Zaloguj się, aby obserwować  
maniek997

Nordsten Lift-o-matic 3m problem ze skrzynią

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniek997    0

Witam, od kilku lat użytkuje siewnik Nordsten 3m , i coraz bardziej ciężko i opornie chodzi skrzynia,a podczas ostatniego siewu żyta, zaczeło rwać łańcuchy

i rozsypały sie łożyska, te zaraz za kołem napędowym. Dodam że jeżeli chodzi o te tulejki 6-kątne to duzo już wymieniłem, a pozostałe nie maja luzów. tryby tez nie są zbytnio wyrobione. proszę o pomoc użytkowników tego siewnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za wiele Ci nie pomoge, ale rozłączaj napęd kolejno od koła do wałka wysiewającego i kręć ręcznie korbą i znajdziesz gdzie tak Ci blokuje.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek997    0

tak też robie ale i więcej kól sie podepnie tym ciężej idzie, mam poruwnanie u wójka ten sam siewnik chodzi o wiele lżej

 

tak też robie ale i więcej kól sie podepnie tym ciężej idzie, mam poruwnanie u wójka ten sam siewnik chodzi o wiele lżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Smarowałeś tulejki jak je wymieniałeś?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek997    0

tak wszystko smarowane, również łańcuchy i tryby, tak sie zastanawiam nad wymianą trybów ale to dość spory koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trybów raczej nie zaleca się smarować gdyż oklejają się i szybciej zużywają, ewentualnie tulejki smarem grafitowym.Sprawdzałeś może na tej 10 trybowej choince czy sięcoś nie przesuneło i zęby nie kolidują ze sobą

 

Trybów raczej nie zaleca się smarować gdyż oklejają się i szybciej zużywają, ewentualnie tulejki smarem grafitowym.Sprawdzałeś może na tej 10 trybowej choince czy sięcoś nie przesuneło i zęby nie kolidują ze sobą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smarowałeś tulejki jak je wymieniałeś?

 

 

I wszystko jasne. Nie powinno się smarowac tych tulejek, tak samo zresztą, jak i trybów i łańcuchów. Tam jest non-stop kurz i brak osłon.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
    • Przez V12
      Witam
      Jak smarowana jest ta przekładnia ?? nie ma korka oleju ani też smarkowniczki czy jest nasmarowana raz na całe zycie ?? 
      Mam lekki luzy na łozyskach i troche ja słychac ogólnie da sie wyremontować ??
      Jak zdjąc talerz wysiewajacy z przekładni ??
      Pozdr 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj