepić wyjscie któreś ale ja bym wolałem nie kombinowac i kupiłem droższy


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Nie będę zakładał nowego tematu.

Jaki sklep polecacie żeby kupic szybkozłącze pneumatyczne twarde i taką końcówkę która z jednej strony jest z gwintem a z drugiej można założyc węża a i przewód zbrojony. Byłem dziś w sklepach rolniczych i pytałem ale wszystko takie drogie że aż włos na głowie się jeży. Zależało by mi na ty aby to wszystko było na jednej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwex16    34

Nie kombinujesz nie jesteś polakiem i płacisz drożej. A tak na serio kto nie chce przepłacać proszę przeczytać http://www.agrofoto....-4/#entry993926

kupiłem hzs-4 działał ale jak dla mnie nie do końca spełniał oczekiwania jak z hzs-2 i udało się okazyjnie kupić do jedno obwodowej u mnie są posiadam 4 przyczepy i w każdej jest na jeden obwód tak więc wolę nie kombinować w kwestii hamulców bo o nie można stracić życie co innego jak bym miał równe drogi a już raz sąsiad mało co nie przewrócił traktora jak jechał od górki szczęście że się wszystko dobrze skończyło


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj