Zaloguj się, aby obserwować  
piech

zetor 5211 slabo wchodzi na obroty

Polecane posty

piech    0

witam mam zetorka 5211 i w mroz przy zapalaniu to slabo wchdzi na obroty potrzebuje paru sekund zanim zacznie dobrze chodzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

A ON zimowy ? Może zgęstniał w zbiorniku i nie może dobrze zassać. Długo to trwa? Może po prostu na zimnym silniku tak jest bo olej gęsty.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

on zimowy ,w lato tez tak tylko troche predzej wchodzil na obroty a i za***iscie dymi jk zimny a gdzies po min juz nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

mysle ze zeby to wtryski to by kopcil caly czas ale jak zawory sprawdze i bedzie lipa to wezme sie za wtryski ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk22134    16

jak dla mnie to zacznij od filtrów paliwa i odstojnik wyczyść i sprawdź czy zaworek zwrotny trzyma paliwo bo może ci trochę schodzi i dlatego na obroty wejść nie może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Mogę Cię uspokoić mam 3320 (następca 5211) i jest dokładnie tak samo(ten typ tak ma), najważniejsze że jeszcze nie było takiego mrozu żeby nie odpalił i to bez żadnych wspomagaczy.Regulacja zaworów czy sprawdzenie wtrysków mu nie zaszkodzi a nawet jest wskazane co 800 mth o ile dobrze pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

witam, po wymianie filtrow to samo slabo wchodzi na obroty po ustawieniu zaworow to samo,padlo podejrzenie na uszczelke pod glowico bo byl maly przedmuch po wymianie to samo a nawet jeszcze gorzej co mu jest ? gosciu mowil mi ze mogo pierscienie byc slabe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Po co szukać dziury w całym ? Skoro po kilku sekundach jest O.K. to daj mu chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

nieszukam dziury.tylko on tak pali jak by mial zaraz zdechnac na amen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

witam, po wymianie filtrow to samo slabo wchodzi na obroty po ustawieniu zaworow to samo,padlo podejrzenie na uszczelke pod glowico bo byl maly przedmuch po wymianie to samo a nawet jeszcze gorzej co mu jest ? gosciu mowil mi ze mogo pierscienie byc slabe

 

No to Sobie pogrzebałes, po co szukasz pomocy na forum jak nie słuchasz rad.Koledzy dobrze piszą szukasz dziury w całym a z uszczelką jest tak że pewnie założyłeś grubszą niż była(są dwie grubości).

W sprawie zapalania na mrozie to powinieneś się cieszyć że pali i poczytaj o zetorach ile nie chce palić poniżej zera.

Radził bym zainteresować się nowymi zetorami to bys się dowiedział że bez podgrzewania żaden nie odpali ( taki urok zetora) a w swoim nie masz nic i pali.

Pierścienie łatwo sprawdzić, wystarczy zmierzyć ciśnienie na tłokach przy rozgrzanym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

ty o co ci chodzi przeczytaj posty od poczatku to zrozumiesz ktos napisal zeby sprawdzic wtryski i zawory i filtry pozatum przed tymi wymianami lepiej palil a uszczelki pod glowice sa trzy i wszystkie takie same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Proponuję sprawdzić pompę wtryskową i ciśnienie na tłokach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

ty o co ci chodzi przeczytaj posty od poczatku to zrozumiesz ktos napisal zeby sprawdzic wtryski i zawory i filtry pozatum przed tymi wymianami lepiej palil a uszczelki pod glowice sa trzy i wszystkie takie same

 

ty o nic mi nie chodzi, sam pisałem że zawory i wtryski można sprawdzić ( nawet trzeba okresowo), pisałem też że te typy tak mają i jak nie masz innych niedomagań( branie oleju, niska moc, duże zużycie paliwa) to sil. jest w porządku. Że uszczelki są 3 to wiem tylko że jeszcze są dwie grubości 1,2 i 1,5 mm i jak założysz grubsze w miejsce cieńszych to się pogorszy.

A w ogóle to twój traktor i rób co chcesz oby nie chodził coraz gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no sorki.a oleju troche bierze sile to raczej ma a pali w normie.a uszczelki to mysle ze jak kupywalem to chyba jednakowe mi dal.dzisiaj jeden gosciu powiedzial mi ze pompe trzeba zregenerowac drugi ze pierscienie a w sklepie powiedzial ze glowice trzeba zrobic ale pierw sprawdze cisnienie na tlokach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

po sprawdzeniu cisnienia na tlokach wyszlo 21 bar to chyba troche malo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

To bardzo mało, poniżej 25 bar to sil. do remontu na nowym powinno być 32-34 bar, w granicach 30 to już przeciętnie, aż dziw że Ci palił na mrozie. Opisz w skrócie jak dokonałeś pomiaru bo dziwnie mało wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no porzyczylem ten barometr i z kumplem wkrecilismy inny wtrysk bo na zetoroski niepasowalo a i jeszcze musielismy podlozyc miedziano podkladke pod wtrysk bo przedmuch byl i wyszlo 21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Dwie sprawy bardzo ważne to; sil, ma być rozgrzany i druga należy wyjąć wszystkie wtryski i potem mierzyć po jednym cylindrze a pozostałe cylindry bez sprężania. Chodzi o to żeby uzyskać jak najwyższe obroty sil. a jak nie odprężysz cylindrów to obroty są dużo mniejsze i pomiar będzie zaniżony, tak samo aku i rozrusznik muszą być w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no dzieki za podpowiec zrobie tak w poniedzialek i zobacze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj