pisklaczun

massey 3060 nie wchodzi w obroty

Polecane posty

pisklaczun    104

Panowie mam wielki problem z moim massejem. Od pewnego czasu nie chce mi się wkręcac w obroty tak jak powinien i bardzo wolno wchodzi w nie. Na postoju dochodzi do 2400 ale to tak bardzo powoli dochodzi do kończa a jak jadę to max 1600-1800. Na obrotach do 1500 ma normalną siłę ale jak wkręcam go dalej to do pewnego momentu dochodzi i tyle. Wtryskiwacze zostały wymienione jesienią, pompka zasilająca również, ostatnio dawałem pompę paliwową do sprawdzenia i okazało sie, że jest w bardzo dobrej kondycji. Już całkowicie nie wiem co mu dolega. Na myśli mam jedynie, że może któryś z nowych wtryskiwaczy się rozleciał albo poszła uszczelka pod głowicą :( . Massej odpala normalnie bez większych problemów w te mrozy.

Liczę na wasza pomoc Panowie :)

Edytowano przez pisklaczun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    400

A podstawę czyli filtry paliwa, powietrza i przewody doprowadzające ON sprawdziłeś już? Czasem ta niby prosta sprawa a potrafi tak bałaganić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun    104

na tym paliwie niedawno robiłem w polu i wszystko było ok. Planuje właśnie wypompować to stare i nowym zalać, filtry podstawa zmienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Kolego pod przewodem który doprowadza paliwo od filtrów do pompy jest sitko ,(przy pompie pod przewodem ) może go czymś przytkało i brakuje mu paliwa na wysokich obrotach i pod obciążeniem .

 

Ja w żniwa miałem identyczne objawy w kombajnie zbożowym (Massey ferguson ), nic nie pomogło a jak wyjąłem to sitko to 2/3 sitka było zapchane brudem .

Nie wiem jak jest w ciągniku ,ale jak jest tak że gasisz silnik linką (odcinasz dopływ paliwa ) to sprawdź czy ta dźwignia przy pompie odbija z powrotem bo może nie do końca się cofa i też będzie taki objaw .

Edytowano przez czacha17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    372

A filtr powietrza masz drożny bo to też może być przyczyną nie wchodzenia na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Nie kopci Ci jak wkręca się na oborty?

 

Sprawdź świece płomieniową, jeśli zaworek będzie puszczał paliwo to może to byc przyczyna słabego wkręcania na obroty, bo dostaje za dużo paliwa i go nie może przepalić.

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    104

filterek wyczyszczony w pompie, dźwigienka działa jak należy, filtr powietrza czysty, bo nawet bez filtra odpalany był, a co do kopcenie to on wgl nie kopci, jedynie jak już ma na prawde ciężar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    136

Bardziej to wygląda tak jak by paliwa za mało dostawał ;) A może cos przy pompie zmienili jak sprawdzali ? Może ciśnienie za wysokie jest na wtryskach ustawione i nie przebija ? Na tym akurat mało się znam i tylko podsunąłem to co widziałem wcześniej na forum :) Ktoś dobrze mówił o tym ssaniu. U mnie tak samo było bo ta linka nie odbijała do końca i chodził jak by chciał a niemógł ale zaraz się zorientowałem o co chodzi i poprawiłem ręką przy pompie, a po robocie zrobiłem jak trzeba :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    372

Może któryś przewód paliwowy ma niedrożność częściową i nie przepuszcza tyle paliwa ile trzeba co za tym idzie nie wejdzie w obroty jak nie pójdzie tyle paliwa ile powinien dostać , do pewnych obrotów dojdzie bo mu przepustowości wystarczy a już wyżej za mały przepływ i wchodzi jak muł taka moja sugestia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    104

przy pompie nic nie ruszał, bo on ją tylko sprawdzał po tym jak nie chciał już wchodzić w te obroty. Nie wiem na razie poczekam jak będzie cieplej bo szkoda marznąć;) a na takie jazdy jak teraz mam to nie będe się bawić;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Wymontuj wszystkie wkłady filtra powietrza, a nawet podaj na ostro,zaciąg wąż z kolektora snącego,i zapalaj i patrz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj