Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
vitoma

Kola 10x15 przód a zwezenie przodu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
przód
vitoma    51

Witam

 

Czy ktoś jezdzi na kolach 10x15 z przodu w C330 ?

 

U siebie robiłem juz przymiarki (pozyczyłem takie koła od C360) i przod ma z nimi szerokosc 173cm, podczas gdy tyl ma 153cm.

 

Gdzie najlepiej urwac te 10cm na strone z przodu ? schowanie polosi az do oporu (do spawu) i nawiercenie w niej nowych otworów da mi tylko ok 5cm na strone. Mysle o tym zeby skrocic os i nawiercic w niej głebiej te 2 otwory pod sruby trzymajace polosie. Dobra idea ??

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Antoni    0

Ja przerobiłbym felgi.Wyciął środek na spawach przesunął ile trzeba.jak brakuje metalu to coś dospawał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    51
Powiedz w jakim celu przerabiać porządny firmowy ciągnik? Żeby „lepiej” wyglądał? Nie rozumiem tego.

 

Ciągnik jeżdzi głownie w sadzie, a przednie koła 6.00 formuja eleganckie koleiny w miedzyrzedziach gdy jest mokro na wiosne. Na szerokich oponach bedzie lepiej jeśli o to chodzi, a i utopic ciągnik bedzie trudniej.

 

Niestety zmartwie Cie tym ze bede montował także wspomaganie - bedzie to kolejna ingerencja w orginalność tego sprzetu. Ale dla mnie to plus ze unowocześnie ten ciągnik, i nie bede sie musiał zapierac tylkiem o fotel przy kazdym mocniejszym skrecie (uprzedze pytania - układ kierowniczy mam obecnie w 100% sprawny).

 

 

Ja przerobiłbym felgi.Wyciął środek na spawach przesunął ile trzeba.jak brakuje metalu to coś dospawał.

 

Nie zrobie tego. wiem co to znaczy spawana felga - kiedys miałem taka na przodzie w C360 - biła jak cholera mimo ze spawał ja niby profesjonalista.

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    51

k5eb.jpg

 

ag8b.jpg

 

vvyb.jpg

 

orgj.jpg

 

Tu widac efekty przymiarki moich kół z C360 - przod był szerszy od tyłu o 20cm, a przod dało by się zwęzić góra 4cm/strona z powodu kolizji kół z konstrukcja widlaka przy max skrecie ...poszerzenie tyłu nie wchodzi w gre (ciągnik do sadu). Wiec jestem zmuszony zrezygnować z 10x15 :( :( .

 

Ale jeśli ktoś nie ma takiego masztu to jak najbardziej 10x15 z przodu da się ładnie spasować także w C330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezes83    0

Witam!

 

Również posiadam tego typu podnośniki na c 330 i zastanawiam się jak kolega radzi sobie z kręceniem kierownicom skoro waga samego podnośnika to jakieś 370 kg doliczając do tego wagę jednej skrzyniopalety z jabłkiem daje nam to ok 700 kg lub więcej na przodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Podol000
      Panowie, jakiej długości i grubości siłownik muszę zastosować, aby przerobić tura z linki na siłownik?
    • Przez kiro67
      Witam, zastanawiam się nad zamontowaniem w swoim ttaktorze-Ursus c328 wspomagania elektrycznego. Widziałem na Youtube filmiki z takimi modyfikacjami w c330, gdzie ludzie wstawiali do ciągników wspomaganie elektryczne z scenica II. W związku z tym mam kilka pytań:
      -Czy w c328 również będzie można takie coś zamontować?
      -Czy będzie trzeba przyciąć zbironik paliwa? A może też coś innego?
      -Czy będzie z tym dużo zabawy? Czy komuś z Was udało się tego dokonać właśnie w c328?
      -Od jakiego samochodu najlepiej wykorzystać wspomaganie-scenic II czy może jakieś inne?

      Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady.
      Pozdrawiam serdecznie!
    • Przez Damian71311
      Moja mała modyfikacja  

    • Przez Chochlik
      Witam, posiadam C-330, jakiś czas temu pękło mi łaczenie skrzyni z silnkiem więc kupiłem skrzynie od c-328 ale ona nie posiada wyjścia na licznik obrotów. Posytanowiłem że przewierce się przez skrzynię i wyprowadzę linkę ale okazało się że jest ona za krótka, może ktoś wie od czego mogę dopasować inną linkę albo podpowiedzieć inne rozwiązanie.
    • Przez Seba092000
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam pewne pytanie. Chcę w swoim ursusie c330 założyć rozdzielacz do tura. Chodzi mi o coś takiego: http://www.agro-tur.com/wp-content/uploads/2015/06/DSC_0489-1024x681.jpg
       
      Chciałbym aby to było na zasadzie że dźwignie sterujące turem były usytuowane w pozycji "do góry" a wejścia do węży były pod spodem, ponieważ bym sobie puścił te węże takim okienkiem które mam w kabinie i by było wszystko ładnie. Rozdzielacz miałby być zamontowany po prawej stronie kierownicy.
      I zupełnie z innej beczki pytanie. Czy na takim rozdzielaczu jakbym założył to tur będzie lepiej podnosił niż na tym co jest pod siedzeniem?
      Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję
×