Skocz do zawartości
kajoo20

john deere 6620 se - nie che odpalić

Polecane posty

kajoo20    0

Witam

Dzisiaj odpaliłem traktor - odpalił jak należy pochodził kilka minut i nagle zgasł. Zauważyłem, że woda znajdująca się w odstojniku zamarzła, podgrzałem filtry grzałką

i nic. Kręci ładnie szybko ale nie chce odpalić. Kilka razy zatankowałem z mniej znanej stacji i chyba stąd ten problem wody w odstojniku. Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego na końcu swojej odpowiedzi sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie. No ale masz w sumie 2 możliwości albo spuścić paliwo z baku i całego układu paliwowego wymienić filtry i przedmuchać układ albo jeśli masz możliwość wstaw ciągnik do ciepłego pomieszczenia żeby paliwo odmarzło i wtedy spuścić i zalać dobrego ale bez wymiany filtrów to i tak się nie obejdzie tak z własnego doświadczenia podpowiadam i powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kajoo20    0

Paliwo tankowałem zawsze z orlenu, w grudniu zalałem nawet vervy. Ale na jesień zalałem z 30 litrów paliwa z pobliskiej stacji i chyba ta woda została w odstojniku. Dodam też, że nie czyściłem odstojnika na zimne. Ale to już przeszłość :) Teraz muszę odpalić jelonka :) Nie mam doświadczenia z tym traktorem ponieważ mam go od wakacji w moim gospodarstwie dlatego proszę was o wyrozumiałość.

Ogrzałem filtry grzałką i paliwo popłyneło przez odstojnik, pompka chodzi bez zarzutu ale gdy odkręcę taki korek u góry filtra to pompka chodzi nieco głośniej i słychać w zbiorniku jak gdyby ktoś powietrze pompował do baku. Czy z pod tego korka nie powinno wypłynąć paliwo ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8cf81464c9113918.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Na tym filtrze nie będzie płynąc paliwo bo pompka przez ten filtr zasysa paliwo paliwo będzie wypływać na drugim filtrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Musisz dobrze odpowietrzyć układ, tym korkiem musi wypłynąć czyste paliwo. Jeśli to nie pomoże to odpowietrzaj każdy wtrysk po kolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    1

a pewny jestes ze to woda?mi sie wydaje ze paliwo bylo letnie i parafina sie wytracila i dlatego zgasl.bo inaczej wode bys spuscil i powinien odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajoo20    0

To w końcu tym korkiem musi wypłynąć ropa czy nie ? Zastanówcie się, a nie każdy piszę co innego. Oczekuję odpowiedzi od użytkownika, który posiada podobny ciągnik i miał styczność z odpowietrzaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8
Napisano (edytowany)

Sprawdź gdzie masz pompkę paliwowo, jak w zbiorniku to powinno płynąć a jak w ramie jak u mnie to nie będzie płynąć bo pompka jest dopiero za tym filtrem. sprawdź na drugim filtrze czy płynie

Z tego co widać na zdjęciu to pompkę masz w ramie

Edytowano przez Duzy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajoo20    0

Tak masz rację, pompkę mam na ramię. Duzy1 widać, że jesteś ogarniętym użytkownikiem :) To co mam teraz robić ? Zauważyłem że jeszcze przewody idą do małej chłodnicy z przodu. Wytłumaczysz mi co gdzie i jak bo jestem zielony w tych sprawach. Nie chce popuszczać wtrysków bo boję się że coś zepsuję. Liczę na Ciebię Duzy1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Tak jak mówiłem sprawdź na drugim filtrze jak leci paliwo to ok a jak nie to gdzieś wcześniej zamarzło albo filtr zalazł parafino więc wymiana. jak jest na drugim to też sprawdź czy jest też na wylocie jak jest to zostaje tylko poluzowanie rurki paliwowej tej co dochodzi paliwo z pompy paliwowej chociaż nigdy tego nie musiałem robić zawsze się udawało bez luzowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Najpierw to wlej paliwa i ma lecic paliwo a nie pęcherzyki bo inaczej nie zapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajoo20    0

Odpowietrzyłem drugi filtr i leci ropa bez pęcherzyków ale ciągnik nadal nie odpala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    0

następnym razem to naj szybciej będzie jak popuścisz rurkę przy wtryskiwaczu i bez problemu się odpowietrzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    12

też mam podobny problem mode l 6820 przestał ze dwa miesiące i wczorajsza próba zapalenia  bez rezultatu popuszczałem  wtryski , przewód od pompy do listwy zasilającej  , odpowietrznik (śruba na dole pompy na klucz 16 )   w pompie  , paliwo idzie  pompka pracuje cały czas po przekręceniu kluczyka i lipa. co to może być lub co robię  nie tak ,proszę o sugestie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

Przewody te parciane od zbiornika do filtrów i chłodnicy paliwa są dobre? Niespękane, nie robią się mokre?

Filtry paliwa oryginalne? Kiedy wymieniane? Jak stan syfu w oczku pod filtrem?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    12

przewody wyglądają  na dobre , popuszczenie tej śruby plastikowe na filtrze od razu zmienia pracę pompki , więc jak by były zmurszałe to pewnie nic by się nie działo. Paliwo do pompy płynie.   Nie odzywa się natomiast elektrozawór na pompie ( ten na dwie śruby ) , przejście ma , napięcie w przewodach dochodzi. Popuszczam wtryski, kręcenie i paliwo wali z przewodów, chyba że ja coś robię nie tak , w końcu aku. padł i odpuściłem sobie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

podgrzej pompę wtryskową opalarką bo suszarka może być za słaba. mogła woda przyblokowac elektrozawór. miałem kiedyś taki przypadek w Reni ciezarowej na CR i podgrzanie nagrzewnicą pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

Wypnij wtyczkę od tego elektrozaworu na pompie na dwie śrubki imbusowe  i zobacz czy odpali potem ja wepnij  ponownie po odpaleniu. Jeśli tak wymień zaworek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnikman    0

Witam, mam problem z 6920. Nie chce odpalić, kontrolka od świec żarowych się świeci.

Filtry wymienione, pompka paliwowa też jest czysta i daje ciśnienie. Wężyki od paliwa wymieniłem, smok w zbiorniku paliwa jest czysty. Dodam, że jak dostanie trochę samostartu to odpali ale nie chce wejść na duże obroty, jak chwile pochodzi i się rozgrzeje to jest ok.

 Wszystko co mogłem zrobić już zrobiłem. Proszę o poradę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×