Skocz do zawartości
jaculek13

Amortyzacja tura w 1025

Polecane posty

jaculek13    3

Witam. Mam problem z amortyzacją tura, wyposażony jest w litrowy hydroakumulator, który zaczyna amortyzować dopiero z pełną łyżką. Nigdzie nie mogę zdobyć jaka powinna być wartość ciśnienia gazu. Może już ktoś przerabiał ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    154

czyli wychodziło by na to że masz za dużo gazu w hydroakumulatorze. a jak na nią wejdziesz i podskakujesz to amortyzuje tur tzn. czy widać ze tur chodzi na siłownikach w górę i w dół?


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

endrius    9

A jaki masz ładowacz w swoim Pronarze. Ja mam LC3 i tez dopiero czuć amortyzacje z pełną łyżką np. zboża, a na przykład u mojego sąsiada w Quicku po samym wejściu na łyżką tzn. 100kg już ładowacz ładnie pływa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaculek13    3

Mam łc 1650 z początku 2009 roku, a amortyzacje zaczęto montować pod koniec roku. Kupiłem cały zestaw od producenta. Czy też tak masz, że amortyzator 1L jest podpięty na podnoszenie tura,a 0.7L na opuszczaniu, czy w łc3 jeszcze coś innego wymyślili ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Ja założyłem akumulator 0,7 l.Mój tur potrzebuje 50atm aby się podnieść z łyżką .Akumulator kazałem sobie nabić azotem 50 atm i wtedy upuściłem gazu do momentu aż zaczął pływać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Spokojnie wystarcza jak wejdę na łyszkę i skaczę to skok jest ok10-15cm.Disiaj zauważyłem dlaczego niektóre ładowacze mają dwa akumulatory jeden na podnoszeniu a drugi na opuszczaniu,ponieważ jak nie ma na opuszczaniu to ciśnienie oleju z tej strony nie pozwoli na amortyzacje tura.U mnie muszę podnieść wyżej i opuścić bez gazowania a najlepiej na zgaszonym silniku wtedy pracuje bardzo ładnie na dużym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaculek13    3

Markus1 dzisiaj korzystając z Twojej podpowiedzi ustawiłem amortyzację jest super, dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

A jak ustawiłeś te ciśnienie trzeba jechać na jakąś maszynę i po ile ustawiłeś atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFpower    12

Jak upuszcza się ciśnienie z tego hydroakumulatora ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez luki2104
      Witam planuje zakupy ma być to główny Ciągnik w gospodarstwie pracę jakie ma wykonywac to :
      Praca z ladowaczem (ładowanie obornika, ubijanie kukurydzy i sianokiszonki)
      Uprawa ziemi (głównie orka )
      Zależy mi żeby był to ciężki traktor, powierzchnia gospodarstwa to 35ha posiadam już 4 inne ciagniki
    • Przez DawidWsik
      Witam posiadam adaptację do ciągnika Renault Ares 546RZ. Mogę sprzedać sam rozdzielacz z dżojstik w niższej cenie. Wszystko sprawne zdemontowane z ciągnika. 
      https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-do-mailleux-mx-120-CID757-IDmeJSI.html
    • Przez Mares
      Witam. Obecnie mam podłączonego tura pod tylne wyjścia hydrauliki i jak chce używać innej maszyny to trzeba wypinać węże od tura i w te miejsce podpinać maszynę. Chce mieć z tyłu 4 szybkozłącza gdzie pod dwa będzie wpięty tur a pozostałe dwa gniazda będą do maszyn. I mam pytanie, zawór odcinający tura musi być na zasilaniu i na powrocie czy tylko na zasilaniu wystarczy ? Poniżej zamieszczam rysunek z tym o co mi chodzi.
      PS. Czy lepiej dać zawory 3 drożne ?

    • Przez marian20
      Witam
      Wie ktoś może gdzie znajduje się sprężarka od amortyzacji kabiny w tym modelu? U mnie nie działa pompowanie automatyczne. Mogę tylko napompować przewodem awaryjnym za kabiną ale po kilku godzinach pracy powietrze ucieka.  Czy jest to ta sama sprężarka co pompuje amortyzację przodu?
      Drugie pytanie to czy można pracować z całkowicie spuszczonym powietrzem? Na logikę...niby tak ( przecież ma poduszki) ale wolę zapytać.
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.