Zaloguj się, aby obserwować  
piotr301976

zapowietrzony mf255 pomocy

Polecane posty

Tomek12    42
mam mf 255 i mam niezły problem. Polega na tym że ciągle mi sie zapowietrza jeśli pochodzi na jednakowych obrotach na przykład jak zrzucam obornik z rozrzutnika na pryzmę na polu ja mu gazu a on gaśnie to samo dzieje sie gdy jadę drogą potrafi mi zgasnąć podczas jazdy jak jest rozgrzany to jakoś odpalę ale ostatnio odpalałem go na zaciąg na polnej drodze samochodem bak jest czysty brak przecieków po prostu skończyły mi sie pomysły <_<

zmien filtr paliwa i git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja też tak miałem, na 100% jest zapchany taki filterek plastikowy który nałożony jest na kranik paliwa od góry wewnątrz baku. :)

 

Miałem to samo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

sprawdź filtr paliwa, zaworki pompki paliwowej , sitko kranika w baku, porządnie odpowietrz układ paliwowy, troszke roboty przy tym jest, ale dla chcącego nic trudnego, do tej otatniej czynności są potrzebne dwie osoby. U mnie też się zapowietrzał, ale u mnie sitko kranika w zbiorniku sie zatykało , choc bak 2 razy czyszczono i rozpadły mi się zaworki w pompce paliwa (kupujesz górny dekielek). Sitko wyrzuciłem i rozciełem rurke doprowadzającą ON do pompki i wstawiłem najprostszy filterek do diesla. U mnie te czynności pomogły. Wstawiając filterek , możesz kontrolować jego stan bo jest przezroczysty, zauważysz jeśli Ci się zapcha


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trq    1

też tak miałem. Jechałem i nagle ciągnik zgasł. Odczekałem chwilkę i zapalił od szczała. I tak kilka razy robił mnie w konia. I faktycznie jest tak jak piszą poprzednicy. Nad kranikiem powinno być sitko, a jego nie ma. Po pewnym czasie w baku robi się taki zlepek śmieci który zatyka wylot z baku. Odczekasz parę minut to paliwo powoli napłynie i ciagnik jedzie dzalej i tak w kółko. Lekarstwem na to jest sitko nad kranikiem. I tu nasuwa się pytanie: od jakiego ciągnika/auta lub innego pojazdu spasowałby taki porządny kranik z filterkiem, bo nie oszukujmy się, te co do niego przysługują to jest badziew, nie dość że nie ma sitka to jeszcze wogule nie trzyma. Jakby ktoś wiedział od czego by można zamontawać to proszę napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

.jeżeli filtry i czyszczenia nie pomogą to kolego pompe wymien i po sprawie będziesz miał.


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Starszy mi opowiadał, że jak w naszym MF 255 była podobna historia z zapowietrzaniem (zapowietrzał sie pomimo częstej wymiany filtrów paliwa), to wymienił wszystkie przewody paliwowe i to poskutkowało, ale to ostateczne i desperackie rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Dzisiaj w święta zdarzył się problem z MF 255

Podczas codziennych robót w obejściu ciągnik nagle zaczął nierówno pracować, tracił moc i zgasł.

Myśleliśmy że się zapowietrzył, zaczeliśmy standardową 'akcję ratunkową' bo ciągnik potrzebny.

Z kranika leci paliwo, do ostojnika przez pomkę zasilającą też, odstojnik z filtrem pełny ale mimo tego odpowietrzenia i dalszego pompowania pomką zasilającą przez śrubki odpowietrzające w pompie rotacyjnej nie pojawiły się żadne pęcherzyki ani paliwo, co jest poprostu nie podobne, czy by mogło coś się z pompą stać?

 

Jak ktoś coś wie, to niech pisze ;[

Z góry dzięki za info :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

W tym tygodniu też miałem coś podobnego, jechałem z nawozami i nagle zaczął mi przerywać i zgasł. Wymieniłem filtr paliwa i nie mogłem go odpalić z rozrusznika, aż dopiero kolega mnie na zaciąg odpalił. Spróbuj wymienić filtr i te przewody co idą od filtra do pompy wtryskowej przedmuchać sprężarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ja nigdy nie potrafilem odpowietrzyc mf255 za kazdym razem trzeba bylo na lince go ciagnac i wtedy odpalal . ale na szczescie sprzedalem go ikupilem zetora a jago wogole nie trzeba odpowietrzac wystarczy pompka podpompowac paliwa i odpala tak samo jak ciapek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Dzisiaj sam się temu przyjrzałem i jak próbowałem odpowietrzyć ciągnik to z górnej śrubki na pompie paliwowej leciało paliwo już bez pęcherzy a potem jak ją zakręciłem i odkręciłem dolną to tam tak kiepsko leciało, bez pęcherzyków powietrza, pompka zasilająca zachowywała się jak by już układ był prawie odpowietrzony [lekko chodziła].

Jak odkręciłem przewód do wtryskiwaczy to też mało paliwa leciało i też nie było dużo powietrza :lol:

Pierwszy raz się takie coś stało...

4514 na tym samym paliwie chodzi bez problemu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Już po wszystkim.

Pompę oddałem do regeneracji i założyłem przy okazji nowe końcówki wtryskiwaczy bo okazało się że lały...

Co dokładnie było z pompą to napiszę jak się dowiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaammil    0

Witam .. jak wiecie zrobiło się ciepło to wyruszyłem w pole :D

 

Zacząłem od kultywacji.. Podpiąłem pod mojego URSUSA 3512 kultywator i zacząłem pracę.. po przejechaniu kilku okrążeń momentalnie zgasł nawet nie osłab tylko zgasł.. poszedłem po sąsiada odpowietrzyliśmy go chyba po pół godzinie;/ zrobiłem znowu kilka okrążeń i się znowyu zapowietrzył.. co to może być? Dodam ze ma 1012mtg i jest z 1993r.

 

Pomóżcie.. już go nie odpowietrzałem 2 raz tylko przyciągnąłem do domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Filtr dawno zmieniałeś? Paliwo lejesz przez lejek? Trzeba by sprawdzić wszystkie przewody czy nie łapie gdzieś powietrza. Jak nie pomoże to bym jeszcze bak przeczyścił chyba że użytkownicy mają jakieś swoje metody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Może pływa coś w baku np. farba i przytyka kranik u znajomego tak było musiał wykrecać zbiornik i płukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaammil    0

Filtr jeszcze nie był zmieniany od nowości..

 

Ale on trochę pochodził zanim się drugi raz zapowietrzył.. tzn że to może być coś na początku układu paliwowego ?czy to nic nie znaczy..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Weź zmień ten filtr u mojego dziadka też nie był zmieniany od nowośći, dopiero w tamtym roku wymienił bo co chwile się zapowietrzał, jak nigdy nie czyściłeś baku to też radzę to zrobić. Jak masz kompresor to przeczyść wszystkie przewody i nie ma siły żeby nie chodził. Ja nie rozumiem niektórych: nie zmieniają filtrów przez kilka lat a później się dziwią, że się zapowietrza.. Ile ten filtr kosztuje 15 zł?!

Edytowano przez pasiu66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaammil    0

Ale w baku jest dużo paliwa.. tzn nie miał by siły przez ten filtr tłoczyć paliwa? To by chyba wcale nie tłoczył a nie tylko po jakimś czasie.. prosze o podpowiedzi..

 

 

PS:ja tem traktor niedawno kupiłem więc się za bardzo nie orientuję co jest do wymiany a co nie..

 

Czyli przyczyna najprawdopodobniej jest filtr paliwa?

Edytowano przez kaammil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Sprawdż filtr paliwa i odstojnik, jak jest syf to wymień filtr, sprawdż też kranik w baku tam też jest filterek, lej paliwo czyste a nie jakieś męty, zawsze przez lejek z sitkiem a będziesz się cieszył bezproblemową jazdąB).

 

 

 

Ponad tysiąc motogodzin i jeszcze filtr paliwa nie zmieniany? To może jeszcze oleju nie wymieniałeś ani razu?:blink: Zmień ten filtr paliwa a ciągnik zacznie jechac.

 

Wg instrukcji filtr powinno się wymieniac co 500 mth, ja zmieniam co 250 razem z filtrem oleju.

Edytowano przez Kyristo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Nikt ci nie powie dokładnie co jest przyczyną ale podaliśmy ci co można zrobić aby rozwiązać ten problem. Wymiana filtra i przeczyszczenie wszystkiego to podstawa. Ja nie mam 3512 ale mam c-330 360 i bizona i oprócz bizona mi się nie zapowietrzały ale filtry zmieniam co roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszNZUL    3

Miałem tak w mf255. co chwile sie zapowietrzał. Wykręcłem kranik pogrzebałem tam drucikiem i założyłem nowy kranik. Pełno jakis czarnych "syfów" wyleciało ale od tamtej pory nic sie nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj