Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pawel265

Układ pneumatyczny Renault 155.54

Polecane posty

Pawel265    0

Witam mam pytanie koledzy czy ktoś z Was zakładał do takiej Reni układ pneumatyczny i z czego jaki koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Raczej rzadko ktoś zakłada bo jest wysoki koszt osprzętu cała instalacja to koszt rzędu kilku tysięcy także lepiej założyć siłownik hydrauliczny do przyczepy za 250 zl do tego kilka metrów przewodu, wtyczka i gniazdo za 150 zł i jest bezpiecznie w transporcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

koszt to min. 3 tys. wiec jest to malo oplacalne, jak pisze @Frytek lepiej przerobic przyczepe, sa silowniki hydro-pneumatyczne wiec nie ma problemu aby spinac ciagniki z roznymi instalacjami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzejlud    0

Ja zakładałem układ pneumatyczny do mojej reni. A koszty to takie: sprężarka od Star 200 300zł,butla od C360 200zł ,zawór sterujący od 360 + siłownik od rozsiewacza 300zł, siłnik hydrauliczny?? (dałem flaszkę),psikacz od star200 50zł, do tego węże z własnych zapasów.Sprężarkę napędza silnik hydrauliczny a sterowanie zaworem pneumatycznym jest przez siłownik hydrauliczny z hamulców hydraulicznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Porobiły byś foty jak masz to zrobione? Silnik hydrauliczny z czego jest zasilany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Popieram kolegów powyżej... Kupujesz siłownik + wąż razem za ok 300zł do tego 1 godz roboty i po problemie... Hamulce hydrauliczne to super rzecz! Fajna dozowalnosć siły hamowania!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

W sumie tak, ale zrób sobie takie hamulce w dwóch brandyskach gdzie trzeba po trzy takie siłowniki, to za tą kasę zrobię pneumatykę w ciągniku i z HLką od sąsiada też pojadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel265    0

zgadzam sie z kolega ja mam 4 takie przyczepy to potrzebuje 12 takich siłowników to jest koszt około 3 tyś zł kolego nowicjusz porob zdjecia i pokaz nam to jak to zrobiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

@andrzejlud jeszcze napisz czy masz jedno czy dwu obwodowa

silownik w przyczepie wystarczylby nawet na przedniej osi, 155 jest dosc ciezkim ciagnikiem i hauje na 4 kola

 

ktos wie gdzie mozna wpiac sie ze smarowaniem sprezarki?

w moim przypadku to najwiekszy problem, kolo pasowe jest na dwa paski, reszta to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Smarowanie może być wzięte z czujnika ciśnienia koło filtra tylko dorobić odpowiedni dławik aby cały olej nie szedł na kompresor. Myślę że otwór 1 mm powinien być dobry ale to i tak byś musiał zmierzyć manometrem aby nie było spadku ciśnienia na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Silnik hydrauliczny mam zasilany z gniazd hydrauliki i używam tylko jak potrzeba. Sprężarkę można zamontować w miejscu na klime jak kto jej nie ma.Co do paska to sa koła pasowe na dwa paski do sprężarek nawet rozłanczalne.Zawór sterujący jest w galerii wynalazki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekf    1

Kolego ja właśnie zakladałem pneumatyke w 110.54, wszystko śmiga a części kupione zazwyczaj okazyjnie "na zapas" znalazły zastosowanie. myślę że w 1500 się zmieściłem, smarowanie kompresora faktycznie z czujnika oleju (potrzeba 4 śróbki, trójnik hamulcy z poloneza lub malucha i 4 końcówki na wężyk) teraz myślę jak poprawić jeszcze sterowanie zaworem ale całość już działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
×