Skocz do zawartości

Polecane posty

Assasin    498

Witam wszystkich posiadaczy wyżej wymienionego modelu Mf. Mam takie pytanie chciał bym sprawdzić pompę podnośnika czy jest dobra.Jakie powinno być tam prawidłowe ciśnienie.A drugie moje pytanie. Cieknie mi między przystawką a przednim mostem.Wie ktoś może jakie tam przychodzą uszczelnienia ??

 

Ps. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    498

krzysztoftores

 

Okey dzięki. Z tego co słyszałem to deklu odkręcę śrubkę i instaluje zegar rzucam 400 kg na podnośnik i ma być. Tak coś czytałem

Edytowano przez Assasin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Assasin    498

krzysztoftores

Posiadam go od jesieni chyba :D owszem słabo mi podnosi pługi obrotowe tak powoli. A po zgaszeniu opadają tak powoli i nie wiem co go boli ....A jeśli chodzi o rozgrzanie to bez znaczenia tak samo podnosi jak zarówno jak dodam gazu bez różnicy.....A pompy nie robiłem tylko uszczelniacz na tłoku zmieniłem na nowy i wstawiłem dwa dodatkowe metalowe uszczelnienia

Edytowano przez Assasin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak dodawanie gazu nic nie zmieni bo tam jest pompa tloczkowa ktora jusz wysiada.Bedziesz musial w najbliszym czasie naprawic pompe. Ale niema tragedi bo elementy robocze czyli tloczki ,pierscienie ,cylinderki czy zaworki dostaniesz w agromie bo pasuja od mf 255.I jak masz troche pojecia o mechanice to sam to zrobisz. :) .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    498

Z tatą poradzimy. A mam jeszcze krzysztoftores takie pytanie do Cb.Czy będę musiał rozpoławiać traktor ?? żeby tą pompę wyjąc i jaki jest średni koszt takiej przyjemność ?

Tylko jedno mnie zastanawia dlaczego gdy on już podniesie do samej góry i zgaszę traktor to on opada (dlaczego opada skoro tłok zrobiony i powinien byś szczelny na 100 %). Czy to nie jest zawór przypadaniem rozdzielający lub zawór ciśnieniowy ? Bo on ma taki punkt.Dajmy na to podnosi pługi na początku podnosi jak by nie mógł a potem przy końcówce złapie ten punkt. I jak by drogie życie w niego wstąpiło podnosi normalnie.Ale tylko przy samym końcu

Edytowano przez Assasin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety bedzesz musial zdjac podnosnik podniesc troszke kabine i rospolowic pomiedzy tylnum mostem a skrzynia.Koszt tych elementuw roboczych to gdzies kolo 900zl oile dobrze pamietam. Naprawialem tych pomp juz troche i warto samemu to zrobic bo wiesz co wlozyles. Wrazie jakbys mial jakies pytania to chetnie odpowiem.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Pompę lepiej di Tucholi wysłać do regeneracji,Oni zrobią tak jak powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    498

krzysztoftores

Dzięki wielkie za informację.To będę robił tak gdzieś po robotach polowych. Jak dalej by było coś nie jasne to się odezwę dzięki za propozycję :)

Ps.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    5

Na bolączki twojego podnośnika to najpierw zmień filter hydrauliki jak nie zmieniałeś (radzę nie podróbka) i powinno mu pomóc.Ciśnienie zmierz to mało roboty,na całym zakresie podnośnika i zapnij najcięższą maszynę jaką masz.

 

Na bolączki twojego podnośnika to najpierw zmień filter hydrauliki jak nie zmieniałeś (radzę nie podróbka) i powinno mu pomóc.Ciśnienie zmierz to mało roboty,na całym zakresie podnośnika i zapnij najcięższą maszynę jaką masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tuchola robi tak ze dwie pompy byly wyslane za kazda skasowali po 800zl i stwierdzili ze sa dobre .Zalozylem do ciagnika i nic sie nie znienilo jak i w jednym tak i w drugim .Od tej pory sam je naprawiam bo to niejest zadna filozofia .Kolego Assasin to ze ci opada podnosnik nawet gdy zrobiles tlok winy szukaj w pompie .Moze byc to spowodowane nieszczelnym zaworem przeciazeniowym lub peknieta plytka ktora znajduje sie pod nim . Wiem ze wymontowanie pompy jest pracochlonne ale w ten sposob zdiagnozujesz usterki wystepujace w niej na podstawie ogledzin wzrocznych.Pozdrawiam.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    498

krzysztoftores

 

Ja Cię ale zawaliłem miałem go rozebranego w garażu tłok mi wypał i myślałem że to to a tu niestety ...... to nic. Ten zawór przeciążeniowy pewnie z 1 tys zł kosztuje... Masakra

marian7k Filtr zmieniłem na nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez Romcjusz
      Witam!
      Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.
      Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.
      Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
×