Skocz do zawartości
jaculek13

Amortyzacja tura w 1025

Polecane posty

jaculek13    3

Witam. Mam problem z amortyzacją tura, wyposażony jest w litrowy hydroakumulator, który zaczyna amortyzować dopiero z pełną łyżką. Nigdzie nie mogę zdobyć jaka powinna być wartość ciśnienia gazu. Może już ktoś przerabiał ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    157

czyli wychodziło by na to że masz za dużo gazu w hydroakumulatorze. a jak na nią wejdziesz i podskakujesz to amortyzuje tur tzn. czy widać ze tur chodzi na siłownikach w górę i w dół?


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

endrius    9

A jaki masz ładowacz w swoim Pronarze. Ja mam LC3 i tez dopiero czuć amortyzacje z pełną łyżką np. zboża, a na przykład u mojego sąsiada w Quicku po samym wejściu na łyżką tzn. 100kg już ładowacz ładnie pływa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaculek13    3

Mam łc 1650 z początku 2009 roku, a amortyzacje zaczęto montować pod koniec roku. Kupiłem cały zestaw od producenta. Czy też tak masz, że amortyzator 1L jest podpięty na podnoszenie tura,a 0.7L na opuszczaniu, czy w łc3 jeszcze coś innego wymyślili ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Ja założyłem akumulator 0,7 l.Mój tur potrzebuje 50atm aby się podnieść z łyżką .Akumulator kazałem sobie nabić azotem 50 atm i wtedy upuściłem gazu do momentu aż zaczął pływać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Spokojnie wystarcza jak wejdę na łyszkę i skaczę to skok jest ok10-15cm.Disiaj zauważyłem dlaczego niektóre ładowacze mają dwa akumulatory jeden na podnoszeniu a drugi na opuszczaniu,ponieważ jak nie ma na opuszczaniu to ciśnienie oleju z tej strony nie pozwoli na amortyzacje tura.U mnie muszę podnieść wyżej i opuścić bez gazowania a najlepiej na zgaszonym silniku wtedy pracuje bardzo ładnie na dużym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaculek13    3

Markus1 dzisiaj korzystając z Twojej podpowiedzi ustawiłem amortyzację jest super, dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

A jak ustawiłeś te ciśnienie trzeba jechać na jakąś maszynę i po ile ustawiłeś atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rybson2000
      Witam. Ma problem z amortyzacja w turze stoll. Jakis czas temu zaobserwowałem że podczas jazdy ciagnikiem strasznie ,,trzęsie'' nim. Jak myślicie jaka może być przyczyna? 
    • Przez dzikidaniel
      Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
      Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
    • Przez maly_1816
      Siemka Ludziska, mam problem z turem przy Ursusie C330. Otóż kupiłem tura 2 sekcyjnego jednak siłowniki od podnoszenia są jednostronnego działania, zasilanie podłączyłem bezpośrednio pod pompę a na powrocie założyłem zawór 3 drożny, jedno odejście od zaworu podłączyłem w miejsce miarki od oleju w skrzyni a drugie podłączyłem pod zawór pod siedzeniem. Wszystko niby tak jak powinno być, tylko że tur nie opuszcza się (opada tylko wtedy gry się pompę rozłączy, jednak i wtedy na wysokości metra w dół szarpie). Cierpliwość i pomysły moje już się skończyły. Gdyby jeszcze tego było mało to wcześniej wpadłem na pomysł aby nie podłączać spływu oleju w miejsce miarki od oleju tylko pod powrót na rozdzielaczu na błotniku, pech w tym że pomyliłem wejścia i zamiast podłączyć się pod powrót to podłączyłem się pod zasilanie i teraz nie ma ciśnienia na rozdzielaczu i słabo podnosi. Ręce opadają!!!! Ma ktoś jakieś pomysły???  




    • Przez Mycek5120
      Witam 
      czy ktoś orientuje się ile powinno być gazu w hydro akumulatorach od amortyzacji osi? Z tego co wiem są dwa duży i mały  praktycznie na środku ciągnika z dołu osłonięte blachą . Mam wrażenie że os jest zbyt sztywna słabo wybiera i chciałem dać te akumulatory do sprawdzenia tylko nie wiem ile powinno być w nich prawidłowo nabite. Ma ktoś dojście do takich danych?
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania posiadam prawie nowe siłowniki do ładowacza czołowego T25 / C330 / C360 / MF 255.
       
      Używane niecałe 7msc. 100% sprawne.
       
      Specyfikacja techniczna:
      Długość siłownika złożonego 870 mm
      Całkowita długość siłownika po rozłożeniu 1500 mm
      Średnica tłoczyska 40 mm
      Średnica zewnętrzna siłownika 60 mm, mm
      Łożysko fi 25 mm ( otwór na sworzeń), mm
      Skok tłoka 630 mm
      Wyjście na króciec M18 x 1,5 M16 x 1,5( zewnętrzny gwint) mm
       
      Cena 150zł/szt
      Koszt wysyłki 35zł/komplet
       
      Zapraszam do zakupu

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.