Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piech

zetor 5211 slabo wchodzi na obroty

Polecane posty

piech    0

witam mam zetorka 5211 i w mroz przy zapalaniu to slabo wchdzi na obroty potrzebuje paru sekund zanim zacznie dobrze chodzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

A ON zimowy ? Może zgęstniał w zbiorniku i nie może dobrze zassać. Długo to trwa? Może po prostu na zimnym silniku tak jest bo olej gęsty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piech    0

on zimowy ,w lato tez tak tylko troche predzej wchodzil na obroty a i za***iscie dymi jk zimny a gdzies po min juz nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

mysle ze zeby to wtryski to by kopcil caly czas ale jak zawory sprawdze i bedzie lipa to wezme sie za wtryski ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk22134    15

jak dla mnie to zacznij od filtrów paliwa i odstojnik wyczyść i sprawdź czy zaworek zwrotny trzyma paliwo bo może ci trochę schodzi i dlatego na obroty wejść nie może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Mogę Cię uspokoić mam 3320 (następca 5211) i jest dokładnie tak samo(ten typ tak ma), najważniejsze że jeszcze nie było takiego mrozu żeby nie odpalił i to bez żadnych wspomagaczy.Regulacja zaworów czy sprawdzenie wtrysków mu nie zaszkodzi a nawet jest wskazane co 800 mth o ile dobrze pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

witam, po wymianie filtrow to samo slabo wchodzi na obroty po ustawieniu zaworow to samo,padlo podejrzenie na uszczelke pod glowico bo byl maly przedmuch po wymianie to samo a nawet jeszcze gorzej co mu jest ? gosciu mowil mi ze mogo pierscienie byc slabe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2038

Po co szukać dziury w całym ? Skoro po kilku sekundach jest O.K. to daj mu chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

nieszukam dziury.tylko on tak pali jak by mial zaraz zdechnac na amen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

witam, po wymianie filtrow to samo slabo wchodzi na obroty po ustawieniu zaworow to samo,padlo podejrzenie na uszczelke pod glowico bo byl maly przedmuch po wymianie to samo a nawet jeszcze gorzej co mu jest ? gosciu mowil mi ze mogo pierscienie byc slabe

 

No to Sobie pogrzebałes, po co szukasz pomocy na forum jak nie słuchasz rad.Koledzy dobrze piszą szukasz dziury w całym a z uszczelką jest tak że pewnie założyłeś grubszą niż była(są dwie grubości).

W sprawie zapalania na mrozie to powinieneś się cieszyć że pali i poczytaj o zetorach ile nie chce palić poniżej zera.

Radził bym zainteresować się nowymi zetorami to bys się dowiedział że bez podgrzewania żaden nie odpali ( taki urok zetora) a w swoim nie masz nic i pali.

Pierścienie łatwo sprawdzić, wystarczy zmierzyć ciśnienie na tłokach przy rozgrzanym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

ty o co ci chodzi przeczytaj posty od poczatku to zrozumiesz ktos napisal zeby sprawdzic wtryski i zawory i filtry pozatum przed tymi wymianami lepiej palil a uszczelki pod glowice sa trzy i wszystkie takie same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

ty o co ci chodzi przeczytaj posty od poczatku to zrozumiesz ktos napisal zeby sprawdzic wtryski i zawory i filtry pozatum przed tymi wymianami lepiej palil a uszczelki pod glowice sa trzy i wszystkie takie same

 

ty o nic mi nie chodzi, sam pisałem że zawory i wtryski można sprawdzić ( nawet trzeba okresowo), pisałem też że te typy tak mają i jak nie masz innych niedomagań( branie oleju, niska moc, duże zużycie paliwa) to sil. jest w porządku. Że uszczelki są 3 to wiem tylko że jeszcze są dwie grubości 1,2 i 1,5 mm i jak założysz grubsze w miejsce cieńszych to się pogorszy.

A w ogóle to twój traktor i rób co chcesz oby nie chodził coraz gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no sorki.a oleju troche bierze sile to raczej ma a pali w normie.a uszczelki to mysle ze jak kupywalem to chyba jednakowe mi dal.dzisiaj jeden gosciu powiedzial mi ze pompe trzeba zregenerowac drugi ze pierscienie a w sklepie powiedzial ze glowice trzeba zrobic ale pierw sprawdze cisnienie na tlokach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

po sprawdzeniu cisnienia na tlokach wyszlo 21 bar to chyba troche malo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

To bardzo mało, poniżej 25 bar to sil. do remontu na nowym powinno być 32-34 bar, w granicach 30 to już przeciętnie, aż dziw że Ci palił na mrozie. Opisz w skrócie jak dokonałeś pomiaru bo dziwnie mało wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no porzyczylem ten barometr i z kumplem wkrecilismy inny wtrysk bo na zetoroski niepasowalo a i jeszcze musielismy podlozyc miedziano podkladke pod wtrysk bo przedmuch byl i wyszlo 21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Dwie sprawy bardzo ważne to; sil, ma być rozgrzany i druga należy wyjąć wszystkie wtryski i potem mierzyć po jednym cylindrze a pozostałe cylindry bez sprężania. Chodzi o to żeby uzyskać jak najwyższe obroty sil. a jak nie odprężysz cylindrów to obroty są dużo mniejsze i pomiar będzie zaniżony, tak samo aku i rozrusznik muszą być w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no dzieki za podpowiec zrobie tak w poniedzialek i zobacze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luki21
      witam co może być przyczyną tego że władek nie chce wejść na obroty i rozpędza się wolno?
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
×