jaculek13

Amortyzacja tura w 1025

Polecane posty

jaculek13    3

Witam. Mam problem z amortyzacją tura, wyposażony jest w litrowy hydroakumulator, który zaczyna amortyzować dopiero z pełną łyżką. Nigdzie nie mogę zdobyć jaka powinna być wartość ciśnienia gazu. Może już ktoś przerabiał ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    167

czyli wychodziło by na to że masz za dużo gazu w hydroakumulatorze. a jak na nią wejdziesz i podskakujesz to amortyzuje tur tzn. czy widać ze tur chodzi na siłownikach w górę i w dół?


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

endrius    9

A jaki masz ładowacz w swoim Pronarze. Ja mam LC3 i tez dopiero czuć amortyzacje z pełną łyżką np. zboża, a na przykład u mojego sąsiada w Quicku po samym wejściu na łyżką tzn. 100kg już ładowacz ładnie pływa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaculek13    3

Mam łc 1650 z początku 2009 roku, a amortyzacje zaczęto montować pod koniec roku. Kupiłem cały zestaw od producenta. Czy też tak masz, że amortyzator 1L jest podpięty na podnoszenie tura,a 0.7L na opuszczaniu, czy w łc3 jeszcze coś innego wymyślili ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Ja założyłem akumulator 0,7 l.Mój tur potrzebuje 50atm aby się podnieść z łyżką .Akumulator kazałem sobie nabić azotem 50 atm i wtedy upuściłem gazu do momentu aż zaczął pływać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Spokojnie wystarcza jak wejdę na łyszkę i skaczę to skok jest ok10-15cm.Disiaj zauważyłem dlaczego niektóre ładowacze mają dwa akumulatory jeden na podnoszeniu a drugi na opuszczaniu,ponieważ jak nie ma na opuszczaniu to ciśnienie oleju z tej strony nie pozwoli na amortyzacje tura.U mnie muszę podnieść wyżej i opuścić bez gazowania a najlepiej na zgaszonym silniku wtedy pracuje bardzo ładnie na dużym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaculek13    3

Markus1 dzisiaj korzystając z Twojej podpowiedzi ustawiłem amortyzację jest super, dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

A jak ustawiłeś te ciśnienie trzeba jechać na jakąś maszynę i po ile ustawiłeś atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mycek5120
      Witam 
      czy ktoś orientuje się ile powinno być gazu w hydro akumulatorach od amortyzacji osi? Z tego co wiem są dwa duży i mały  praktycznie na środku ciągnika z dołu osłonięte blachą . Mam wrażenie że os jest zbyt sztywna słabo wybiera i chciałem dać te akumulatory do sprawdzenia tylko nie wiem ile powinno być w nich prawidłowo nabite. Ma ktoś dojście do takich danych?
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania posiadam prawie nowe siłowniki do ładowacza czołowego T25 / C330 / C360 / MF 255.
       
      Używane niecałe 7msc. 100% sprawne.
       
      Specyfikacja techniczna:
      Długość siłownika złożonego 870 mm
      Całkowita długość siłownika po rozłożeniu 1500 mm
      Średnica tłoczyska 40 mm
      Średnica zewnętrzna siłownika 60 mm, mm
      Łożysko fi 25 mm ( otwór na sworzeń), mm
      Skok tłoka 630 mm
      Wyjście na króciec M18 x 1,5 M16 x 1,5( zewnętrzny gwint) mm
       
      Cena 150zł/szt
      Koszt wysyłki 35zł/komplet
       
      Zapraszam do zakupu

    • Przez Nemo123
      Tak jak w temacie adaptacja do Fiata 90-90, 100-90, 110-90. Cena 1200zł. Częstochowa.
      https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-quicke-agram-trima-do-fiata-CID757-IDqN0hL.html#3d954f06d5
    • Przez andrzejda12
      Witam. Mam tura jedno-sekcyjnego który jest sterowany przez rozdzielacz ciągnika. Zamierzam go przerobić na trzy-sekcyjny ale nie wiem jaki sposób podłączyć drugi rozdzielacz do sterowania turem.Jeśli ktoś wie jak to proszę o pomoc.
    • Przez piotrp88
      Witam
      Kupię w rozsądnej cenie przedłużkę do tura na linkę. Jej gabaryty pozwalają jeszcze na wysyłkę kurierem, więc gdyby kupujący był skłonny to opakować w jakiś karton to odległość jest nieistotna. Kuriera zamówię.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.