Zaloguj się, aby obserwować  
traktorpolo

international 956xl pare pytań

Polecane posty

traktorpolo    0

witam mam pytanie, posiadam od niedawna 956xl z 83r bierze olej ale ma siłe czy da mu cos wymiana tulejek uszczelniaczy gumowych na zaworach i jak się do tego zabrać, a drugie pytanie jak zmienić wom z 540 na 1000 dziekije za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

olej może brać przez pierścienie możesz spróbować dać mu ceramizer poprawia sprężanie i uszczelnia to byłby chyba najniższy koszt naprawy w granicach 100 zł ja mam 946 unie obroty wom zmienia się dzwignią przy lewej nodze do przodu 540 do tyłu 1000 w 956 powinno być podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Stosowałeś ten "Ceramizer"? To coś nigdy nie uzdrowi silnika. Napawa pierścionki by luz na zamkach się zmniejszył? Tylko remont-naprawa może uzdrowić silnik.

 

Wymiana uszczelniaczy zaworowych da coś jeśli tamtędy olej wcieka do cylindra.

Zaraz po zapaleniu dymi mocno na niebiesko?

Dymi coś z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

ja nie mówię że napawa zamki ale może pomóc nie w każdym przypadku pomaga to jest koszt 100 zł a remont silnika to już większy wydatek. z tym dymieniem na niebiesko nie jest tak do końca mogą być inne przyczyny para z odmy również mój puszcza delikatnie parę ale to normalne , kolega ma case po całkowitym remoncie silnika i paruje dużo bardziej trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    28

a nie masz czasem dwóch wałków z tyłu tak jak ja mam w swoim case 1056 i 845 i na jednym jest prędkość 540 a na drugim 1000 i nie mam żadnej dźwigni do zmiany obrotów.

Edytowano przez turion23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może mieć też 1 wałek, druga końcówka może być wyjęta. Wtedy musiał byś wymontować końcówkę wałka z tego miejsca w którym masz i przenieść w ten otwór który jest bardziej po lewej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

dzięki za odpowiedzi koledzy mam dwa wałki z tyłu czyli jak włącze wom to na jednym jest 540 a na drugim 1000 obrotów? a co do kopcenia to jak się rozrzeje to daje z odmy ale myśle ze trochę ma prawo przecież nie nowy ale jak mu pogazuje to dymi na czarno na zimnym na niebiesko, ciągam 4 x40 zagonówke po glinie na górzystych terenach i sobie radzi niby ma siłe ale olej bierze dość znacznie na 10h orki ok 2=3l musze dolać, nie chce na razie grzebać poważnie przy silniku tylko pomyślałem skoro ma siłe to czemu olej tak bierze, mogę się mylić ale jeśli były by to pierścienie był by po prostu słaby a tak nie jest wiec pomyślałem może gdzieś się olej dostaje do cylindrów. mam jeszcze pytanie czy ktoś robił remąt takiego silnika i jak to wychodzi finansowo?mam jeszcze renate 106.14 i 95.14 dobre traktory mało palą ale jeśli chodzi o spalanie w orce to international wychodzi najtaniej, byłem w szoku jak na 4 hektary ciężkiej orki spalił poniżej 10 l na h gdy go normowałem wlałem ok 37 38l i wystarczyło na 4 h a jak pisałem wcześniej góry i glina koledzy a może ma za mała dawke na pompie tez tak mało palą te wasze case ??????

 

kolego mtracz zaraz po zapaleniu kopci masakra na niebiesko jak dłużej pochodzi i się rozgrzeje to mniej później w pracy jak mu dam w du.. to podymuje na czarno. tak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

traktorpolo Pierścienie myślę nie mają nic do mocy. 2 lata temu chyba robiliśmy pierścienie w case 744 i mocy nic mu nie przybyło a oleju brął dużo więcej niż twój bo przez 10 godzin to 10 litrów trzeba było dolać. Same pierścienie wyszły 380zł wtedy z uszczelkami+swoja robota. Teraz mam 955 i nie powiem, też mało pali. Na 4.5 hektara orki zmieścił się w 50 litrach z przejazdami tyle że u mnie ziemie słabsze niż u Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

to jest duży ubytek oleju, sprawdź czy w hydraulice nie przybywa, ja obecnie mam tak że w silniku ubywa po dniu pracy nawet 4 litry a przybywa w hydraulice, teraz wiem że to pompa hydrauliczna ssie z silnika i daje do hydro, wcześniej też kombinowałem z myślami uszczelniacze na zaworach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Butowsky
      Witam. Kupiłem traktor Case International 574 do remontu i mam problem gdyż Traktor nie odpala. Po użyciu samostartu pali na dotyk po zgaszeniu silnika i powtórnej próbie go zapalenia ciągnik nie daje znaków życia, Nie idzie go odpalić nawet gdy silnik jest ciepły jedynie za pomocą samostartu lub plaka. Proszę o pomoc.
    • Przez rolnik32
      Może ktoś ma na zbyciu do sprzedania przedni napęd ciągnika international 1055   APL3052?

      Może ktoś był by w stanie mnie pokierować gdzie poza olx tego szukać jeszcze.Z góry był bym wdzięczny
    • Przez kamil5421
      Witam. Poszukuję Kabiny do ciagnika Case International 733 s . traktor z 1986 r . moga być tez błotniki w komplecie . 

    • Przez wrobelek02
      Witam, czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej do ciągnika IHC 383? A może ktoś posiada schemat do podobnych IhC typu:353, 423.433,533???
    • Przez rzymek98
      Witam. jakie i ile oleje lejecie do internationala 743 ? chodzi mi o silnik, skrzynie i hydraulike
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj