farmer78

John deere 7700 remont silnika

Polecane posty

farmer78    0

Mam pytanie,czy warto zastosować pierścienie w zamienniku chodzi mi o jakość i wytrzymałość, może ktoś z was przerabial taki temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterwx2    0

Witam, nie przerabiałem ale jak już robisz remont to zainwestuj trochę więcej pieniędzy i kup oryginał. Chyba że za 1 rok chcesz robić jeszcze raz remont.

Edytowano przez Marcin91

Jak pomogłem to daj strzałkę w górę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj - z a w s z e - to tanie wychodzi drogo

 

 

 

 

ps. znam to z autopsji

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

o to już ładny przebieg. ja osobiście radził bym kpić albo oryginalne albo zamiennik ale z wyższej półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

oryginalne teraz nie wytrzymają tyle co te zakładane na pierwszy montaż a co dopiero zamiennik.Przy remoncie takiego silnika niema co oszczędzać bo dziś nie włożysz tych paru tyś więcej to za rok lub dwa będziesz robił to samo a koszta wyciągnięcia i rozebrania też pewnie nie są małe jedynie że robisz sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Czy po takim przebiegu ma wyczuwalne progi na tulejach.Jeśli tak to szkoda pieniędzy na oryginał bo to nie będzie chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer78    0

progow nie ma na tulejach robie to sam a rozebralem go ze wzgledu na to ze poszedl plyn do oleju uszczelniacze na tulejach puściły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

mój ociec pracuje w servisie jd i przy tym przebiegu często zmieniają tylko pierścienie a gdy klient życzy sobie coś tańszego to zakładają zamiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

To już i tak nie wytrzyma tyle co orginał. Nowe pierścienie będą bardziej spręzyste od tych starych więc na początku zaczną szybciej wycierać tuleje. Jesli na tulejach progów nie ma to trzeba by przyjzeć się tłokom. Może z nich materiał został bardziej zebrany. Nie chce mi się wierzyć, że po 16 tys godzin tłoki i tuleje się nie zużyły. Jeśli pasowanie jest zbyt luxne samymi pierścieniami nie wiele zdziałasz. Ale i tak lepiej kupić orginał. Dlatego, że nie wiadomo w przypadku zamiennika z czym tak naprawdę mamy doczynienia. Jeśli poszła woda do oleju radzę dokładnie przyjżec się panewkom i wałowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Dla nie może być wszystko nówka sztuka co mnie to obchodzi. Ciekawe jak doszedłeś do tego, że tłok nie ruszony. Obejżałes go czy jak? Po co wogóle go rozbierałeś skoro tam wszysto takie dobre. Radzisz ludziom dobrze to jeszcze jakieś nerwy. Mój ma 3200 i napewno jakieś slady zużycia i na tłoku i na tulei są. Ale twój to jd i ma wszystko jak nowe a ty go tylko tak sobie rozebrałeś dla zabawy. Napisze jeszcze raz albo silnik był juz robiony i luzy są nie wielkie i wtedy można pokusić się o wymianę samych pierścieni. Pod warunkiem, że znamy pasowanie tłok tuleja i jesteśmy w stanie to zmierzyć. Albo przy tym przebiegu starły się bardziej tłoki i dlatego na tulejach progu nie ma i pierścienie nie wiele tu dadzą. Bajki, że po 16 tys godzin bez remontu śladów zużycia na tulejach i tłokach nie ma można dzieciom wciskać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas777    0

W takie cuda nie uwierzy nikt, że po 16tys. godzin bez remontu i nie ma zużycia. Nie rozumiem sensu zakupu oryginalnych pierścieni skoro pozatym, że mamy na polskim rynku tanie zamienniki są też droższe wysokiej klasy. I w cenie zakupu org pierścieni na dziurę można załatwić b.dobrej jakości zestaw naprawczy na dziurę. W cenie ok 450zł masz zestaw (tuleja, tłok,sworzeń, pierścienie, zestaw uszczelnień tulei). I znika problem doszukiwania się jakichkolwiek zużyć na tłoku pierścieniach i tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ok jeśli ktoś ma doświadczenie z zamiennikami i wie co dobre można poszukac zamiennika. Właściciel nie wiem jak ocenia, że tloki nie ruszone a więc wszystko jak nowe. Chce tylko pierścienie. Już widziałem nie jeden taki remont. Byle tanio było a potem, silnik nie ma takiej mocy itd. Ale kto pamięta jaką miał jak był nowy do czego to porównać chodzi. Za rok czy dwa następny remont. Jeśli remont był juz kiedyś robiony i miedzy tłokiem a tuleją nie ma dużego luzu (jeśli zostało to zmierzone nie na oko) można pomyslec o samych pierścieniach.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

jd 6400 przebieg 9500 godzin na zegarze nie wiem ile w rzeczywistości. Podobna sytuacja z wodą w oleju, czyli uszczelka tulei. Jak już był silnik rozebrany poszły nowe panewki i pierścienie. Jeśli chodzi o tuleje to w zetorze po przebiegu 5 tys mth były większe zużycia jak w JD przy 9500. Wiec tuleje zostały. I w bajki panie hubertuss wierze bo widziałem na własne oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj