renaultceltis

Renault Celtis 456 rc

Polecane posty

Kupiłem nie dawno Celtisa 456 rc jest mały problem z odpalaniem trzeba kręcić i kręcić aby odpalił, ale jak już odpali to później odpala normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jesli w cieplejsze dni bedzie podobnie zaczalbym od pompki zasilajacej, byc moze sie konczy i paliwo splywa po dluzszym postoju


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomitko    2

 

Witam, ja troche z innej strony, a wiec mam zamiar kupic ciagnik i zastanawiam sie co bedzie lepsze, renault ares 556, 610,616, czy moze renault celtis 456?? wiem ze ares 610 i 616 jest to silnik 6 cylindrowy. Ciagnik bedzie głowny na gospodarstwo 40 ha, w tej chwili mialem renault ceres i nei wiem co byloby lepsze na taki areal.

ceres byl moze troche za lekki do brony aktyenrj z siewnikem (2.5m) ale sily mial wystarczajaco, dodam ze mial 85km, ale jak bylo such to z plugiem agro masz pj4 bywalo ciezko. prosze o opinie na ten temat

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradP88    0

moj celtis kręci jak szalony a nie odpala a po naładowaniu odpala bez problemu (mam nowy akumulator) nie wiem co jest grane mechanicy też rozkładają ręce. czyściłem styki przy przewodach elektrycznych dochodzących do pompy paliwowej jak mi kolega podpowiadał i nic nie pomogło

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wij2323    0

U mnie celtis 456 ma baterie 110 ah (z nalepką new holland) i pali od strzała. Taką sytuację z odpalaniem miałem w kombajnie massey ferguson 166 (jak dobrze pamiętam numer) . Miał bateriie 45 ah i palił od strzała . Aż zachciało mi się wymieniać filtry paliwa. No i potem były problemy z odpaleniem aż się nauczyłem kolejności odpowietrzania. No ale kilka razy rozładowałem ten mały akumulator.  I myślę że tu jest problem z paliwem. I myślę że ciągnik do tej pory został uruchomiony a kolega nie napisał co jest przyczyną. Szkoda. Ja się tym tematem zainteresowałem bo od niedawna mam celtisa i krążę wokół tematów celtis. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj