Properth

6CT107 ustawienie wtrysku

Polecane posty

Properth    0

Po żniwach się biorę za wyjęcie pompy i wtrysków bo będę się ciągle zastanawiał niech to sprawdzi i zrobi ktoś inny niż wcześniej i zobaczymy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Panowie pompę zawiozłem do innych sprawdzonych pompiarzy i przy mnie rozbierali, próbowali regulować i trafione sekcje. Gościu tamten mnie pociął w ch**ja że regenerował całą. Wziąłem na wymianę drugą od Autosana. Wtryskiwacze są OK zmienił ciśnienie ze 200 na 190. Wrzucę filmik jak chodzi, chodzi inaczej, ale dalej problem z ustawieniem zapłonu, moje koło zamachowe chyba jest nieoryginalne albo już sam nie wiem. Zrobili mi krechę na kole pompy która ma się pokrywać z krechą na wale. Na pompie na kresce, na wale na T (wg mnie znaczy to tłoczenie) i nie chciał zapalić nawet. Zrobiłem na oko i chodzi,.... filmiki wieczorem i proszę o rady bo już nie mam siły. Tamten wziął 1000zł, ci dzisiaj za wymiane i regulacje cos kolo 500 i to i tak z upustem.... ale to kwota juz się ładna zrobiła. Jeszcze trochę i drugi silnik mi wyjdzie..,., wieczorem będa filmiki, już je UPLOADUJE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

A tak mam ustawione na sprzęgiełku, może też naprowadzić....

post-30560-0-18550200-1408573282_thumb.jpg

Edytowano przez Properth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

No dobra po długich analizach w internecie ustawiłem tak. Chodzi chyba odpowiednio, ale niech się wypowie jeszcze ktoś ;)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Może być.Sorki że nie pisałem wcześniej bo nie mogłem twoich filmów otworzyć bo internet mi się zawieszał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Może być? Ja tu tyle pracy wkładam a ten 2 słowa :D Oj balcerek... nie kopci za mocno, nie chodzi za twardo, nie trzeba zaworów podregulować?? Pompa ma gwarancje, jak coś uważacie że nie tak to zawsze moge podjechac i znów ją na stół :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zawory możesz sprawdzić bo słychać jak klepią a co do ustawienia kąta wtrysku to by mi godzinka starczyła ale daleko od siebie mieszkamy ale szacun dla ciebie że pokonałeś falę. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Jaką falę :D ?? No dobra mówisz że ustawienie by zajęło... jakbyś to zrobił bez znaków?? Pokrywa w górę i na rurkę metalową 1 wtrysku pompy nałożyć przeźroczystą, pokręcić kilka obrotów, żeby w rurce było paliwao i patrzeć jak drgnie to wtedy skręcać? Czy jak drgnie to jeszcze cofnąć? Uwierz ja walczę z tym pół roku jak nie lepiej, gdyby było elegancke znaki to skończyło by się to na 1 regulacji i z głowy. A tak co ustawię to coś nie tak, to klepie mocno, to znów miękki ale kopci i tak... robota lubi głupiego jak to mówią :D widżę inni jadą drogą chmura dymu ale mają to w du**pie a ja nie, ja chcę żeby było OK. Silnik jest dość zdrowy więc ma być lekki dymek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nie taki straszny diabeł jak go opisujesz ale mój pierwszy raz za czasów SKR też był kiepski tylko trzeba znak na kole zamachowym odnaleźć i mieć rurkę kapilarną albo dorobić wężyki na i najlepiej na koniec rurkę z wkładu od długopisu i ustawienie konta wtrysku to pikuś pod warunkiem że pompa jest dobrze zrobiona.Nie ruszaj go zostaw jak jest i zrób sobie znaki na sprzęgle od pompy w razie jak by się popuściły śrubki. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Uwierz że przestudiowałem te koło i mam znaki GMP potem T a pomiędzy nimi kreska bez żadnego opisu. Ale nie mam tego znaku o którym piszą książki czyli PTP chyba, że moje T jest to PTP aczkolwiek nie widzę tam śladu, żeby kiedykolwiek był wybijane. Może ktoś nabijał, nie wiem... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Myśląc logicznie, to można odkręcić rurkę przy 1 wtryskiwaczu, nałożyć nań kawałek przeźroczystergo przewodu, przekręcić silnikiem trochę, żeby napompować paliwa do rurki i potem ustawić zawory na 1 tłoku w pozycji zamkniętej i przekręcać kołem napędu pompy, aż drgnie paliwo. Jak drgnie to jest już lekko za późno więc cofnąć minimetr i będzie OK ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak jak piszesz tylko musi drgnąć na tym znaku T który powinien być nabity przed GMP kręcąc silnikiem patrząc od przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Gdzie mogę kupić rurkę kapilarną??

 

No chyba że mój sposób z nałożeniem przewodu gumowego przeźroczystego może się sprawdzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nałóż 6 przezroczysty utnij kawałek i wciśnij kawałek 4 i w środek wsuń wkład od długopisu oczywiście wyciśnij z niego tusz i masz kapilarę.Ja dostałem od pompiarza ale i tak ją potrzaskałem i mam zrobione tak jak ci pisze tylko mam nakrętkę z przewodu wtryskowe i kawałek rurki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Widzę, że nie tylko ja używam patentu z wkładem. Properth nie wychodzi Ci dlatego, że masz kapilarę o zbyt dużej średnicy. Tam żeby zauważyć ruch paliwa trzeba sporo obrócić wałem. Kapilara musi być możliwie najmniejszej średnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Wkład nie jest zły i to żaden patent, jeszcze lepsza jest słomka (wykorzystana) od insyminacji bydła, jest cieńsza,przezroczysta i dobrze pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Żebyś zauważył ruch paliwa w kapilarze, to musi się ono podnieść o 0,5 mm (mniej więcej, bo wiadomo, że jeden zauważy dużo mniejszy uch a drugi większy). Teraz sobie policz ile paliwa musi wtłoczyć pompa wtryskowa (a co za tym idzie o jaki kąt musi się obrócić wał korbowy) żeby podnieść poziom paliwa o te 0,5 mm w kapilarze o średnicy 6mm oraz we wkładzie o średnicy powiedzmy 0,8mm. Trochę z tym roboty jest, dlatego najlepiej i najszybciej jest ustawić lampą stroboskopową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Stroboskop do takich diesli jest? No ale mi potrzebny przyziemny sposób więc gotowej kapilary nie idzie kupić pod to? Pozostaje zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To nie ma znaczenia do jakich, ja używam do każdego. A Ty znajdź wkład od długopisu i ustawiaj. Wkład powinien pasować bezpośrednio w króciec pompy, więc żadnego mocowania nie musisz dorabiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Aaaaa to wykręcić rurkę 1 od pompy i włożyć wkład, może będzie pasować, pewnie spróbuję jutro :) A u mnie jest samo T na wale, wiem że powinno być PT w związku z tym pewnie się starło, zaszło albo zostalo celowo zjechane, ale po co .. ? I rozumiem, że tylko jak drgnie paliwo to jeszcze ciut cofnąć bo jak drgnie to będzie za późno? Czy jak drgnie to zakręcać i schluss ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic nie cofasz. Drgnięcie oznacza początek tłoczenia i tak zostawiasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez drukarz
      Panowie  mam problem z ustawieniem pługa kverneland 4-skibowy zagonowy 4x35 rok produkcji 1999. Pług ciągnie Deutz fahr dx 150 a więc duży ciągnik 160 km. I stąd moje pytania czy przy tak dużym ciągniku szerokośc belki zaczepowej ma znaczenie ponieważ nie mogę ustawić pierwszej skiby aby zasypywała bruzdę. Dzięki za wyrozumiałość.Mile widziane jakieś wskazówki. pozdr...

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
    • Przez stanrol
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy. Fendt 930 Vario TMS 2007 rok silnik Man D0836 LE510. Padła pompa wtryskowa. Zakupiłem drugą po regeneracji. Pytanie Jak po kolei ustawić zapłon. Na kole zamachowym na ile powinno być stopni?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj