Polecane posty

Nie mogę go wbić ,nieraz wejdzie za pierwszym razem a czasem za

 

czwartym

 

Witam;Nie wschodzi bo zgrzyta .Czy tylko nie mozesz wbic biegu ale niema przy tym chalasu.

 

Nie mogę go wbić czasem wejdzie za 1razem a czasami za czwartym,ale bez

 

hałasu.

Edytowano przez wojciechwudarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ze nie mozesz wbic to mozesz miec problem ze sprzeglem . 4 bieg jest mniej uzywany niz inne wiec synchronizator bedzie w lepszym stanie. A co za tym idzie jezeli sprzeglo za slabo wysprzegla to sychronizator nie moze wychamowac tryba i wtedy nie mozesz wbic biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

a niby jak chcecie to sprzęgło regulować jak nie ma tam takiej opcji?? to jest zwykłe "słoneczko" z hydraulicznym wysprzęglikiem... brak jakichkolwiek łapek czy tym podobnych mechanizmów...

Na początek sprawdz same dzwignie, czy nie masz duzych luzów na przegubach czy peknietych kul. Moze sama podstawa nie jest lużna.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moj blad bo niespytalem czy jest chydrauliczne czy mechaniczne wysprzeglanie .Nie zmienia to jednak faktu ze sprzeglo dobrze niewysprzegla stad ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ,ja mam to sprzęgło hydrauliczne ; wracając do tych biegów to na postoju jest okej, problem zaczyna się dopiero w czasie jazdy tak 15-20 km i wtedy dopiero niemożna wbić tej czwórki.Przywiozłem tego mechanika ale on nic nie poradził nato jedynie odkrył że niema też pułbiegu,a .ten ciągnik mam od niedawna

Edytowano przez wojciechwudarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam; to znaczy ;niema różnicy bynajmniej ja tak od czuwam .Na odpalonym silniku na postoju jest ok a dopiero w czasie jazdy i to nie za każdym razem jest opór lewarka zmiany biegów ,po kilku próbach się uda. i niema żadnych zgrzytów a ni nic podobnego jest tylko opór jak by nie .

trafiało w swoje miejsce

Edytowano przez wojciechwudarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To musisz szukac przyczyny w sprzegle .Moze byc przypowietrzone ,lub jest duzy lus na elementach ruchomych . Na kazdym po trochu i wtedy nie wysprzegli do konca.

,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam-kolego Krzysztofie miałeś chyba rację przywiozłem następnego mechanika i stwierdził to samo ,że zapowietrza się sprzęgło i mamy wymienić jakąś pompkę która jest przyczyną tego zapowietrzania . Ta pompka rzekomo pasuje od Stara ,ale kazałem zamówić od MF.Po wymianie tej pompki odezwę się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zaloz orginal lub kup komlet naprawczy jest dostepny na alegro.No chyba ze od stara ma ta sama srednice tloczka i dlugosc cylinderka to zagra.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ,wymieniłem tą pompkę sprzęgło odpowietrzone i niema poprawy z tą 4.Luzy na lewarku są ok. co jeszcze może być przyczyną tego kłopotu?. Proszę o pomoc, z góry dziękuje za jakąś pod

powiedż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121
Napisano (edytowany)

Witam. Szkoda, że wcześniej nie zauważyłem tematu.. Wiadomo było, że to nie pompka, bo by pedał od sprzęgła wchodził w podłogę i żadnego biegu bys nie wbił, a co lepsze w ogóle byś sprzęgła nie miał. Wątpię, żeby ktoś tu postawił prawidłową diagnozę. Napisz kolego do mariusz(ZDUN) to jest mechanik z prawdziwego zdarzenia, który naprawia Mf-y.

 

Co do półbiegu to musisz sprawdzić czy Ci się elektrozawór nie przyciął.

 

P.S. nastepnym razem jeśli ktos Ci będzie mówił, że pompka może być padnięta to wiedz, że jeśli sprzęgło masz i wszystkei biegi możesz wbijać- pompka jest w 100% sprawna.

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Nie koniecznie ;) Wystarczy, że zacznie cieknąć od strony silnika a nie w kabinie, nie bedziesz widział oleju na podłodze a sprzegło niby będzie ale płytkie a po zgaszeniu opadnie pedał :) To tak na marginesie :) A co do wzmacniacza ( półbiegu) moze poprostu zsunęła Ci się pod przyciskiem kostka i nie łączy :) Najprostrze rozwiązania często są najlepsze :) Inna sprawa zacięty elektrozawór lub nie dochodzi napięcię ;) Sprawdź elektrozawór na krótko od rozrusznika podłącz kabelek a drugi od elektrozaworu , i je złącz, wtedy albo będzie włączał albo wyłączał półbieg :) Ja tak u sb sprawdzałem :) NIe pamietam czy tam jest prąd cały czas czy tylko impuls jest potrzebny a co za tym idzie nie jestem pewnien czy tylko je zetknać czy też trzymac cały czas ;) Jak prąd jest to czyść elektrozawór, nie pomoże to wina mechaniczna :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Zgodzę się, ale podczas odpalania by wyszło wszystko jeśli by wcisnął pedał sprzęgła, a wcisnąć musi żeby odpalić.

Do elektrozaworu dochodzi prąd cały czas, a nie impuls.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, wracając do mojego problemu;; na postoju próbowałem to na około 10 prób raz wyskoczyła przy ruszaniu .Zobaczymy po niedzieli mamy go rozjechać [rozpołowić].A wrócę jeszcze do tego półbiegu, w którym miejscu znajduje się ten elektro zawór od tego pół biegu.Jak uporam się z tym problemem to opiszę to moje zjawisko myślę że do wiosny zdążę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Jak wyskoczyła to pewnie synchronizator do roboty, a elektrozawór masz od strony lewarków zmiany biegów, pod kabiną. Zaraz na wprost schodków po prawej stronie ciągnika. Jest to ten "samotny" elektrozawór.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi oto czy jak probujesz wlaczyc i masz ten opor to przytzymaj dzwignie i zwroc uwage na ciagnik czy dostaje wtym momecie jakies obciazenie .Mozesz tez postawic go na rownym terenie to prawdopodobnie bedze probowal roszyc.Jesli beda takie objawy to zapewne masz nadal problem z sprzeglem.To nie jest powiedzane ze jak reszta biegow wchodzi to i czworka bedzie wchodzic gdysz jest mniej uzywana ,a co za tym idzie synchronizator jest duzo lepszym stanie.Ciezko jest pomoc komus na odleglosc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matik7171x
      Witam, mam problem z Areską, a mianowicie gdy się rozgrzeje silnik to mam problem z przerzuceniem biegów zolw/zając. Czego to może być wina ?
    • Gość SebastianAdamski
      Przez Gość SebastianAdamski
      Deutz
    • Przez adrianurban
      Witam. Mam taki problem z moim Mf 3085 tzn ubywa mi płynu w chłodnicy. Oleju w silniku nie przybywa a po otwarciu korka nie widac bąbelków powietrza więc to chyba nie uszczelka, dodatkowo dodam że słabo grzeje nawet gdy silnik jest rozgrzany to z nawiewu leci tylko trochę ciepła. Dzis rano dolałem płynu tak aby żeberka były zakrtye a po poludniu po 2 godzinach pracy żeberka sa już odkryte. Bardzo prosze o pomoc
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez aress
      Witam.
      zakupiłem nie dawno John deere 7600 z skrzynią Powershift 1994r
      Pytanie jest następujące
      Przy dłuższym przytrzymaniu sprzęgła zaświeca mi się na żółto kontrolka (zębatka) i rozłącza skrzynie muszę ponownie uruchomić silnik by można było jechać. 
      wie ktoś o co z tym chodzi ?
      Pozdrawiam     
       
          
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj