SZWAGIER1999

Fendt favorit 515c [opinie]

Polecane posty

Witam.zastanawiam się nad kupnem Fendt favorit 515c, chciałbym poznać opinie użytkowników fendt-a.Jego wady,zalety,najczęstsze usterki,spalanie itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

z tego co wiem ciągniki nie do zdarcia w końcu fendt. dokładnych danych nie znam ale chciałem kiedyś kupić ten model


Valtra-Power Partner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

u nas we wsi jeżdzą w sumie tylko fendty :) pare innych wiadomo się trafi... ale raczej każdy stawia na fendta :) 515 raczej przeznaczona do cięzkięj roboty. Ciągnik bardzo wytrzymały, idiotoodporny można powiedzieć :) naprawdę godny polecenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadamy fendt-a 510c od ponad dwóch lat.Pracuje na 30ha i jak narazie spisuje się świetnie jest oszczędny,mało awaryjny i wygodny ;)

Polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zielony111    0

Fendt seria 5xx to super ciągnik do małych gospodarstw . Oszczędny w paliwie , szybki , poręczny . Stały problem tych ciągników to zgrzyt 3 biegu i styknięcie w skrzyni podczas zmiany pół biegu 3 na 4 . Nie sugeruj się przebiegiem , widziałem 515 która miała 28 tyś MTG i była w super stanie . Zwróć uwagę na silnik . W 5xx lubi popsuć się blok silnik . Obiawy ( Walenie w filter powietrza ) dymienie na biało , woda w olej , olej w wode , paliwo w olej . Reszta jest nie zniszczalna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
intruder74    2

Polecam coekawy artykuł na temat używanej serii Fendt Favorit 500C w tym 515C

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/drogi-zakup-tania-eksploatacja,48962.html

 

Tylko nie sugerujcie się komentarzami bo molo jest tam opinni prawdziwych użytkowników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt1992    0

fendt 5XX jest super ciągnikiem. "Zielony111"- stukniecie jest ale podczas przełączenia miedzy 2 a 3 półbiegiem to dosyć oczywiste przejście z jednych koszy na drugie. ale zgrzyt 3 biegu?? pierwsze słyszę a już jeździłem kilkunastoma..skrzynia oś most sa bardzo wytrzymałe. Ale tak jak kolega wyżej pisał silnik to ich jedna wada. Gumki na tulejach. Uszczelki czesto wydmuch*ją ale czego sie dziwis jak nawet 30tys godzin maja;D.Polecam ten sprzęt!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

Tak przyznam racje mam 515tke i stuknięcie jest przy 2 a 3 polbiegu a zgrzytu przy 3 niema a jakie mówisz gumki na tulejach siadają? U mnie uszczelki pod głowica dmuchaly to wymieniłem wszystkie i ustawiłem zawory i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafael    0

Też mam 515. Chodzi o górne O-ringi tulei. Moja ma obecnie 8150 Mth i spisuje się naprawde super. Bardzo ubolewam, że takich Fendt'ów już sie nie produkuje.

Edytowano przez Rafael

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfendt    2

No ja też mam i sobie chwale mój ma 8600mtg i robiłem juz oringi na tubosorzengle to leciało z niego i spisuje się dobrze. Zabardzo nie wiem o jakie oringi chodzi bo ja uszczelki wymieniałem pod głowica i nie widziałem tam oringow tuleji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

Ja również jestem posiadaczem 515c i mam mały problem z temperaturą silnika. Podczas orki w szczególności pod rzepak (wysoka temperatura otoczenia) temperatura silnika mocno rośnie i dochodzi do tej kreski granicznej. Chłodnica z zewnątrz czysta, płyn jest ok nie ubywa nie przybywa. Jak go kupiłem to okazało się ze zbiorniczek wyrównawczy był klejony i w pierwszych godzinach pracy się rozszczelnił i teraz jest nowy .

Może miał ktoś podobny problem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

Sorry że post pod postem.

 

I co panowie eksperci nikt nie potrafi pomóc??

Mam wrażenie, że na forum na głupi temat to od razu sypię się sto odpowiedzi, a w przpadku konkretnego problemu to robi się cisza. Nie udzielam się mocno jakoś na forum, ale jak zapytam o coś konkretnego to nawet userzy takiego samego sprzętu nie raczą podzielić się swoją cenną wiedzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

u mojego wujka w 509 też się zbiorniczek rozszczelnił pokleili potem znowu więc zrobili uszczelki pod głowicami za jakiś czas znowu zbiornik strzelił zaczęli szukać głębiej i okazało się ze jedna tuleja miała pęknięcie i sprężanie przedostawało się do płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

U mnie po wymianie zbiorniczka sezon przechodził i narazie nie pękł. Problem jest z chłodzeniem, będe musiał sprawdzić czy viscoza jest sprawna, tylko za bardzo nie wiem czy to można domowymi sposobami określić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

na zimnym silniku powinna kręcić się lekko podczas pracy silnika powinieneś ją zatrzymać bez żadnych problemów zaś na rozgrzanym po zgaszeniu powinna stwarzać bardzo duży opór lub wcale nie da ci się pokręcić wtedy jest dobra poza tym podczas pracy visco wydaje charakterystyczne wycie jak się załączy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

Z tego co się orientuję to w 515 wiskoza nie jest uruchomiana elektrycznie, tylko pod wpływem temperatury?? chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

no tak czyli na zimnym silniku podczas jego pracy powinieneś zatrzymać wentylator a na rozgrzanym nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie odnośnie FAVORITA znalazłem kilka ze skrzynią "vario" z nowsza maską, w kabinie też mają już więcej elektroniki co o nich sądzicie,są lepsze od tych starszych modeli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

Witam zastanawiam się nad kupnem fendta 515c

Chciałbym się dowiedzieć o jego wadach i zaletach oraz czy warto go kupić

Pracował by jako jeden z głównych ciągników na 300ha + usługi głównie orka uprawa transport


Valtra-Power Partner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    7

Nie wiem jaki masz sprzęt ale jak na takie ha to moc nie za duża, ogólnie fajne ciągniki. Miałem okazję trochę popracować i mi się podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Taki traktor na te hektary jest dobry ale do opryskiwacza lub rozsiewacza.... Za te same pieniądze ok. 120 tys(ładna 515 czesto tyle kosztuje) możesz kupić JD serii 8000 lub Fendta serii 800....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    7

Taki traktor na te hektary jest dobry ale do opryskiwacza lub rozsiewacza.... Za te same pieniądze ok. 120 tys(ładna 515 czesto tyle kosztuje) możesz kupić JD serii 8000 lub Fendta serii 800....

 

To samo mi przyszło do głowy. Fendt z seri 800 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

do tej pory daje sobie rade 1634 valtrą t171,valtrą n121 i zetorem forrterą 11741 ale dobieram jeszcze 50 ha ziemi i 60 po żniwach i potrzeba coś jeszcze jak będę kupował coś większego to na pewno będzie nówka ale w tym roku nie

 

A ten traktor sprzedaje teść znajomego ciągnik jest bardzo zadbany i w super stanie

na razie gościu wyjechał jak wróci dowiem się więcej ile będzie chciał itd


Valtra-Power Partner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj