Xeon

Obsługa Deutz Fahr 6.30

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mikiel    0

Witam moze ktos wie gdzie znajduje korek spustowy hydrauliki w Deutz Fahr 4.50? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikiel    0

Raczej nie pomoglo ale dzieki za checi.

Edytowano przez mikiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogi430    0

Witam moze ktos wie gdzie znajduje korek spustowy hydrauliki w Deutz Fahr 4.50? Pozdrawiam

 

Korek jest na przewodzie metalowym za zbiornikiem paliwa łączącym zbiornik oleju z pompą hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikiel    0

Korek jest na przewodzie metalowym za zbiornikiem paliwa łączącym zbiornik oleju z pompą hydrauliki

Dziekuje kolego. Masz u mnie piwo. Moze wiesz ile idzie oleju do hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

Na stronie Fuchs podają takie ilości oleju dla DX 4.50.

Silnik-11l

Przedni most-5l

Skrzynia-44l

Hydraulika-13l

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AD-777    0

Witam. Przy wciśnięciu sprzęgła każdorazowo zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni... O co chodzi? Dodam że 2 bieg nie zawsze wchodzi... 

 

Mam taki sam problem może ktoś wie o co chodzi z tym ciśnieniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel2016    0

Wtam

Kupiłem dx 6.30 i mam problem ze sprzęgłem,nie wysprzęgla do końca i biegi nie wchodzą.

Czy tam gdzie jest założona sprężyna nie powinno być wyprzęgnika.

Proszę o przesłanie zdjęcia.

post-206410-0-69979000-1479653341_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

W DX 6.30 obok korka wlewu oleju do podnośnika (na plecaku, z tyłu pod kabiną) jest dźwignia. Z tego co wyczytałem w instrukcji służy do regulacji wysokości podnoszenia ramion (po przełączeniu będą podnoszone wyżej). Nie mogę jednak jej przestawić - jakby coś się blokowało. Nie chcę tego robić na siłę, żeby nie złamać tej dźwigni.

Macie na to jakiś patent?

Ogólnie chodzi mi o to, żeby podnośnik unosił ramiona trochę wyżej (przy maksymalnej pozycji widzę, że siłowniki nie są wysunięte jeszcze do końca).

 

wysokosc_podnoszenia_dx.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Gdzie znajduje się wizjer, bagnet do kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów ? w tym temacie wspomniane było tylko że po prawej stronie jednak niewiele to mówi, mógłby ktoś wytłumaczyć dokładniej gdzie się on znajduje ? Przy okazji też wlew oraz korek spustowy. Model to DX6.10 ale pewnie w innych DX6 jest tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Dzięki, właśnie wczoraj zwróciłem uwagę na tą śrubę jednak myślałem że gdzieś jest zwykły bagnet lub coś ale widzę że skrzynia jest zamknięta szczelnie pod ciśnieniem. 

Tommy83 a masz może więcej tych skanów lub całą instrukcję po polsku ? bardzo by mi taka pomogła podczas eksploatacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Kolego ja rozbierałem most w 6.30 , podejrzewam, że w 6.50 jest podobnie ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Panowie podczas jazdy zaczęła mi się zaświecać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni. Najbardziej dzieje się to przy jeździe na nierównościach oraz pod górkę... Filtr wkręcany od spodu do wymiany??? Jest gdzieś drugi filtr może?

Edytowano przez Niki20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a stan oleju jest?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Tak tak. To pierwsze co sprawdziłem... Kurcze, teraz uprawiałem nim pole przez ok 3 godz i ani razu się nie zaświeciła. Wcześniej tylko skontrolowałem poziom oleju i ręką sprawdziłem czy wsuwka siedzi na czujniku... Hmmm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może kabel nie łączy


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

No właśnie nic mi innego do głowy nie przychodzi. Zastanawiam się czy profilaktycznie filtra nie wymienić bo pewno dłuuugo nie był wymieniany... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie zaszkodzi


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Niestety, ale nie pomogło :( Spróbuję jeszcze może czujnik ciśnienia wymienić... Co sądzicie?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już raz wymieniałeś po co drugi wykręć czujnik wkręć trójnik zegar do kabiny i w drogę aż zacznie błąd wyskakiwać i zobacz jakie jest cieśninie  :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Wiesz może jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Mam pytanie, może wydać się głupie ale chcę się upewnić. Chodzi o wskaźnik temp. silnika, w innych ciągnikach mam na skali kolor zielony biały i czerwony więc wiadomo co i jak a w Deutzu DX6.10 mam długi wskaźnik zielonego i krótszy biały. Gdy wskazówka zaczyna wchodzić na biały to już jest zbyt wysoka temperatura czy jak to odczytywać ? Może właściciele powiedzą jak u nich wskazuje i jak powinno być. Dzisiaj gdy uprawiałem ciągle jakieś 6 godzin to praktycznie cały czas miałem na granicy zielonego z białym często ze 3mm pod ale kilka razy na cięższej ziemi podchodziło też ze 3mm na białym to już była za wysoka temperatura czy mniej więcej tak powinno być ? To pierwszy ciągnik chłodzony powietrzem z jakim mam doczynienia więc wolę się upewnić jak powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Max co miałem to z 1cm poniżej białego. Przedmuchaj dobrze silnik, pracuj na niższym biegu bo ciągnik widocznie ma za ciężko... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj