Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
grzegorzc360

Rozładowane akumulatory po jeżdzie na światłach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzegorzc360    21

Witam, tak jak w temacie, kiedy jeżdżę na światłach np teraz jak wycinam stary sad i wracam ciągnikiem (ursusem c 360) już po zmroku i włączam światła dojadę do domu i na drugi dzień jak chce już odpalić ciągnik to bez użycia prostownika z rozruchem to w życiu bym go nie odpalił. Później jak pochodzi i prądnica podładuje to odpala normalnie. Dzieje się już tak od długiego czasu. I jeszcze mam taki problem że przepala mi przerywacz kierunkowskazów, jak się ich zewrze to świeca i kable się nie grzeją a jak podłącze nowy przerywacz to chwile poświeci później tak co chwile puści ale nie ma konkretnej amplitudy świecenia i się strasznie grzeje ze czasami to nawet ciężko go w rękę wziąć i się przepala. Proszę o pomoc i nie usuwanie tematu. Dziękuje z góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Temat w zasadzie od razu kwalifikuje się do usunięcia. Przeczytaj temat z poradami w dziale "Elektryka". Podaj napięcie ładowania na akumulatorach z i bez obciążenia, w przeciwnym razie temat poleci w kosmos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzc360    21

ok. mierzyłem to w tygodniu jakoś to na prądnicy miała 13.26V i jak się dodawało gazu to wzrastało napięcie a jak włączyłem światła to spadało do 13.0 - 13.7 trochę skakało w tych granicach. ale żeby poniżej 13 to nie na tych samych obrotach oczywiście mierzone żeby nie było a mierzyłem tak ze dodając gazu zgaśnie lampka od ładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prądnica do gruntownego przeglądu. Czyli: sprawdzenie wirnika i stojana na przebicia do masy i zwarcia międzyzwojowe, sprawdzenie stanu szczotek i komutatora oraz łożysk. Jak to będzie perfekt to regulator napięcia do regulacji, czyli ustawienie szczelin magnetycznych i ustawienie napięcia oraz prądu zwrotnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×