Skocz do zawartości

Polecane posty

pisklaczun    86

Panowie mam wielki problem z moim massejem. Od pewnego czasu nie chce mi się wkręcac w obroty tak jak powinien i bardzo wolno wchodzi w nie. Na postoju dochodzi do 2400 ale to tak bardzo powoli dochodzi do kończa a jak jadę to max 1600-1800. Na obrotach do 1500 ma normalną siłę ale jak wkręcam go dalej to do pewnego momentu dochodzi i tyle. Wtryskiwacze zostały wymienione jesienią, pompka zasilająca również, ostatnio dawałem pompę paliwową do sprawdzenia i okazało sie, że jest w bardzo dobrej kondycji. Już całkowicie nie wiem co mu dolega. Na myśli mam jedynie, że może któryś z nowych wtryskiwaczy się rozleciał albo poszła uszczelka pod głowicą :( . Massej odpala normalnie bez większych problemów w te mrozy.

Liczę na wasza pomoc Panowie :)

Edytowano przez pisklaczun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

A podstawę czyli filtry paliwa, powietrza i przewody doprowadzające ON sprawdziłeś już? Czasem ta niby prosta sprawa a potrafi tak bałaganić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun    86

na tym paliwie niedawno robiłem w polu i wszystko było ok. Planuje właśnie wypompować to stare i nowym zalać, filtry podstawa zmienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Kolego pod przewodem który doprowadza paliwo od filtrów do pompy jest sitko ,(przy pompie pod przewodem ) może go czymś przytkało i brakuje mu paliwa na wysokich obrotach i pod obciążeniem .

 

Ja w żniwa miałem identyczne objawy w kombajnie zbożowym (Massey ferguson ), nic nie pomogło a jak wyjąłem to sitko to 2/3 sitka było zapchane brudem .

Nie wiem jak jest w ciągniku ,ale jak jest tak że gasisz silnik linką (odcinasz dopływ paliwa ) to sprawdź czy ta dźwignia przy pompie odbija z powrotem bo może nie do końca się cofa i też będzie taki objaw .

Edytowano przez czacha17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Nie kopci Ci jak wkręca się na oborty?

 

Sprawdź świece płomieniową, jeśli zaworek będzie puszczał paliwo to może to byc przyczyna słabego wkręcania na obroty, bo dostaje za dużo paliwa i go nie może przepalić.

Edytowano przez HondaMtx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    86

filterek wyczyszczony w pompie, dźwigienka działa jak należy, filtr powietrza czysty, bo nawet bez filtra odpalany był, a co do kopcenie to on wgl nie kopci, jedynie jak już ma na prawde ciężar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Bardziej to wygląda tak jak by paliwa za mało dostawał ;) A może cos przy pompie zmienili jak sprawdzali ? Może ciśnienie za wysokie jest na wtryskach ustawione i nie przebija ? Na tym akurat mało się znam i tylko podsunąłem to co widziałem wcześniej na forum :) Ktoś dobrze mówił o tym ssaniu. U mnie tak samo było bo ta linka nie odbijała do końca i chodził jak by chciał a niemógł ale zaraz się zorientowałem o co chodzi i poprawiłem ręką przy pompie, a po robocie zrobiłem jak trzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Może któryś przewód paliwowy ma niedrożność częściową i nie przepuszcza tyle paliwa ile trzeba co za tym idzie nie wejdzie w obroty jak nie pójdzie tyle paliwa ile powinien dostać , do pewnych obrotów dojdzie bo mu przepustowości wystarczy a już wyżej za mały przepływ i wchodzi jak muł taka moja sugestia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    86

przy pompie nic nie ruszał, bo on ją tylko sprawdzał po tym jak nie chciał już wchodzić w te obroty. Nie wiem na razie poczekam jak będzie cieplej bo szkoda marznąć;) a na takie jazdy jak teraz mam to nie będe się bawić;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Wymontuj wszystkie wkłady filtra powietrza, a nawet podaj na ostro,zaciąg wąż z kolektora snącego,i zapalaj i patrz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez NICCO
      Witam mam problem ze swoim mf 6150, przestał działać podnośnik w ogóle nie świeci się nic na panelu ehr ani te dwie kontrolki od pozycjonowania ani dioda z ! nie podnosi anie nie opuszcza zarówno z kabiny jak i z błotnika, manualne podnoszenie działa tu przy kole pod spodem, sprawdzałem bezpieczniki zarówno te pod maska jak i w kabinie, są ok. chciałem dodać że i WOM się nie włącza. pomocy ?
    • Przez Mnichu1979
      Zamontowałem nową pompę hydrauliczną massey 294 s, podnośnik działał do momentu podpięcia pod agregat i kicha, okazało się ze poszedł uszczelniacz w pompie. Jaki może być powód inny od wadliwej pompy, na starej oprócz braku mocy było wszystko Ok.
    • Przez 235Ferguson
      Witam,
      Pilnie potrzebna pomoc. Jaką polecacie uszczelkę pod głowicę do Masseya 235? Kolejny raz po 2 latach od naprawy "przedmuchło" mi uszczelkę. Zastanawiam się czy miedzianą czy jakąś inną? Proszę o rozsądne odpowiedzi. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam
    • Przez 235Ferguson
      Witam,
      od dłuższego czasu Massey 235 pobiera mi sporo oleju i trafia on do ropy. Co jest dziwne, w większości przypadków to ropa trafia do oleju, lecz u mnie jest na odwrót. Paliwo w szkiełku jest czarne. Wymieniałem ze 3 razy pompkę paliwową i nic to nie dało. Co może to powodować? Jak temu zaradzić?
      Pozdrawiam
    • Przez Kubano
      Witam!
      Kupiłem jakiś czas temu ciągnik MF3070 z niedziałającą możliwością zmiany zakresów biegów z A na B. (Zakres A działa bez zarzutów;)Do przodu jak i do tyłu działa lekko i płynnie. Biegi główne również bez zastrzeżeń) Drążek zmiany biegów nie przesuwa się w bok. Wie ktoś może jaka część za to odpowiada i czy da się ją wymienić beż rozjazdu ciągnika? 
×