Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      A wiec mam taki problem w moim MF 3080 ze zawiasy w dzwiach czy tam te tulejki plastikowe co tam sa juz sie wyrobiły i drzwi sie opusciły troche i zamykaja sie tylko na pierwszy zabek w zamku i to do tego z trudnoscia ale nie wiem jak wybic te swoznie które sa w zawiasach? Moze ktos juz to robił w swoim MF albo wie jak to zrobic bo ja probowałem i nie mam pojecia jak sie za to zabrac wogole ani w jedna ani w druga strone nie chce to wyjsc. A i jak potem to sie wybije to co z tym zrobic? Dotoczyc nowe swoznie i tulejki do nich zeby drzwi chodziły dobrze jak nowe? Bede wdzieczny za pomoc jakakolwiek. Moze problem wydaje sie smieszny ale w codziennym uzytkowaniu to przeszkadza.
    • Przez gacomen5
      Mam mały problem z rozebraniem zwrotnicy w zetorze, odkreciłem blotnik koło i od dołu ten płasz ochnonny i nie moge odkręcic nakętki u dołu trzymającą wszystko w całości wiec pytam sie was jak sobie z tym poradzić.
    • Przez LTZ55a
      Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.
    • Przez Mareczek78
      Witam - chciałbym poznać wasze opinie na temat części regenerowanych. Mam prośbę, aby ktoś kto miał okazję takie części eksploatować wypowiedział się.
       
      Na pierwszy ogień chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat wariatora po regeneracji, gdyż lata świetności mojego minęły. Nowy kosztuje ponad 600 stówek - regenerowany 300 i stary trza zdać. Jak się sprawują te po regeneracji?
      Jako drugi orbitrol - ja nie mam z nim doświadczenia bo jak na razie działa, ale znajomy zakupił regenerowany za 400 stówy i nie jest zadowolony (przecieki).
       
      Zapraszam do dyskusji
    • Przez Wieslaw55
      Witam. Pytanie jak w temacie czy luz na przedniej osi może spowodować zerwanie wału napędowego oczywiście jeżeli tego nie naprawiamy. Słyszałem, że takie żeczy się zdarzają dlatego jak ktoś coś wie to proszę o odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.