Skocz do zawartości
damianzb9613

Paliwo / olej leci tłumikiem Renault 85-14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurmiczek    11

ma prawo plunąć olejem jak się wymieni pierścienie.Czasami można przegapići pierścień odwrotnie założyć tzn literką do dołu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kopci delikatnie na szaro , pierwsze opalenie to mocno kopciła ale po 6 godzinach pracy( z przerwami) na wolnych obrotach delikatnie kopci ale za to kolektor i tłumik jest mokry . Pierścienie na 100% są założone poprawnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

a gdzie ciągnik stoi, bo jeśli pod chmurką to może ci wody napadało i dlatego mokry wydech. A po za tym za mało jeszcze pracował silnik weź go trochę w pracę to się szybciej ułożą pierścienie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik nie stoi pod chmurką cały czas jest garażowany . Dopiero od remontu 6 godzin pracował silnik na wolnych obrotach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

przed remontem nie rzucał? a głowicę robiliście może luz ana prowadnicach lub same gumki do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

kolego damianzb9613 to jest jeden z gorszych sposobów docierania silnika, weź nim teraz sobie pojeździj, a potem wykonuj jakąś robotę i się powinny dobrze ułożyć pierścienie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    380

Ja stawiam na zawory, zwiększyło się sprężanie i puszczają mieszankę w tłumik. Zmierz mu ciśnienie sprężania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

ja po prostu obstawiam, że kolega damian nie był tak głupi i nie zregenerował głowicy jak ją miał zdjętą.

Możliwe że kolega źle też wyregulował luz zaworowy ma za mały luz albo nawet zawory są podparte i mieszanka idzie w kolektor .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

jak ci leci olej to ci poszły pięrścienie na tłoku ja też tak miałem jak wymieniłem tłoki z pierścieniami i tuleje na nowe to wszystko wrociło do normy wiesz jak zdejmiesz głowice to zobacz jak mocno sa zużyte tuleje może wystarczy same pieścienie zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

"rami" - zanim napiszesz, to wpierw przeczytaj post, zakładającego.

Do właściciela, docieranie na wolnych obrotach jest złym pomysłem, przy docieraniu powinien pracować w różnym zakresie obrotów i obciążenia - Sprawdzałeś szczelność zaworów przed montażem głowic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Jak odmą kapie olej to na bank pierścienie, ma spory przedmuch i zabiera z powietrzem olej. Jak zmieniałeś pierścienie to jak duży był rant na tulejach i najważniejsze czy tuleje były równe????

Wydaje mi się że skoro aż tak bardzo rzuca olejem i nie tylko z tłumika to coś nie tak z pierścieniami, raczej się nie dotrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2
Napisano (edytowany)

Nie docieraj w garazu , wyjedz nim niech si meczy i wtedy ładnie sie ułozy. tylko z głową!!!

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem ponownie zawory . Pojeździłem dzisiaj trochę tłumik i kolektor wysechł .Dzięki wszystkim za odp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
    • Przez krzychuR95
      mam problem z władimircem t25 a2 ponieważ kopci i pluje olejem z tego dolnego wylotu spalin czy to pierścionki się skończyły czy cos innego prosze o szybka odpowiedz
    • Przez kingkenny131092
      Witam, zakupiłem własnie ciągnik Renault Ares 825 z 2000r , i chciałbym prosić bardziej obeznanych uzytkowników ciągników Renault o pomoc w nauce obsługi tego ciągnika. Może jesteście w stanie dac mi jakies wskazówki co do użytkowania , eksploatacji czy serwisowania tego ciągnika?
×