Zaloguj się, aby obserwować  
piech

zetor 5211 slabo wchodzi na obroty

Polecane posty

piech    0

witam mam zetorka 5211 i w mroz przy zapalaniu to slabo wchdzi na obroty potrzebuje paru sekund zanim zacznie dobrze chodzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    400

A ON zimowy ? Może zgęstniał w zbiorniku i nie może dobrze zassać. Długo to trwa? Może po prostu na zimnym silniku tak jest bo olej gęsty.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piech    0

on zimowy ,w lato tez tak tylko troche predzej wchodzil na obroty a i za***iscie dymi jk zimny a gdzies po min juz nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

mysle ze zeby to wtryski to by kopcil caly czas ale jak zawory sprawdze i bedzie lipa to wezme sie za wtryski ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk22134    16

jak dla mnie to zacznij od filtrów paliwa i odstojnik wyczyść i sprawdź czy zaworek zwrotny trzyma paliwo bo może ci trochę schodzi i dlatego na obroty wejść nie może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Mogę Cię uspokoić mam 3320 (następca 5211) i jest dokładnie tak samo(ten typ tak ma), najważniejsze że jeszcze nie było takiego mrozu żeby nie odpalił i to bez żadnych wspomagaczy.Regulacja zaworów czy sprawdzenie wtrysków mu nie zaszkodzi a nawet jest wskazane co 800 mth o ile dobrze pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

witam, po wymianie filtrow to samo slabo wchodzi na obroty po ustawieniu zaworow to samo,padlo podejrzenie na uszczelke pod glowico bo byl maly przedmuch po wymianie to samo a nawet jeszcze gorzej co mu jest ? gosciu mowil mi ze mogo pierscienie byc slabe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Po co szukać dziury w całym ? Skoro po kilku sekundach jest O.K. to daj mu chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

nieszukam dziury.tylko on tak pali jak by mial zaraz zdechnac na amen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

witam, po wymianie filtrow to samo slabo wchodzi na obroty po ustawieniu zaworow to samo,padlo podejrzenie na uszczelke pod glowico bo byl maly przedmuch po wymianie to samo a nawet jeszcze gorzej co mu jest ? gosciu mowil mi ze mogo pierscienie byc slabe

 

No to Sobie pogrzebałes, po co szukasz pomocy na forum jak nie słuchasz rad.Koledzy dobrze piszą szukasz dziury w całym a z uszczelką jest tak że pewnie założyłeś grubszą niż była(są dwie grubości).

W sprawie zapalania na mrozie to powinieneś się cieszyć że pali i poczytaj o zetorach ile nie chce palić poniżej zera.

Radził bym zainteresować się nowymi zetorami to bys się dowiedział że bez podgrzewania żaden nie odpali ( taki urok zetora) a w swoim nie masz nic i pali.

Pierścienie łatwo sprawdzić, wystarczy zmierzyć ciśnienie na tłokach przy rozgrzanym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

ty o co ci chodzi przeczytaj posty od poczatku to zrozumiesz ktos napisal zeby sprawdzic wtryski i zawory i filtry pozatum przed tymi wymianami lepiej palil a uszczelki pod glowice sa trzy i wszystkie takie same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Proponuję sprawdzić pompę wtryskową i ciśnienie na tłokach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

ty o co ci chodzi przeczytaj posty od poczatku to zrozumiesz ktos napisal zeby sprawdzic wtryski i zawory i filtry pozatum przed tymi wymianami lepiej palil a uszczelki pod glowice sa trzy i wszystkie takie same

 

ty o nic mi nie chodzi, sam pisałem że zawory i wtryski można sprawdzić ( nawet trzeba okresowo), pisałem też że te typy tak mają i jak nie masz innych niedomagań( branie oleju, niska moc, duże zużycie paliwa) to sil. jest w porządku. Że uszczelki są 3 to wiem tylko że jeszcze są dwie grubości 1,2 i 1,5 mm i jak założysz grubsze w miejsce cieńszych to się pogorszy.

A w ogóle to twój traktor i rób co chcesz oby nie chodził coraz gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no sorki.a oleju troche bierze sile to raczej ma a pali w normie.a uszczelki to mysle ze jak kupywalem to chyba jednakowe mi dal.dzisiaj jeden gosciu powiedzial mi ze pompe trzeba zregenerowac drugi ze pierscienie a w sklepie powiedzial ze glowice trzeba zrobic ale pierw sprawdze cisnienie na tlokach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

po sprawdzeniu cisnienia na tlokach wyszlo 21 bar to chyba troche malo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

To bardzo mało, poniżej 25 bar to sil. do remontu na nowym powinno być 32-34 bar, w granicach 30 to już przeciętnie, aż dziw że Ci palił na mrozie. Opisz w skrócie jak dokonałeś pomiaru bo dziwnie mało wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no porzyczylem ten barometr i z kumplem wkrecilismy inny wtrysk bo na zetoroski niepasowalo a i jeszcze musielismy podlozyc miedziano podkladke pod wtrysk bo przedmuch byl i wyszlo 21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Dwie sprawy bardzo ważne to; sil, ma być rozgrzany i druga należy wyjąć wszystkie wtryski i potem mierzyć po jednym cylindrze a pozostałe cylindry bez sprężania. Chodzi o to żeby uzyskać jak najwyższe obroty sil. a jak nie odprężysz cylindrów to obroty są dużo mniejsze i pomiar będzie zaniżony, tak samo aku i rozrusznik muszą być w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no dzieki za podpowiec zrobie tak w poniedzialek i zobacze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez Egeszege
      Dzien dobry
       
      Czy ma ktos moze z Was instrukcje napraw do Zetor 8540? Potrzebuje naprawic sprzeglo i swietnie bylo by zerknac do ksiazki.  Dziekuje. Monika
    • Przez siwykn2
      Witam mam zetora 7245 i od jakiegoś czasu występuje dziwny problem chyba ze skrzynią.  Przy cofaniu po przejechaniu kilku,  niekiedy kilkunastu metrów słychać huk nie potrafiłem stwierdzić skąd więc przy wymianie sprzęgła rozebralem skrzynie. Ale nie widać żeby tam cokolwiek było nie tak . Dodatkowo jeśli zepnę napędy że ciągnie też przód to problem nie występuje.  Może ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem?
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj