Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam zalany :

FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40

Do silnika też będę go lał. Niby farmtrac zaleca stosować w skrzyni/silniku ten sam olej, po to by jak w pompie hydraulicznej padnie uszczelniacz i olej ze skrzyni przedostanie się do silnika, nie narobił problemów. Także ten uniwersalny co podałem idealnie tu pasuje. Ogólnie różne osoby mają różne podejście do tego i mało kto się do tego stosuje nawet dealerzy.

 

 

Opublikowano

Skrzynię w Ft 690 mam zalaną olejem texaco suto 15w-30 i zauważyłem ze po uruchomieniu ciągnika   jak wyciągnę miarkę to olej jest spieniony dlaczego tak się robi czy może mieć  w pływ na to ilość w oleju w skrzyni na miarce jest ok 6cm ponad stan max dodam ze 300 mtg jak były zmienione filtry .

 

Opublikowano

Posprawdzaj oringi na tym korpusie ssącym co przykręca się do pompy z tym grubym przewodem. Powymieniaj opaski metalowe może któraś za słabo trzyma. Gdzieś musi zasysać.

U siebie też mam grubo  ponad stan i nic się nie pieni, także to nie to.

Opublikowano
Dnia 24.02.2018 o 16:16, wyrebski1 napisał:

odświeżę-coś przez ten czas od ostatniego wpisu zmienialiście olej texaco 15w-30 na inny, jakieś propozycje?

 

Ja w 555 leje od jakichs 850mth turdus , niby ok ale ma taką wadę ze jak ciagnik zimny to kontrolka gasnie po okolo 2 sekundach po uruchomieniu , gdy zimny zgaszę to kontrolka zaswieca się z kilku - kilkunastu sekundowym opoznieniem , gdy silnik jest rozgrzany gasnie i zapala się normalnie .

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ja do 555 DT do silnika leję i polecam GM 10w40 tak leją serwisy opla i jest OK nie ubywa tyle co ten texaco 15w-30  niby zalecany. Kontrolki ok gasną i zapalają się w odpowiednim momencie, to mały silnik czyli można lać olej tak jak do małych ciężarówek. GM mi odpowiada ze względu na jakość i cenę, nie zostawia nagarów jak jakieś superole.

Edytowane przez stop
Opublikowano

@stop texaco Ci ubywalo w sensie ze silnik bral olej?

Czy mogę zmienic z turdusa na GM bez jakichs przykrych konsekwencji dla silnika ?

Mam opla 2.0Dti na wspomnianym oleju jezdze okolo 60tys km (a silnik ma 273tys wg licznika) i fakt od wymiany do wymiany doleję z 0.5-1l wiec nie zle jak ba taki przebieg .

Opublikowano (edytowane)

To naturalne, że latem ubywało więcej tego drogiego TEXACO bo ma parametr w wysokich tem. 30, a GM 40 i nie robi się w upały z niego woda jak TXO. Ja mam też 2,0DTI (Astra G. :D... ale do auta już kupuje oleje valvoline i wymieniam co 15tys. km, GM jest na 10tys podobno albo na rok) co za fatum i obaj lubelskie. Na opakowaniu oleju nawet jest napisane, że można stosować w małych ciężarówkach... po mojemu lepszy od tych orlenowskich i lotosowych pomyj. A dodatkowo to latem najwięcej się u mnie ciągnika używa wiec olej musi być konkretny na upalne żniwa i katorżnicze prace pożniwne.

DODANE później:

Bym jeszcze zapomniał... na zimę to 10w40 też będzie lepszy od tego 15w30.... to co zalecają w papierkach to tylko tak pewnie się dogadali za kasę z producentem oleju no i to są parametry oleju pewnie na klimat Indii z których FT się wywodzi. Także w zimie nie robi się masło z oleju na GM 10w40, a latem nie płynie jak woda w upały.

Edytowane przez stop
Opublikowano

10W40 to już półsyntetyk. Ja leje to co akurat jest w sklepie. Miałem już texaco, platinum ultor, platinum agronext, rimule rx, turdusa shdp, teraz mam fuchsa ale i tak 200mth i olej do wymiany. Niby można co 500 ale mechanik co robił mi skrzynie stwierdził że lepiej częściej troche gorszy olej zmienić niż lac nie wiadomo jak drogi ale co 500. Jako przykład podał sąsiada co w nowej proximie wymieniał co 500 i przy 1200mth obrócił panewki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
    • Przez tomek926
      Witam mam problem z ciągnikiem Farmtrac 70 4WD drastycznie spadła w nim moc. W zeszłym roku na jesień pracował normalnie a od wiosny brakuje mu mocy ciągnik ma 2100 mth. Ciężko wkręca się na obroty nie mówiąc już o orce. Starą c-360 lepiej idzie. Proszę o pomoc bo za nie długo żniwa a ciągnik ledwo jedzie. Ciągnik dyma nie puści filtry paliwa wymienione.
    • Przez krzysiek100
      Witam posiadam c330 z 1977r. Chciałbym zamontować jedno wyjście hydrauliczne wprost z rozdzielacza i zmienić olej w skrzyni i w kolumnie kier. Moje pytanie brzmi: Czy lepszym rozwiązaniem będzie kupienie wyjścia z przewodem stalowym czy z gumowym oraz jaki najlepiej olej wlać do skrzyni i kolumny kierowniczej? 

    • Przez Pozdro
      Zaczął dymic na biało bardzo dużo dymu i wszedł na obroty nie dało się go zgasić co może byc przyczyną takiego czegoś
    • Przez TelefonyRadom
      Witam wszystkich ,
      Zapraszam do zapoznania się z produktami firmy Luki Oils  
      Lista naszych produktów 
      http://www.luki-oils.pl/produkty.php
      O nas 
      http://www.luki-oils.pl/o-nas.php 
      Cenny konkretnych produktów Dostępne pod numerem telefnu 533 949 989  
      Dostawa kurierem lub przez przedstawiciela 
      Do zakupionych u nas produktów miłe dodatki
      Pozdrawiam Adrian Budziński 
      Jeśli chcesz się ze mną spotkać w przypadku większych zamówień Obsługuję tereny Radomia Kielc Grójca Opoczna dalsza odległość też możliwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v