emuel

Opinie o Ursusach serii 12xx

Polecane posty

chciałbym sie dowiedziec czy u was też zgrzyta wałek przekaźnika jak ma cieżko np prasie w fazie dobijania belki? tak jak by przeskakiwały tryby

 

chciał bym sie dowiedziec czy u was też w ciagniku trzeszczy wałek przekaźnika np. w prasie przy dogniataniu belki? słychac tak jak by przeskakiwały tryby :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco7394    0

Witam.

Chcialbym sie dowiedziec czy produkowano ursusy 1201 z turbo poniewaz posiadam takiego i ma turbo i nie wiem czy bylo w orginale czy nie ?

Wszystko wskazuje ze bylo w orginale poniewaz pompa wtryskowa jest smarowana olejem z silnika , i na pompie jest to urzadzenie podłaczone do kolektora ssącego oraz i tloki są od turba. A i czy ktoś wie jaka moze miec teraz moc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Turbo było w oryginale ponieważ były produkowane Ursusy 1201/1204 Turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie da sie tego regulować? sprzegło raczej nie bo to coś od tego drążka przy kierownicy trzeszczy :(

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lucuti81    0

U mnie na ziemi klasy V, IV i III ( w moich regionach mamy lekkie ziemie)

- talerzówka 4m 2ha/h biegiem 4 polowa czasami 2 szosowa (ale to już jest mordowanie silnika)

- agregat Ares tl + amaz. d8 3m ( na wózku transportowym więc pół zawieszany) pomiędzy 2 a 3 ha/h zależy jaka uprawa (2 szosowa pod duże górki wzmacniacz)

- Atlas 4 skiby to nawet nie pamiętam ale ganiam na 4 polowej i nie ma co robić. Szedł by i na 2 szosowej ale jak w coś przyłożę to będzie źle.

 

Zależy jak pisał kolega wyżej jaka ziemia no i w jakim stanie motor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
apollo11    0

Witam.Kupiłem nowego URSUSA 1234. Praktycznie od początku mam problem z układem kierowniczym. Ciężko się kręci. W fabryce zasugerowano mi abym wymienił pompę, lecz problem został ten sam. W tej chwili na wolnych obrotach skrętu nie ma w cale. Zauważyłem że orbitrol jest wyprodukowany w Białorusi. Proszę o podpowiedź w tej sytuacji.

 

pozdrawiam

Benek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Wymień orbitrol i będzie po problemie sporo było reklamacji na te orbitrole


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

kolego na 80 arów? to jak już to musi być to długie pole bo tym na szybkie nawracanie nie ma co liczyć, moim zdaniem do takiego areału to ci się nie opłaca, policz utrzymanie takiego ciągnika, i to ile takie palą a on na takim areale to ci więcej spali. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki ewentualnie model z ursusa byś polecił(starsze modele)za nie duże pieniądze?

Miał by on pracować z 3m agregatem biernym i ewentualnie do zwózki bel:)

A pomagałby dla c360 i Renault 120.54:) Za podpowiedzi z góry dziekuje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja powiem osobiście że promień skrętu to uuuuuuuuuu lipa, podnośnik bomba podniesie wszystko, silnik jak sie dba to niedozajechania, przodek to jak w każdym ursusie raz na jakiś czas się popsuje. Osobiście polecam.

Jak byś kupił i czegoś niewiedział to pisz do mnie to ci napisze bo mam katalogi od niego.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buczacza1    0

Koledzy mam takie pytanie mianowicie posiadam Ursusa 1201 de luxe i chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwe żeby była przy nim zamontowana fabrycznie przystawka do przedniego napędu ponieważ jest tam jakaś skrzyneczka z dekielkiem po lewej stronie i nie wiem co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buczacza1    0

Piszą, że tam musi być jakiś tryb co ciągnie przód i nie wiem czy jak ściągnę ten dekielek to będę widział tego tryba czy nie? Bo podobno jak go nie ma to trzeba ciągnik rozpoławiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Jak jest to go zobaczysz. jak nie ma to dwóch sztuk nie ma. Drugi jest na wałku atakującym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez YTheFreeDead
      Słuchajcie. W zimę zakupiłem Ursusa 1224 w bardzo dobrym stanie. Wszystko byłoby z nim dobrze jeśli nie ten wałek wom, który nie włącza się przy kierownicy, to znaczy, jak włączy się pod siedzeniem to kręci się, co z nim może być nie tak? Poprzedni właściciel powiedział, że wcześniej wszystko dobrze chodziło tylko, że coś w tym rozdzielaczu zamarzło( Nie wiem co mu mogło tam zamarznąć). Co według was może być popsute może ktoś to już naprawiał? Czy może być to pompa hydrauliczna? Dodam, że przyśpieszacz nie działa (z tego co wiem to zaspawany) i czasami przy postoju znacznie ciężko kręci się kierownicą w prawo ale w jeździe to nie przeszkadza. Gdy ktoś coś może wiedzieć w tej sprawie to proszę pisać.

    • Przez PatMatAgro
      Witam, mam ursusa 1224 świeżo kupiony. W czasie jazdy na 3 i 4 biegu szosowym słychać rumot tak jak by tryb coś w tym stylu. Zaobserwowałem że rumot ten jest słychać wewnątrz (tak jak by coś z prawej strony z tyłu ale może być to przenoszone więc nie wiem). W przypadku biegów polowych, wstecznym nic nie słychać, podobnie jak na 1 i 2 szosowej też nic się nie dzieje.
      Zaobserwowałem że w trakcie zjazdu z dużego wzniesienia rumot cichnie. Dodatkowo poprzedni właściciel zapewniał mnie że skrzynia była po kapitalnym remoncie. Myślałem że może to być prawa zwolnica ale było wszystko ok.     Czy jest możliwe że to luz na ataku?  Proszę pomóżcie mi!
       
      Z podziękowaniem Mati
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj