Zaloguj się, aby obserwować  
Pawel265

Układ pneumatyczny Renault 155.54

Polecane posty

Pawel265    0

Witam mam pytanie koledzy czy ktoś z Was zakładał do takiej Reni układ pneumatyczny i z czego jaki koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Raczej rzadko ktoś zakłada bo jest wysoki koszt osprzętu cała instalacja to koszt rzędu kilku tysięcy także lepiej założyć siłownik hydrauliczny do przyczepy za 250 zl do tego kilka metrów przewodu, wtyczka i gniazdo za 150 zł i jest bezpiecznie w transporcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

koszt to min. 3 tys. wiec jest to malo oplacalne, jak pisze @Frytek lepiej przerobic przyczepe, sa silowniki hydro-pneumatyczne wiec nie ma problemu aby spinac ciagniki z roznymi instalacjami


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Ja zakładałem układ pneumatyczny do mojej reni. A koszty to takie: sprężarka od Star 200 300zł,butla od C360 200zł ,zawór sterujący od 360 + siłownik od rozsiewacza 300zł, siłnik hydrauliczny?? (dałem flaszkę),psikacz od star200 50zł, do tego węże z własnych zapasów.Sprężarkę napędza silnik hydrauliczny a sterowanie zaworem pneumatycznym jest przez siłownik hydrauliczny z hamulców hydraulicznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Porobiły byś foty jak masz to zrobione? Silnik hydrauliczny z czego jest zasilany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

Popieram kolegów powyżej... Kupujesz siłownik + wąż razem za ok 300zł do tego 1 godz roboty i po problemie... Hamulce hydrauliczne to super rzecz! Fajna dozowalnosć siły hamowania!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

W sumie tak, ale zrób sobie takie hamulce w dwóch brandyskach gdzie trzeba po trzy takie siłowniki, to za tą kasę zrobię pneumatykę w ciągniku i z HLką od sąsiada też pojadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel265    0

zgadzam sie z kolega ja mam 4 takie przyczepy to potrzebuje 12 takich siłowników to jest koszt około 3 tyś zł kolego nowicjusz porob zdjecia i pokaz nam to jak to zrobiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

@andrzejlud jeszcze napisz czy masz jedno czy dwu obwodowa

silownik w przyczepie wystarczylby nawet na przedniej osi, 155 jest dosc ciezkim ciagnikiem i hauje na 4 kola

 

ktos wie gdzie mozna wpiac sie ze smarowaniem sprezarki?

w moim przypadku to najwiekszy problem, kolo pasowe jest na dwa paski, reszta to nie problem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Smarowanie może być wzięte z czujnika ciśnienia koło filtra tylko dorobić odpowiedni dławik aby cały olej nie szedł na kompresor. Myślę że otwór 1 mm powinien być dobry ale to i tak byś musiał zmierzyć manometrem aby nie było spadku ciśnienia na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Silnik hydrauliczny mam zasilany z gniazd hydrauliki i używam tylko jak potrzeba. Sprężarkę można zamontować w miejscu na klime jak kto jej nie ma.Co do paska to sa koła pasowe na dwa paski do sprężarek nawet rozłanczalne.Zawór sterujący jest w galerii wynalazki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekf    1

Kolego ja właśnie zakladałem pneumatyke w 110.54, wszystko śmiga a części kupione zazwyczaj okazyjnie "na zapas" znalazły zastosowanie. myślę że w 1500 się zmieściłem, smarowanie kompresora faktycznie z czujnika oleju (potrzeba 4 śróbki, trójnik hamulcy z poloneza lub malucha i 4 końcówki na wężyk) teraz myślę jak poprawić jeszcze sterowanie zaworem ale całość już działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj