Skocz do zawartości
massey235

Wymiana oleju w skrzyni r3

Polecane posty


massey235    41

zabrałem sie za wymiane oleju i zleciało tylko 40 l a w skrzyni niby 52,stan w okienku był jak trzeba,ktoś wie ile oleju tam naprawde powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grabos1981    184

sprawdź czy nie masz jeszcze gdzieś innego korka spustowego. bo czasem może być więcej niż jeden:) przykład : u mnie w silniku iveco są dwa bo jednym wszystki olej nie zleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62

korek jest tylko jeden duży o ile masz wersje z rewersem mechanicznym, jak jest w wersji gs nie mam pojęcia, widzisz ja nawet nie wpadłem na pomysł żeby zmierzyć ile oleju zleci, zauważ że masz 3 ogromne filtry każdy po 2l a może i więcej, zlałeś też olej z filtrów? opuściłeś podnośnik? a może po prostu miałeś niski stan oleju, dolewałeś coś od zakupu ciągnika? u mnie na pierszym przeglądzie dlał chyba z 5l, potem przygody a toz urwanym wężem od prasy a to rozwalonym siłownikiem kosiarki, wiadomo jak się pracuje to i są awarie gdzieś zawsze ucieknie trzeba dolać, różnie to się przyjmuje według jednych ma być stan w wizjerze na zgaszonym ciągniku, według innej wersji na pracującym, u mnie po zalaniu filtrów (pamiętaj żeby zalać filtry olejem przed przyjręceniem) i zalaniu skrzyni tak że stan jest na pracującym silniku i podniesionych ramionach tuz z 60-ciu litrów zostało około 5l i jest OKA ;)

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


massey235    41

ok dzięki,stan mailem w okienku na zgaszonym tylko ,bo na zapalonym już nie było, nic widac,rewers mechaniczny mam,olej zalewam,agrol stou plus 10 w 30 ,może nie bedzie zły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62

jak już masz taki kupiony to zalewaj, chociaż ja się przekonałem, że to bardzo "wrażliwe" maszyny i jak instrukcja "pisze" utto to ma być utto, pamietaj jeszcze o przedniej osi, ja tutaj miałem perypetie, za radą serwisu zalałem 80w90 po czym ciągnik hamował że po wciśnięciu sprzegła stawał jak wryty, na oleju total stou (taki mam w skrzyni) było dobrze z 10mtg i dalej to samo kolejna zmiana oleju i wraz lekkie chamowanie, kolejna zmiana na sdf utto i dalej to samo ciągnik lekko przychamowany, w końcu zalałem fuchs utto i problem zniknoł teraz tacza się bez żandych oporów że muszę często zmieniać rewers z hamulcem, dlatego polecam oleje fuchs, silnikowy fuchs również jak na moje subiektywne odczucia silnik ciszej pracuje jak na oleju sdf 15w40, a jak miałeś stan po zgaszeniu to zgadza się wtedy jest 40l ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

massey235    41

mi sie wydaje że ten agrol stou nie taki najgorszy,pozatym ciągnik typowy mechanik,żadnych ehr ,mokrych sprzęgieł ,półbiegow to powinno byc ok,do przedniego mostu wlałem 3 lata temu tez agrol i jest dobrze, do silnika leje oryginalny od początku ,drogi jak cholera a mowią ze niezadobry ten olej akros,mam tez nh td5 i tam jest ambra,a to chyba to samo co akros,i mysle czy odraz po gwarancji niezalewac silnika czymś innym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal16
      hej mam wielki problem mam zamiar kupic deutza 6.45 i mam pytanie czy nie wie ktos czy to jest normalne jak sie ciagnik nagrzeje i jest na niskich obrotach to swieci mu kontrolka o nie smarowaniu. Bardzo prosze o o pomac mam niewile czasu aby sie zasranowic nad kupnem :-(
    • Przez janek999
      Tak jak w temacie .Pompa podnosiale trzeba bardzo dlugo czekac i co jakos 1 min sie podniesie troszeczke i za 1 min znowu i slychac z przodu ciagnika jakies jakby obcieranie czy takie cos jakby olej saczyl sie -niewiem jak to opisac. W domu normalnie jak sie doleje do pompy oleju to podnosi na podworku normalnie.Wyjade na pole podiesie ze 2 raz i juz niepodnosci- na podworku niewidac zeby olej lecial.Wie ktos mzoe w czym problem ? W pompie jest 15 L .Tak podejrzewam bo niewiem gdzie sie wlewa z tylu nad ramionami miechanik mowil.A do jakiegos serwisu niemam nr zeby zadzwonic.
      Jaki to model to niewiem wiem ze ma 31 lat bo niepisze jaki model -wiem ze ma 98 czy 100 KM.
      Z gory dziekuje bardzo.
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez xFarmeRx
      W zeszłym roku kupilem SAME z 1984r chcę wymienić olej w pompie podnośnika i w pompie wałka (są oddzielne) ale nie wiem jaki olej zalać czy ktoś może mi pomóc
      ??
    • Przez problem
      witam, mam problem ze skrzynią biegów w ciagniku r 4 105 polega on na tym że
      pękają łożyska na jednym z wałków na skrzyni biegów w ciągu 6 miesięcy wymieniałem je juę 2 razy
      ciągnik ma ok 2000 mtg może ma ktoś podobny problem i pomoże mi usunąć awarię i co może być przyczyną tego stanu.
      z góry dzieki i czekam na odpowiedź
×