wojtf23

bęben blokady tylnego mostu

Polecane posty

wojtf23    2

Witam. Mam pytanie czy ma ktoś może zdjęcia albo czy mógł by ktoś wykonać zdjęcia bębna blokady mostu ponieważ mam problem z montażem. Blokada nie miała żadnych uszczelnień zaraz przy tym łączniku:

1811-1811-thickbox.jpg

Zakupiłem zestaw uszczelnień blokady tylnego mostu. Po zmontowaniu uszczelnień w tyn łączniku i spręzynki, na ten łącznik wyżej przychodzi jeszcze guma-uszczelnienie

f66a5e8acb7e6912med.jpg.

Jak to wszystko zmontowałem to mi odstaje ten zawór o jakiś 1cm a co za tym idzie odstaje tez pokrywa bęna tylnego mostu. Może ktoś podesłać zdjęcia????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
wojtf23    2

zaraz ci przesle fote jak to zalozylem

 

tu masz fotki. tak zamontowałem:

97f8adb0a1d731b9med.jpg

62a4c8cc74e79909med.jpg

24bfa5ce5853c1cfmed.jpg

 

a tak było:

2acd942ca022a893med.jpg

dcacd1428bf44184med.jpg

e7288c77d574b5e2med.jpg

 

i nie wiem gdzie dać to uszczelnienie

0337b33663084bffmed.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magik0578    5

Właśnie mi tam olej leci blokada działa, w tym łączniku jak to nazwałeś jest rowek na 1oring ja zrobiłem 2 rowek bliżej zewnętrznej i założyłem 2 orig i tak olej leci wszystko nowe..i nie i nie wiem co jest tam nie tak,czy ten króciec z pokrywy membrany jest już wytarty czy co czy te części są już tak niedopasowane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Przy okazji spytam ,czy roing uszczelniający u was też wytrzymuje tylko parę użyć blokady? już wymieniłem 4 razy,myślą aby tokarz wytoczył jeszcze jeden rowek na oring,a z góry podtoczył na simering, może to zadziała.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Może za duże ciśnienie?

Ja muszę wymienić ten rozdzielacz przy kolumnie bo nawet jak wyłączyłem blokadę to i tak trzymała. Nie pomagało nic, dopiero jak odpiąłem rurkę idącą do tyłu to się uspokoiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ma być tak jak na ostatniej foto. Pierwsze wkładasz to żelazo a dopiero potem od drugiej zewnętrznej strony gumkę i seger.

To faktycznie nieszczęśliwe uszczelnienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    2

aha czyli juz wiem tylko w sumie po co to uszczelnienie skoro tylko seger go dociska chyba że jeszcze dodatkowo to uszczelnie jakims oringiem od wewnątrz.

 

a co do was koledzy co wam cieknie to w tym laczniku w srodku wymienialiscie ten gumowy tloczek i oring ktory przy okazji trzyma ten tloczek gumowy???? i dalej wam cieknie??? ja przy okazji zamowilem ta sprezynkę co jest wsrodku tego lacznika. zobacze co bedzie jak sie zrobi bo narazie prawie caly ciagnik jest rozebrany bo byl w zlym stanie bo sprzedawca go do takiego stanu doprowadził. Jak narazie to traktor dostał nową instalację którą sam zrobiłem i wiele innych rzeczy. Między innymi Orbitrol :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tam jest oring, podkładka z tworzywa która pełni rolę ślizgu i jak by tłoczek gumowy. On chyba najbardziej uszczelnia. Ma taki kształt żeby jego boki dociskało ciśnienie oleju.

A znów ta guma na tulei ma ją utrzymywać w jednym położeniu ale nie za sztywno żeby dopasowała się do ewentualnej różnicy z tulejką która w niego wchodzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam po dłuższej przerwie.
       
      Jestem zmuszony prosić o pomoc choć do tego czasu ciągniczek sprawował się bezawaryjnie.
      Po wciśnięciu pedału blokady słychać uchodzące powietrze, a blokada się nie załącza. Wszystkie przewody pneumatyczne sprawdziłem i ku mojemu zdziwieniu były ok. Sprawdziłem też zawór i jest ok. Po wyjęciu miarki oleju w skrzyni i wciśnięciu pedału blokady słychać i czuć powietrze ulatujące przez otwór po miarce. Wnioskuję więc, że coś musiało wysypać się w skrzyni. Prawdopodobnie siłownik.
      Pytanie mam do Was użytkownicy i mechanicy. Czy spotkaliście się z czymś takim, czy diagnoza jest trafna i najważniejsze - jak się do tego dobrać??? Czy trzeba rozbierać pół ciągnika, czy może od strony koła zdjąć całą pochwę z półosią, czy może jest jakieś dojście od góry, bądź od tyłu?
       
      A swoją drogą co za debil umieszcza siłownik pneumatyczny blokady wewnątrz mostu. No trzeba być ograniczonym umysłowo pepikiem żeby takie coś wymyślić.
      Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
    • Przez Patrykxd
      Witam mam problem, ponieważ robi mi się ciśnienie w przednim moście i wyrzuca olej uszczelniaczami. Dodam, że przód był robiony wymiana uszczelniaczy i tulejek. Co może być przyczyną tego wycieku i że robi się ciśnienie?
    • Przez mariuszlesny
      Witam, możne ktoś wie i podzieli się info jak z kalibrować tylny tuz... wymieniłem czujnik położenia ramion tylnego tuz i potrzebuje go z kalibrować...jest to w instrukcji serwisowej, niestety nie posiadam takowej:((
      a drogi temat, nie działa świeca płomieniowa, po odpaleniu silnika kontrolka od świecy miga przez jakiś czas, ale sama świeca nie włącza się, przypuszczam ze możne to być wina przekaźnika... i tu jest moje pytanie który to możne być ??? jak by ktoś coś to bardzo będę wdzięczny :))
      Pozdrawiam 
    • Przez Tomon007
      Witam . Da rade wyjac walek tylnego mostu bez sciagania skrzyni ? Sa tam 2 lozyska i przy drugim nie wiem jak je wyjac . Wysylam 2 zdjecia o jaki walek chodzi i zaznaczylem strzalka czy mozna wyjac w te strone . Z gory dziekuje i pozdrawiam 


    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj