Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli będzie to olej typu SUTO - uniwersalny olej do ciągników to możesz dolać i nic się nie stanie, bo te oleje są dość uniwersalne i mieszanie ich nie ma negatywnych skutków. Ale jakiegoś typowego silnikowego 10w-40 lepiej nie mieszaj. Do skrzyni i mostów to polecam jakiś wielofunkcyjne z Orlenu, bo są tańsze i bardziej dostępne od Texaco:

http://www.orlenoil.pl/PL/Motoryzacja/Rolnictwo/Strony/Oleje-wielofunkcyjne.aspx

We wszystkich ciągnikach zmieniłem już na PLATINUM AGRO STOU 10W-40, ale można któryś tańszy wybrać.

Do silnika to polecam minimum półsyntetyk 10w-40, ale nie ten wielofuknkcyjny, tylko typowy do silników. Ja jeżdżę na Mobil Delvac 10w-40. Kupując po 20l wychodzi dość tanio. Jeśli ciągnik ma kilka lat to można spokojnie przejść z zwykłego mineralnego na półsyntetyczny. Jeśli ciągnik ma już dpf to musi być specjalny olej o niskiej zawartości popiołów, żeby ograniczać zapychanie filtra.

Opublikowano

Przy 850 mth nawet powinieneś zmienić na jakiś półsyntetyk 10w-40, bo szkoda silnika na olej mineralny.

Do texaco możesz dolać jakiś uniwersalny olej do ciągników, np.: PLATINUM AGRO STOU 10W-40 lub inny z linku z poprzedniego postu

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Zblizam się do wymiany olejów  w swoim Farmtraku 80 perkins, dotychczas lałem turdus 15w40 SHPD a teraz myślałem żeby zalać Orlen Agro BASIC lub NOVO15 W40 

Ma ktoś opinie na temat tych oleji?

I co oznacza SHPD bo turdus ma a BASIC już nie 

Chyba że jakieś inne oleje np shela?

 

Edytowane przez Mateusz320
Opublikowano

Olej ma być zgodny ze standardem. 15w40. Ja leje różnie. Turdus , rimula, agronext, agrifarm. Zależy co w sklepie akurat mają. Ważne żeby zmienić częściej niż w instrukcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
    • Przez tomek926
      Witam mam problem z ciągnikiem Farmtrac 70 4WD drastycznie spadła w nim moc. W zeszłym roku na jesień pracował normalnie a od wiosny brakuje mu mocy ciągnik ma 2100 mth. Ciężko wkręca się na obroty nie mówiąc już o orce. Starą c-360 lepiej idzie. Proszę o pomoc bo za nie długo żniwa a ciągnik ledwo jedzie. Ciągnik dyma nie puści filtry paliwa wymienione.
    • Przez krzysiek100
      Witam posiadam c330 z 1977r. Chciałbym zamontować jedno wyjście hydrauliczne wprost z rozdzielacza i zmienić olej w skrzyni i w kolumnie kier. Moje pytanie brzmi: Czy lepszym rozwiązaniem będzie kupienie wyjścia z przewodem stalowym czy z gumowym oraz jaki najlepiej olej wlać do skrzyni i kolumny kierowniczej? 

    • Przez Pozdro
      Zaczął dymic na biało bardzo dużo dymu i wszedł na obroty nie dało się go zgasić co może byc przyczyną takiego czegoś
    • Przez TelefonyRadom
      Witam wszystkich ,
      Zapraszam do zapoznania się z produktami firmy Luki Oils  
      Lista naszych produktów 
      http://www.luki-oils.pl/produkty.php
      O nas 
      http://www.luki-oils.pl/o-nas.php 
      Cenny konkretnych produktów Dostępne pod numerem telefnu 533 949 989  
      Dostawa kurierem lub przez przedstawiciela 
      Do zakupionych u nas produktów miłe dodatki
      Pozdrawiam Adrian Budziński 
      Jeśli chcesz się ze mną spotkać w przypadku większych zamówień Obsługuję tereny Radomia Kielc Grójca Opoczna dalsza odległość też możliwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v