Skocz do zawartości
karol

Dopłata do materiału siewnego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aro1975    114

wiem Niki,ale nie chciałem ryzykować utraty oryginałów faktur - sporo Vat-u było do zwrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaammek    10

wnioski do arr o materiał siewny mozna złozyc kilkakrotnie ja w tamtym roku składałem 2 krotnie chodzi o to by złozyc do konca daty przyjmowania wniosku ja składałem dwa razy bo dokupiłem mat siewnego a pierwszy wniosek był juz złozony ale jak ktos juz podjoł ostateczn adecyzje i nie bedzie zmieniac w uprawach to wygodniejszy jest jeden wniosek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michal1993    350

Wysyłając do agencji wypełniony wniosek trzeba dołączyć do niego tylko  fakturę zakupu czy coś jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

wysyłam im fakturę z adnotacją że "proszę odesłać oryginał na adres ble ble ..." Robiłem tak co roku i co roku odsyłali. Dlatego zastanawiam się czy nie dołączyć im w ten sam sposób decyzji wójta o zwolnieniu z podatku rolnego.

dzwoniłem do ARR - jak ktoś dostał ulgę np. z tytułu nabycia gruntów do której to zostało wystawione zaświadczenie o pomocy de minimis to je także się wysyła z adnotacją jak do faktur żeby odesłali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raptus902    30

Mam pytanie czy moge zlozyć teraz wniosek na jeczmień jary czy dopiero po wysianiu ?
Bo jeczmien zakupiony :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warchest    44

panowie i jak w koncu juz jest ze tylko 80 zł do zbóż bedzie tylko zwrotu czy jeszcze 100 zł jakby w nastepnym tygodniu jeszcze zlozyl na zwrot za nasienie to bedzie jeszcze te 100 zł do hektara czy już 80 zł ????


i co jak ktos jary jeczmien chce zasiac to co dopeiro moze skladac wniosek na drugi rok czy teraz jeszcze przed sieweim bo jak nasienie kupione to teraz chyba zlozyc by mozna bylo ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raptus902    30

Masz czas podajże do 15 czy 25 czerwca. Mam pytanie czy ten internetowy wniosek jest aktualny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    6

dziś kupujesz jęczmień jary otrzymujesz fakturę, jutro go wysiewasz i w poniedziałek składasz wniosek do ARR. możesz czekać do 25.06.2015. na dziś jest stawka 100 zł dla zbóż a w sejmie jest projekt ustawy o zmianę na 80zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaammek    10

napewno stawki sie zmienia na mniejsze kilka postów wczesniej stawki 

prawdopodobnie od 1 kwietnia stawki sie zmniejsza wiec jak ktos ma zamiar zakupic mat siwny to teraz i złozyc wniosek  zasiac zawsze mozna pózniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek8201    22

panowie mam pytanie, czy mogę kupić osobno jęczmień i pszenicę i zasiać taką mieszankę i ubiegać się o zwrot...czy musi być kupiona mieszanka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

możesz kupić osobno tylko we wniosku do mat siewnego zaznaczasz mieszankę zbożową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek8201    22

dzięki, coś tam znalazłem że norma wysiewu mieszanki,tz o zwrot to 140kg/ha  i jakieś oświadczenie o udziale % jęczmienia i pszenicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1234    18

Zbyszek  te oświadczenie  też musisz wypełnić,a teraz małe pytanko Działa wam aplikacja ELF bo mi nie i nie wiem czy czasem specjalnie nie jest przyblokowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
the1mati1    45

Zmienili już tą stawkę na 80 zł do ha czy nadal jest 100zł, bo nie wiem ile wpisać na wniosku. A co jeśli faktury są na ojca a ziemia już jest na mnie, bo ojciec mi przepisał w tym roku ziemie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    3

Jeżeli chodzi o mieszankę jęczmienia i pszenicy to jest jakiś minimalny udział określony przepisami  tej drugiej w ilości wysianego materiału?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warchest    44

i co jeszcze jest te 100 zł do ha ciekawe do keidy ? a czy jak ktos nie ma NIPu a tam jest zeby wpisac NIP to jak nie mam to nie wpisywac i przejdzie to ? czy musze zrobic ten NIP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warchest    44

ok dzieki za odp a jeszcze powiedz mi jesli np cos tam sie zle wypełnilo to jak to wygląda ? a i jesli pozytywnie wypelnione to decyzja po jakim czasie przychodzi a po jakim pieniadze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×