Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie nie było możliwości samemu sprawdzić bo nie miał niby za bardzo jak podjechać. Jak bym chciał to po prostu zadzwonić i wtedy możemy przetestować.

Jednak i my w ciągu dnia tak gadaliśmy i za dużo niepewności jest przy niej więc nie ma co się pchać nawet w dokładniejsze oglądanie bo w koszty łatwo się wpakować. Tym bardziej, że niedawno ja kupił do gospodarstwa i już się pozbywa. 

Opublikowano (edytowane)

To że któryś pas ociera po ograniczniku  , świadczy o tym że jest krzywo docięty  do  spinki i nieprostopadle załozona spinka .

Jeśli na prawdę miałaby 12 tys szt  - to nie  byłoby potrzeby wymieniać pasów.

Z opisu który podałeś  wynika, że  nie warto się tym interesować .

 

No i moja rada - szukaj jednak  z siatką , jak  spróbujesz  owijać siatką  - nie  zechcesz patrzeć na sznurek

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

Posiadam Vicon 1601 z 2004r i ciągnę ją na dolnym zaczepie, a teraz chciałbym na górnym to wystarczy ją przestawić na śrubach przy prasie czy muszę go jeszcze w jakiś sposób okręcić? 

Opublikowano (edytowane)

Ja kupiłem tutaj.
https://www.e-skladnica.pl

Koła są do dalszej obróbki. W 2 wystarczy powiększyć otwór i wydłutować rowek wpustowy a jedno trzeba nieco przerobić. Ze starego wytoczy się piastę i wspawa w nowe. Na razie nie mam czasu tego zawieźć do zakładu.

Co do uczelniacza siłownika zgniotu to podałem złą cenę. W katalogu brakuje oznaczenia na rysunku i stąd błąd. Oryginał uczelniach na siłownik zenitu kosztuje 1100 zł a nie 600. Na szczęście w agromie znaleźli mi zamienik. Siedzi tam zwykły uczelniacz kompakt do kupienia za kilkanaście zł. Jutro testy. Tylko znów muszę zajrzeć do mechanizmu owijania bo się zaciął po zimie w stodole.
Macie czasem w swoich prasach problem z wciąganiem sznurka? Czasem gdzieś go podwinie, albo się zaginie i trzeba drugi raz owijanie włączać. W tej chwili mam pomarańczowy i niebieski sznurek, które są dość cienkie. Ciekawi mnie czy grubszy byłby lepszy.

Edytowane przez Gość
Opublikowano
macin87

Kojarzę  tego  gościa  , byłem  tam kilka  razy  , jak  szukałem jakichś  sprzetów.

Co prawda  nic u niego nie  kupiłem ;) .  A  Ty  skąd  jesteś? 

 

Thomas2135

 

Potrzebne  mi  sa  koła  na wielowpust [ frezy] 

Można  by  sie  bawić  i  wycinać  środek , potem  wspawywać  w  część  zewnętrzną  , ale  to ostateczność .

Najpilniej potrzeba  mi koło  na  łańcuch  12 b [  chyba  3/4" ?] 19  zębów 

przydałoby  sie  też  na łańcuch 16 b [1" ?] 13  zębów  i 35  zębów 

Opublikowano

Najtańszy sposób to właśnie wytoczenie starego gniazda głównie wielowypustu bo nikt nie chce się bawić w frezowanie. Do tego jest to najtańszy sposób bo nie płacisz za dodatkowy materiał na nowej zębatce, a koszt robocizny to jest nic

W Walinnej zawozisz stare i już oni tam wszystko zrobią 

Opublikowano (edytowane)

Najpilniej potrzeba  mi koło  na  łańcuch  12 b [  chyba  3/4" ?] 19  zębów 

przydałoby  sie  też  na łańcuch 16 b [1" ?] 13  zębów  i 35  zębów 

 

 

Dla:

 

16 b [1" ?] 13  zębów - to chyba to: https://www.kramp.com/shop-pl/pl/130525/544912/981541/VR13677004+Ko%C5%82o+z%C4%99bate+Z-13

 

16 b [1" ?] 35  zębów - to chyba to: https://www.kramp.com/shop-pl/pl/130525/544912/1226695/VR13677016+Ko%C5%82o+%C5%82a%C5%84cuchowe+z%3D35

 

Zadzwoń do jakiegoś dealera i zapytaj się o ceny - zapewne są porażające. Ja w zeszłym roku tulejki do podbieracza zamawiałem to badziewie chyba jedno kosztowało 70zł. Taniej było u tokarza dorobić.

Zresztą nawet do dealera nie dzwoniłem, tylko do pobliskiego sklepu dobrze zaopatrzonego, co sprowadza częsci. Podaj im nr kat. i będą wiedzieć.

 

12 b [  chyba  3/4" ?] 19  zębów - ciekawe czy ta by pasowała: https://www.olx.pl/oferta/zebatka-19-zebow-z-wielofrezem-prasa-claas-rollant-46-66-CID757-ID6AmMT.html#dbdf1ee505

Edytowane przez onczyono
Opublikowano

Jak piszesz, ceny u dilerów a raczej sprzedawców którzy ściągają z zagranicy są porażające. Bardzo ciekawą propozycją jest to co wstawił @Thomas2135. Jak jest dostęp  do jakiegoś tokarza to wydaje się najlepszym rozwiązaniem. Bo pewnie twardość nie będzie odbiegać od oryginalnych.

Opublikowano (edytowane)

@Onczyono dokładnie takie idą jak podałeś, ale nie pytałem u dealerów, bo już zamówiłem. Byłem w kilku sklepach z częściami , orginałów nikt nawet nie proponował. Zamówiłem tzw surowe-utwardzane i trzeba będzie wycinać i spawać.

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

Miałem napisać jak testy poszły i się zapomniałem. Niestety wymiana uszczelniaczy na siłowniku niewiele pomogła. Olej już co prawda nie leci z siłownika, ale ciśnienie doszło do 120 bar. Nie dokręciłem do końca pokrętła(zostało może 1/4 obrotu ale ciśnienie powinno być chyba większe. W tym tygodniu coś tam zbeluję to wkręcę je na maxa i zobaczę.
Na sterowniku nie ustawiam ciśnienia ani miękkiego rdzenia. Cewka ma jakiś wpływ na zgniot czy jest tylko sterowana ze sterownika? Raz jak się coś przycięło to ciśnienie skoczyło na 170 bar a cewka była gorąca.

Opublikowano

To normalne że cewka się nagrzewa. W swojej wyłączyłem funkcję ustawiania ciśnienia za pomocą sterownika- dla mnie to zbędny bajer. Co do ciśnienia może już sprężyna w zaworze redukcyjnym nie ma już takiej siły- spróbuj jak skręcisz do końca i nie będzie 200 bar wyjąć cewkę i nakręcić sam kapturek wtedy głębiej dociśnie 

Opublikowano

W jd pomogła wymiana oringów a tutaj jeszcze nie wiem co w rozdzielaczu siedzi. Jest jakiś schemat budowy rozdzielcza, bo tym katalogu części który mam jest jako cały podzespół.

Opublikowano (edytowane)

RC - 115 - szeroki podbieracz 2m (chyba totalny niewypal konstrukcyjny - jeśli chodzi o "zaczęcie beli").

 

Walczę z tym "dziadostwem" już drugi rok. Co jest, że nie chce zacząć "kręcić" belki. Jak już zacznie "kręcić" - to idzie jak rakieta.

 

Jest w niej tak:

 

- szeroki podbieracz - klasyk wszystkie zęby - od Sipmy chyba pasują

 

- wąski   podbieracz - jak w klasyku RC115 (chyba jak klasyku, bo zamiast tych płaskowników próbowałem wstawić zwykły ząb sprężysty - i d*pa) (nie jest to podrzutnik) - tyle, że nie ma tam zębów "sprężystych", tylko do prowadnika, co chodzi po krzywkach jest przykręcony płaskownik a do niego znowu są przyspawane płaskowniki - które to robią za zęby (sztywne - nie sprężyste). I co ciekawe co drugi ząb - to tak jakby ząb sprężysty miał tylko jeden palec. Inaczej mówiąc na tym drugim podbieraku jest co drugi ząb (płaskownik).

 

- wał, jak ją kupiłem to było tam naspawane różne dziadostwa od drutów żebrowanych po płaskowniki - i tak ciężko było zacząć belkę.  Aktualnie na wale są kształtowniki i d*pa, żadnej poprawy.

 

- no i pasy, przód i tył.

 

 

Jutro na wał bede mocował chropowaty pas. To chyba on jest odpowiedzialny za rozpoczęcie belki/podkręcenie belki?

 

Jak ktoś byłby zainteresowany i posiadał wiedze co do rozwiązania problemu to mogę zdjęć porobić i przesłać.

 

Edytowane przez onczyono
Opublikowano

Wkręciłem pokrętlo zgniotu do końca i nic. 120 bar nie przekroczyło. Zgniot jest zadowalający, ale trzeba będzie ten rozdzielacz wyciągnąć po robocie. Jak nie zapomnę to wstawię numery uszczelniaczy na siłownik. Może komuś się przyda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymek784
      Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, więc proszę o wyrozumiałość. 
      Czy ktoś posiada instrukcje obsługi do wyżej wymienionej prasy (Vicon RV 2160 2009rok) bądź posiada prasę z podobnym sterownikiem i podzieli się ze mną wiedza o obsłudze tego sterownika? dołączam zdjęcie sterownika. 


    • Przez bizonzo56
      Co sądzicie o Deutz-fahr 10006 czy warto go kupywać 
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Problem dotyczy deutz fahr 5120c gs 5 biegów 3 zakresy z 2015r przebieg 500 godz.
      Liczę na odpowiedź użytkowników właśnie tego modelu.
      Jestem ciekaw w ilu przypadkach wystąpiła wada skrzyń biegów objawiająca się silnymi drganiami i hałasem przenoszącym się przez dźwignię zmiany biegów, w tym przypadku na biegu 4. wodzik ewidentnie chodzi po kole przesuwnym. Dodatkowo serwisanci twierdzą, że zastosowane zostały odchudzone wadliwe synchronizatory.
      Mimo iż wada występowała od nowości, brak reakcji serwisu ponieważ jak twierdzą, te skrzynie tak pracują.
      Kontakt z przedstawicielstwem sdf również kończy się odbiciem piłeczki.
      Nie wydaję opinii odnośnie marki i modelu tylko chcę wiedzieć czy to odosobniony przypadek czy norma.
    • Przez Pawel3443
      Witam.Mam problem z ciągnikiem Deutz Fahr Dx85,w zbiorniku olejowym robi się piana z oleju i podnośnik wolno działa,czy może ktoś miał taki sam problem,czego może być to przyczyna?
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v