Skocz do zawartości
wojtf23

bęben blokady tylnego mostu

Polecane posty

wojtf23    1

Witam. Mam pytanie czy ma ktoś może zdjęcia albo czy mógł by ktoś wykonać zdjęcia bębna blokady mostu ponieważ mam problem z montażem. Blokada nie miała żadnych uszczelnień zaraz przy tym łączniku:

1811-1811-thickbox.jpg

Zakupiłem zestaw uszczelnień blokady tylnego mostu. Po zmontowaniu uszczelnień w tyn łączniku i spręzynki, na ten łącznik wyżej przychodzi jeszcze guma-uszczelnienie

f66a5e8acb7e6912med.jpg.

Jak to wszystko zmontowałem to mi odstaje ten zawór o jakiś 1cm a co za tym idzie odstaje tez pokrywa bęna tylnego mostu. Może ktoś podesłać zdjęcia????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575
wojtf23    1

zaraz ci przesle fote jak to zalozylem

 

tu masz fotki. tak zamontowałem:

97f8adb0a1d731b9med.jpg

62a4c8cc74e79909med.jpg

24bfa5ce5853c1cfmed.jpg

 

a tak było:

2acd942ca022a893med.jpg

dcacd1428bf44184med.jpg

e7288c77d574b5e2med.jpg

 

i nie wiem gdzie dać to uszczelnienie

0337b33663084bffmed.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

magik0578    5

Właśnie mi tam olej leci blokada działa, w tym łączniku jak to nazwałeś jest rowek na 1oring ja zrobiłem 2 rowek bliżej zewnętrznej i założyłem 2 orig i tak olej leci wszystko nowe..i nie i nie wiem co jest tam nie tak,czy ten króciec z pokrywy membrany jest już wytarty czy co czy te części są już tak niedopasowane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

Przy okazji spytam ,czy roing uszczelniający u was też wytrzymuje tylko parę użyć blokady? już wymieniłem 4 razy,myślą aby tokarz wytoczył jeszcze jeden rowek na oring,a z góry podtoczył na simering, może to zadziała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

Może za duże ciśnienie?

Ja muszę wymienić ten rozdzielacz przy kolumnie bo nawet jak wyłączyłem blokadę to i tak trzymała. Nie pomagało nic, dopiero jak odpiąłem rurkę idącą do tyłu to się uspokoiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Ma być tak jak na ostatniej foto. Pierwsze wkładasz to żelazo a dopiero potem od drugiej zewnętrznej strony gumkę i seger.

To faktycznie nieszczęśliwe uszczelnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

aha czyli juz wiem tylko w sumie po co to uszczelnienie skoro tylko seger go dociska chyba że jeszcze dodatkowo to uszczelnie jakims oringiem od wewnątrz.

 

a co do was koledzy co wam cieknie to w tym laczniku w srodku wymienialiscie ten gumowy tloczek i oring ktory przy okazji trzyma ten tloczek gumowy???? i dalej wam cieknie??? ja przy okazji zamowilem ta sprezynkę co jest wsrodku tego lacznika. zobacze co bedzie jak sie zrobi bo narazie prawie caly ciagnik jest rozebrany bo byl w zlym stanie bo sprzedawca go do takiego stanu doprowadził. Jak narazie to traktor dostał nową instalację którą sam zrobiłem i wiele innych rzeczy. Między innymi Orbitrol :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Tam jest oring, podkładka z tworzywa która pełni rolę ślizgu i jak by tłoczek gumowy. On chyba najbardziej uszczelnia. Ma taki kształt żeby jego boki dociskało ciśnienie oleju.

A znów ta guma na tulei ma ją utrzymywać w jednym położeniu ale nie za sztywno żeby dopasowała się do ewentualnej różnicy z tulejką która w niego wchodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×