Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MrRemov3

New Holland T5 vs. ClaaS Arion

Polecane posty

MrRemov3    0

Witam, który z ciągników wybrali jako głowny na gospodarstwo o powierzchni ok. 30ha. Pracował by w orce, uprawie, prasie, transport, ewentualnie siew.

New Holland T5.105 EC cena 170tyś. netto 16x16 SERWIS WARPOL-AGRO

Claas Arion 420 (CIS jeśli starczy kasy) cena??? 16x16 SERWIS ROLTEX

Proszę o wierzytelne informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOSPODAR    8

Claas w dobrym wyposazeniu bedzie kosztował w granicach 200k. Moim zdaniem lepszy jest NH jest sporo tanszy i ma jedna z lepszych przekładni i raczej spali mniej niz silnik DPS Claasie.Znajomy na 35 ha ma NH t5040 i sobie go bardzo chwali a claasy jak dla mnie to takie nijakie ciagniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    57

ten claas jest gabarytem wiekszy od t5

 

do ariona to bardziej maxxum 110 tylko on chyba troche mocniejszy jest

 

jezeli t5 to można go do najmocniejszego axosa porównać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Nh sporo tańszy i sporo bardziej ubogi w claas 4 biegi pod obciążeniem, 3 paru złącze hyd. Regulacja agresywności rewersu, cis, większa masa, mocniejsza hydrailika itp. W czym jest lepszy nh oprócz tych 20 tys różnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOSPODAR    8

W NH jest skrzynia Electro Command wiec ma 4 zakresy a nakazdym 4 biegi pod obciazeniem wiec to prawie to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOSPODAR    8

Ja bym wybrał NH duzo osob w okolicy ma je i sie sprawdzaja u nas nawet John Deery zamieniaja na smerfy jakos do claasow nie mam zaufania.To tylko moja opinia claas ma silnik jaska wiec bedzie wiecej palił od smerfa jesli chodzi o wyposazenie to EHR, lepsza pompa, szyberdach , 3 rozdzielacze ,klima, 3 zakresy WOM, lepsza komfortowa kabina, lepsza widocznosc, rewers elektrohydrauliczny, podnosnik o duzym udzwigu, podnosnik EDC, szerokie opony Grammer ale to jest tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRemov3    0

Wszystko pięknie tylko co z wytrzymałością silnika 3,4l mnie nie przekonuje. Wiem że AGCO to już zupełna przesada 3 cyl. 3.3l >100KM (Valtra n103) co o tym myślicie?

GOSPODAR cena Claasa w wersji CIS?

Co jeszcze ciekawego do 220tyś brutto?

Axos'a poleca ktoś??

Moze ktoś ma opinię o wymienionych serwisach? :ph34r:

Edytowano przez MrRemov3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodek74    0

Nie wiem czy dobrze myślę, a może te małe silniki stosują do ciągników które będą przeznaczone jako pomocnicze gdzie liczy się głównie oszczędność a nie wytrzymałość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Z tymże polsce większość t5060 i podobne kupuje jako główne ciągniki a wytrzymałość ma znaczenie. W samochodach taki zabieg się nie sprawdza. Sa bardzo awaryjne.

Edytowano przez mario_08

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik77    0

każdy swoje chwali :) ariona można porównać raczej z t 6 a cena ariona pewnie około 220 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik77    0

porównaj sobie te dwa ciągniki i sam sobie odpowiesz na pytanie a te moce podane przez producentów są troche wygórowane najlepiej jak podają w ece-24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Jeśli ciągnik ma być głównym w gospodarstwie. to zdecydowanie Claas, jest po prostu większy, będzie wymagał mniejszego balastowania przy agregatowaniu pługa, czy też agregatu upr. siewnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    196

Ja bym wybrał NH duzo osob w okolicy ma je i sie sprawdzaja u nas nawet John Deery zamieniaja na smerfy jakos do claasow nie mam zaufania.To tylko moja opinia claas ma silnik jaska wiec bedzie wiecej palił od smerfa jesli chodzi o wyposazenie to EHR, lepsza pompa, szyberdach , 3 rozdzielacze ,klima, 3 zakresy WOM, lepsza komfortowa kabina, lepsza widocznosc, rewers elektrohydrauliczny, podnosnik o duzym udzwigu, podnosnik EDC, szerokie opony Grammer ale to jest tylko moje zdanie.

 

Dziwnie tam u was skoro takie wymiany robią :huh:

Slyszysz że dzwony biją ale nie wiesz gdzie, co z tego jak silnik dps jeżeli resztą oprogramowania jest claasa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRemov3    0

No własnie a jak jest ze spalaniem bo jedni mówią że mniejsze jak w jd inni że wcale nie.

Co polecicie w tej cenie?

Edytowano przez MrRemov3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik77    0

tak konkretnie to ile chcesz kasy wydać na ten ciągnik ,o spalanie to najlepiej by było żeby się wypowiedziała taka osoba co ma i claasa i john deera ale żaden ciągnik na wodzie nie chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRemov3    0

220tyś brutto. Jak to jest z rewersem w NH T5 (chodzi mi o rozłączanie guzikiem) nie bedzie to się psuło i czy jest wygodne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek3125
      Witam wszystkich AgroFotowiczów.
       
       
      Przenoszę do "Zielonkowe"
    • Przez Zuro95
      Witam. Posiadam Agrofarma 420 z rewersem mechanicznym, skrzynia 20x20 bez półbiegów, od dłuższego już czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać głośne skrzypienie najprawdopodobniej łożyska oporowego/ślizgowego, sprzęgło stawia przy tym dość mocny opór, moje pytanie brzmi czy ktoś spotkał się już z takim problemem i czy ktokolwiek zna jego rozwiązanie, bo przy dłuższej pracy można sobie faktycznie nogę zerwać.
    • Przez grzybu1
      Hej, 
      mam taki mały problem z moim claasem (arion 640 cmatic)... Po zmianie oprogramowania na nowsze claas przy zmianie kierunku jazdy wchodzi na obroty. Dla przykładu jedziemy do przodu 1 km/h zmieniamy kierunek jazdy i z obrotów np 1200 wchodzi na 1600 i utrzymuje takie przez dłuższą chwile. Pomaga dopiero całkowite puszczenie pedału jazdy .  Jest to denerwujące szczególnie kiedy co chwilę trzeba zmieniać kierunek jazdy a on podnosi obroty. We wcześniejszym programie tego nie bylo.  Jak jest u was i jaką macie wersję programu ? dodam, że na poprzedniej wersji programu był źle skalibrowany czujnik od poziomu paliwa w baku więc nie chciałbym do niej wracać.
      pozdrawiam
    • Przez thomas015
      Witam, posiadam gospodarstwo rolne o powierzchni  50 ha ornego plus łąki a do tego 6 krów mlecznych. Dotychczas na gospodarstwie pracowały dwa ciągniki Renault 133.54 ( 123 Km) i Zetor 5211 (50 Km) teraz planuję zakupić trzeci ciągnik. Myślałem nad dwoma opcjami : 
      Claas Atos 220 ( 3 cylindry 76 Km) Lub Claas Elios 210 ( 4 cylindry 75 Km) chodzi mi o NOWY ciągnik - nie używka
      Nowy ciągnik pracowałby z ładowaczem czołowym, z prasą do beli, z siewnikiem do kukurydzy, podczas żniw w transporcie z przyczepami a także czasem z pługiem obrotowym.
      Teraz moje pytania:
      Który ciągnik wybrać?
      Który bardzie przyda się na moim gospodarstwie ?
      Jakie są ceny tych ciągników - nowych?
      I jakie ewentualnie inne maszyny polecacie do 80Km?
      Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam do sprzedania bardzo solidna kosiarkę bębnową Claas Corto 270 , szerokość robocza 2,7m , bardzo cicha, 4 talerze tnące na każdym po 3 noże , możliwość regulacji szerokości pokosu , składana hydrauliczne , w komplecie wałek , klucz do zmiany noży .
      Cena  7600 zł


×