radekx90

Kupno używanego Renault 80-100 KM

Polecane posty

marko969    0

Witam Panowie

Podłączam się pod temat. Poszukuję ciągnika o mocy 80-90 KM (4x4).

Obejrzałem już kilka sztuk które w moim rejonie są akurat do sprzedania.

Kwota przeznaczona - do 70 tys.

Co doradzacie. Te z silnikiem MWM to już starsze ciągniki i może dobre ale jednak minimum 20 lat. Za 70 tys można już kupić Celtisa.

Co sądzicie o tym modelu? Na co zwrócić uwagę. Jakie dokumenty wymagać przy zakupie ciągnika z Francji albo Belgii?

Jaka jest wasza opinia o modelach Cergos i Cerex?

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Ile kosztuje w takich ciągnikach naprawa sprzęgła lub skrzyni? Słyszałem że 7 tys za sprzęgło a nawet 30 tys za skrzynie? Czy to prawda?

Edytowano przez marko969

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Należałoby ci nakleić naklejkę : "jestem leniem, nie chce mi się czytać" temat wałkowany kilkanaście razy, tu masz przykład : http://www.agrofoto.pl/forum/topic/49471-na-co-zwrocic-uwage-przy-zakupie-renault-10354/

Jeśli to dla ciebiie za mało to poczytaj z czym ludzie mają problemy, co się psuje w renówkach. Gwarantuje ci że jeśli będziesz chciał to w ciągu 2-3 godz siedzenia na forum wszystkiego się dowiesz


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko969    0

Witam,

Dzięki za szybką odpowiedź. Naklej tą naklejkę sobie bo chyba nawet nie przeczytałeś posta tylko tytuł. Nie uważam że temat wałkowany, inaczej bym nie pisał, w ciągu ostatnich tygodni przejrzałem kilka portali i nie znalazłem rzeczowych informacji.

Własnie takich komentarzy nie chcę, link podesłany dotyczy 103.54 o który nie pytałem. Prosiłem o opinie na temat Celtisa ewentualnie Cerex lub Cergos.

Nie zakladam nowego tematu chociaż w tym dyskusja zeszla na bok. Licze na informacje które będą pomocne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

Andrejus aż dziw że nie bierzesz udziału w obszernej dyskusji pod jednym ze zdjęć w galerii renault...:-)

Mógłbyś rzucić jakąś ciętą riposte:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekx90    1

Witam Panowie

Podłączam się pod temat. Poszukuję ciągnika o mocy 80-90 KM (4x4).

Obejrzałem już kilka sztuk które w moim rejonie są akurat do sprzedania.

Kwota przeznaczona - do 70 tys.

Co doradzacie. Te z silnikiem MWM to już starsze ciągniki i może dobre ale jednak minimum 20 lat. Za 70 tys można już kupić Celtisa.

Co sądzicie o tym modelu? Na co zwrócić uwagę. Jakie dokumenty wymagać przy zakupie ciągnika z Francji albo Belgii?

Jaka jest wasza opinia o modelach Cergos i Cerex?

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Ile kosztuje w takich ciągnikach naprawa sprzęgła lub skrzyni? Słyszałem że 7 tys za sprzęgło a nawet 30 tys za skrzynie? Czy to prawda?

 

Z silnikiem MWM wychodziły do 2000 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Andrejus aż dziw że nie bierzesz udziału w obszernej dyskusji pod jednym ze zdjęć w galerii renault...:-)

Mógłbyś rzucić jakąś ciętą riposte:-)

nie rozumiem twojego zachowania? co chcesz osiągnąć?

 

Witam,

Dzięki za szybką odpowiedź. Naklej tą naklejkę sobie bo chyba nawet nie przeczytałeś posta tylko tytuł. Nie uważam że temat wałkowany, inaczej bym nie pisał, w ciągu ostatnich tygodni przejrzałem kilka portali i nie znalazłem rzeczowych informacji.

Własnie takich komentarzy nie chcę, link podesłany dotyczy 103.54 o który nie pytałem. Prosiłem o opinie na temat Celtisa ewentualnie Cerex lub Cergos.

Nie zakladam nowego tematu chociaż w tym dyskusja zeszla na bok. Licze na informacje które będą pomocne.

 

Proszę tu masz swoje odpowiedzi:

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/34902-renault-ceres-85/

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/59944-renault-celtis-446-rx-oleje/

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/66819-renault-ceres-95x-problem-z-opdalaniem/

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/68273-renault-celtis-456-rc/

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/60008-renault-celtis-446-rx-cdn/

W czymś jeszcze pomóc?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

nie miałem na myśli nic złego...

Twoje wypowiedzi przeważnie zawierają taką nutkę sarkazmu i są bardzo bezpośrednie... po prostu w tamtej dyskusji byś się przydał:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

szkoda zdzierac klawiatury i tak kazdy sie upiera na swoim :P

 

silniki MWM owszem montowano do roku 99 wlacznie, ale w serii .54

Ceres mi osobisciesie jakos widzi, moze dlatego ze dosc popularny nastepca starszej serii, wiekszosc mechaniczna, wiec wiekszych problemow z naprawa nie bedziesz mial


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

nie miałem na myśli nic złego...

po prostu w tamtej dyskusji byś się przydał :)

Szukasz wrażeń? Jeśli tak to idź do cyrku


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja ci sprzedam moja cereske poł roku w kraju model 345 silnik john deere 85 koni w orginale i ma mały przebieg 4700 godzin 2001 rok tylne buty jeszcze orginalne ale słabe przod nowy z turem mx 100 trzysekcyjnym zainteresowani dzwonic 505488760

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

ja ci sprzedam moja cereske poł roku w kraju model 345 silnik john deere 85 koni w orginale i ma mały przebieg 4700 godzin 2001 rok tylne buty jeszcze orginalne ale słabe przod nowy z turem mx 100 trzysekcyjnym zainteresowani dzwonic 505488760

Masz zdjęcia? jaka cena?

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romero    0

Witam,

Dzięki za szybką odpowiedź. Naklej tą naklejkę sobie bo chyba nawet nie przeczytałeś posta tylko tytuł. Nie uważam że temat wałkowany, inaczej bym nie pisał, w ciągu ostatnich tygodni przejrzałem kilka portali i nie znalazłem rzeczowych informacji.

Własnie takich komentarzy nie chcę, link podesłany dotyczy 103.54 o który nie pytałem. Prosiłem o opinie na temat Celtisa ewentualnie Cerex lub Cergos.

Nie zakladam nowego tematu chociaż w tym dyskusja zeszla na bok. Licze na informacje które będą pomocne.

Ja za takie pieniądze wybrałem celtisa. Co do papierów to o ile pamiętam to miałem dowód rej. wraz z tłumaczeniem ,fakturę i trzeba zwrócić uwagę aby była tablica rejstracyjna (umnie ona była luzem) a na ciągniku nr.gospodarstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    15

https://imageshack.com/i/ndudrhj

Koledzy co powiecie o tej reni model 120.14 rok 89-90 gościu sam dokładnie nie wiedział, opony perfekt 95% przód 480 tył 520, przedni tuz z amortyzacją, 7800 mth na tylu licznik się zatrzymał, po odpaleniu lekko dymiła ale później ok, żadnych większych przecieków, biegi bez zgrzytów w sumie ok tylko cena 40 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

nie napalaj się , za 40 tyś to on jeszcze długo bedzie szukać klienta. ja za model 54 zapłaciłem 48 z transportem


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    15

Napalać w żadnym przypadku, handlarz tak zachwalał i ręczył jej niezawodność "dam sobie rękę uciąć że będzie chodzić" aż dziw że jeszcze ma ręce :lol: , a może co innego mu ucięli :P. Tak wo gule to szukałem MF-a, ale obejrzałem przejechałem się tą renią w sumie jest ok, lepiej jeździ niż wygląda co jest też rzadkością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

ostatni rok produkcji, czyli 89

za 30-35, w zaleznosci od regionu, mozna by sie nad nia zastanowic


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    15

Początkowo wołał 41 tyś i jeszcze aku do wymiany, wieszaki tylnego TUZ-a są zespawane z 3 płaskowników czyli brak ustawienia np. do orki pługiem zagonowym i jeszcze brak dolnego zaczepu "łapy". Plusem jest chyba tylko ogumienie i jeszcze tuz. ok 36 bym dał ale 40 to troszkę za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sprawdz jeszcze odmę w silniku oraz wyciągnij wskaźnik oleju po około 15 minutach podczas pracy silnika tak myślę iż zejdzie do 30 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

sprawdz jeszcze odmę w silniku oraz wyciągnij wskaźnik oleju po około 15 minutach podczas pracy silnika tak myślę iż zejdzie do 30 tys

A po wyjęciu wskaźnika od oleju po tych 15 min to w przypadku zdrowego silnika jak ma to wyglądać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie ma prawa dymić i rzucać olejem wiem co mówię ponieważ eksploatuję silnik MWM 226 a przebiegiem 14000 godz i nie ma przedmuchów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    15

Koledze antoni1 zapewne chodzi o bagnet, stargować do 30 nie ma opcji bez przesady, ale mi chodzi o podstawowe rzeczy np. wieszaki zespawane z płaskowników na stałe to już zalatuje fuszerką, a kupno nowych zaboli i jeszcze na pełnych obrotach słychać jakby nierówną pracę silnika może końcówki może pompa kto wie, więć te 40 tyś to po prostu za dużo. Brak zaczepu dolnego też jest jakimś mankamentem bo kupić oryginalny dobry nie jest to takie proste. No i jeszcze troszkę trzeba pobawić sie w tapicera i elektryka. Pod względem wizualnym 3- technicznie 4-. Tak jak pisałem wyżej 36 może jeszcze parę groszy więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym odpuścił bo pochopny zakup może drogo kosztować a to wynika już z tego co napisałeś o stanie technicznym tego ciągnika.Twoje pieniądze i twoja decyzja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj