Polecane posty

ssman860    2

Witam. Mam następujące pytanie: jakiej grubości powinny być stosowane podkładki uszczelniające pod wtryskiwacze w ursusie c-385? Mam dylemat czy założyć 0,5mm czy te najcieńsze od MF (chyba 0,3mm) Są jeszcze 0,8 ale te są ponoć do Bizona. W ursusie c-360 zawsze stosuje te od MF, one mają mniejszą średnicę zewnętrzną i ładnie się układają (wiem, że w c-360 nie powinno być podkładek, ale gniazda wtrysków dają troche do życzenia). tylko, że w c-360 są stożkowe gnniazda wtrysków a w c-385 płaskie i tu mam dylemat.

 

Z góry dziękuję za udzielone wskazówki.


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam problem. Niedawno oddałem pompę wtryskową do regeneracji i przy okazji wtryski. Podkładki pod 3 wtryskiwaczami wyszły z wtryskiem lub bez większego problemu, natomiast jedna podkładka siedzi tak twardo jak by była przyklejona , albo wbita na siłę. Może macie sprawdzone sposoby jak ja wyjąć bez robienia zbędnych uszkodzeń. Oto zdjęcie tej że podkładki.

http://ifotos.pl/zobacz/PodkadkaP_epqhhwh.jpg/

Edytowano przez MajsterMarian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

możesz sprubować popryskać odrdzewiaczem i użyc srubokręta i młotka prubując ją lekko przekręcić aby sruszyć...

  • Like 1

Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek260294    7

kolego wygnij gwoździa tak z 2 cm. od strony zaostrzonej, zrób z niego taki haczyk żebyś mógł włożyć w dziurę, gwoździa przytrzymaj sobie kombinerkami i od dołu podkładki miedzianej ostrym końcem powinno Ci się udać podebrać... mi się udało kiedyś :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uderzaj w nią to pęknie, nie widze innego wyjścia, tylko nie zapomnij BARDZO dokładnie wydmuchać opiłków. pozdrawiam

  • Like 1

ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak myślałem żeby ją wkrętakiem lub czymś innym porozcinać, ale jak te opiłki wpadną w komorę spalania to nic się nie stanie ? @Tomek próbowałem podebrać, nie gwoździem akurat, ale prędzej ona się odkształci niż ja ja podbiorę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

temat był poruszany i oprócz wymienionym metod pozostał jeszcze okrągły pilnik.

  • Like 1

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A np. te opiłki lub drobne kawałki tej podkładki jak się dostana do komory spalania to nic nie uszkodzi ? Z tym pilnikiem to dobry pomysł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

dobry jest póki go nie złamiesz a jest kruchy.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Może przetnij ją na pół jakimś śrubokrętem albo małym przecinakiem i próbuj złożyć na pół. Przy przecinaniu nie powinno być opiłków, a jak ją już przetniesz i złożysz to na pewno ją jakoś wydłubiesz, życzę powodzenia.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubar3    0

Ja mam to samo tylko w 360 3p gniazdo I wtrysku jest płytsze o 5 mm od reszty, nie wiem ile podkładek poprzedni właściciel tam napierd...ł. Frez bym odradzał chyba że z odkurzaczem :)

Daj znać jakim sposobem ci poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr63a    2

spróboj podgrzac podkładke powinno pomoć, tylko oczywiście rożsadnie. powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Po pierwsze mogłeś podłączyć się pod ten temat : http://www.agrofoto.pl/forum/topic/53971-wtryskiwacz-ursus-c-385-podkladki/

 

Po drugie , Ja też miałem z tym problem i poradziłem sobie śrubą / wkrętem (taki jak wkręca się w kołki plastikowe w ścianę jak coś się chce przymocować) wybierasz taki który ma średnicę większą od środka podkładki , wkręcasz i jakiś nie wielki kąt w podkładkę a później musisz podważyć czymś łeb śruby do góry :)

 

U mnie to zdało egzamin :)

 

Ile kosztowała Cię regeneracja pompy + wtryski ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez turek098
      Kupię ursus c-385 lub inny o podobnych parametrach. Cena do 20000 zl
    • Przez turek098
      Kupię traktor do 20000 zł. Najlepiej 4 cylindrowy ursus lub zetor. Około 80KM
    • Przez hus2431
      Jakiś czas temu przy moim ursusie c385 zatarł się silnik i wpadłem na pomysł żeby zamiast oryginalnego silnika wsadzić 4 cylindrowego perkinsa więc moje pytanie brzmi czy jest możliwość takiej przeróbki i czy wgl się to opłaca?
    • Przez rygii1234
      Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .
    • Przez Laakiluk
      Witam. pisze nowy temat bo nigdzie nie mogę znaleźć mojego przypadku.
      Koledzy mam problem z C-385 a mianowicie zgubiły mi się wszystkie biegi.
      przedstawię sytuację pojechałem normalnie sprawnym ciągnikiem do sąsiada zgasiłem go potem tak normalnie do niego wsiadam zapalam i lipa wkładam biegi wszystkie i nic nie działa sprzęgło niby wysprzegla biegi niby wchodzą czuć ruch wodzików, tylko mikropompka niby jakby przestała działać. tylko że nawet jak by się uszkodziła tak nagle to nie powinna chyba unieruchomić całkiem ciągnika prawda? Dodam że przez cały czas używania tzn. ok 12lat nic się nie działo oprócz takiego jarmolenia chyba w skrzyni pośredniej na niskich obrotach po włączeniu sprzęgła lub dodaniu gazu jarmolenie ustawało (ponoć te typy tak mają) a teraz przestało jarmolić...
      Wieczorem odkręciłem pokrywę w skrzyni biegów i bez pokrywy zapalam ciągnik i nic wszystkie tryby stoją i tak jak by reduktor nie trybił dziwi mnie tylko że mikropompka nie działa. zaznaczam że wspomaganie działa, podnośnik działa i wałek wom też się kręci a wzmacniacz momentu był sprawny do końca. macie jakieś pomysły, raczej jestem pewny że bez rozpoławiania się nie obędzie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj