Zaloguj się, aby obserwować  
dyczkowski

Lamborghini Spark VRT, DF Seria 6 TTV

Polecane posty

dyczkowski    3

Witam, poszukuje mocnego czterocylindrowca (140km) do pługa i do rozsiewacza, w zasadzie do wszystkiego. Ciągnik musi mieć przede wszystkim skrzynię bezstopniową, oraz ponadprzeciętne wyposażenie.

 

 

przeglądając strony producentów zainteresowały mnie wymienione w tytule marki, modele... Co wiecie o tych ciągnikach? Jak jest z ich wykonaniem ?

Czy warto za te marki dać ponadprzeciętne pieniądze ? Proszę o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekn1210    2

Ja bym CI polecił nowe lambo skrzynia bezstopniówka ponadprzeciętny wygląd taki biały byczek system stop&go regulacja szybkosci reakcji rewersu, amortyzowana oś ,automatyczne włączanie przedniego napędu, brak ad blue, a rozwazałeś kupno fendta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ale z tego co się orientuje to Deutz równiej ma system Stop&Go. Moim zdaniem Fendt to wydawanie pieniędzy w błoto. Fendt ma silniki Deutza, a na pewno więcej zapłacisz za Fendta niż za Deutza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dyczkowski    3

Nawet gdyby fendt był na równi cenowej z innymi markami, zdecydowanie bym go nie kupił. Wygląd mnie nie przekonuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekn1210    2

Lambo też ma silnik deutza. Ale skrzynie bezstopniowe w SDF są mniej pewne niż w fendtach bo on je produkuje bodajże od lat 90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Skrzynia SDF jest tylko w Agrofarme TTV i ewentualnie serii 5 i spółce. Spark, 6xxx i Same mają przekładnie ZF. Fendt też ma tą przekładnię z tym wyjątkiem że ma na nią patent i jest ona dostosowana do potrzeb zleceniodawcy czyli Fendta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

SDF w dużych ciągnikach stosuje S-matica, Vario od Fendta nawet do tego nie podobne ;) Fendt od początku ma swoją przekładnię bezstopniową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Wszyscy sprzedawcy tłumaczą mi, że vario fendta przy wolniejszych prędkościach pracuje głownie na hydrostacie, za do w SDF jest odwrotnie, czyli przy pracach polowych mechanicznie, przy transporcie pomaga hydraulika. Mam MF ze skrzynią vario i szczerze mówiąc nie zauważam problemów w pracahc polowych, więc jaka jest różnica w ich działaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekn1210    2

W fendtach vario działa tak 0-5km/h hydrostat 6-20 km/h mechanicznie wspomagane hydrostatem 21-50km/h mechanicznie

 

wiec w fendtach hydrostat jest do ruszania lub bardzo cieżkich prac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

No na spalanie w moim MF nie narzekam, usługodawcy biorą mnie ze względu, że mam fendta w moim MF. W nowym top agrar był test DF ze skrzynią bezstopniową, niestety rzekomo dostarczony ciągnik do testu był źle dostrojony, więc nie ma realistycznych wyników, rzekomo.... Więc nie wiek jak odnieść się do konstrukcji DF względem innych, podobnych.

Szczerze mówiąc, nie biorąc nawet pod uwagę ceny chciałbym nabyć maszynę z logo SDF niżeli AGCO, moim zdaniem jakoś bardziej nowocześnie są wykonane. chodzi mi głównie o wykonanie, a moim zdaniem pracując 700 godzin rocznie w jednej kabinie ma to duże znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

SDF w dużych ciągnikach stosuje S-matica, Vario od Fendta nawet do tego nie podobne ;) Fendt od początku ma swoją przekładnię bezstopniową.

Tak ma swoją ale raczej ich nie robi tylko zamawia od podwykonawcy.

W serii 9 i 11 jest ZF Terramatic, w serii 7, Mach jest przekładnia ZF S-Matic i w serii 6 jak i Sparku też jest ta przekładnia :) Zaznaczam że nie chodziło mi o to że SDF montuje przekładnie Vario.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Nie nadążam za nowościami. Kiedyś był tylko S-matic w SDF a teraz 3 wersje przekładni bezstopniowych (uwzględniając najmniejsze modele), bez tego internetu człowiek byłby ciemny jak tabaka w rogu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj