News
Zaloguj się, aby obserwować  
lol2525

new holland t5 115 czy Zetor forterra HSX

Polecane posty

harpa777    2

Może masz rację. Ale seria 6 NH i case Maxum pewnie maja lepszy komfort :) Zetor do dziś nie dorobił się miękkiego przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek20    142

harpa777 moze serja 6 tak a tu jest serja t5 tylko koszty tego a tego to są przez połowe jak sie coś zepsuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

New holland t5 niema ad blue dopiero modele t6 w zwyż mają ad blue. Zetor i new holland t5 mają filtr cząsteczek stałych DPF więc kolego najedno wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lol2525    0

ok. dzieki. a jak teraz jest ze spalaniem w tych nowych forterrach hsx ??? bo zetor to chyba lubi pić tak przynajmniej kiedys bylo . mniej zarłoczny będzie nh?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek20    142

nowa hsx jescze mniej ma palić bo ma 16 zaworów a że smok to chyba jakiś głupi mit bo jakos mi dużo nie pali normalna foltera czy nh mniej spali wątpie w to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lol2525    0

nie oriętuje sie i dlatego tak właśnie pytam. a jak z awaryjnością sprzegła dzieje sie coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek20    142

jak narazie nic w srodku sie nie dzieje a koledze w nh 2 tygodnie przed konicem gwarancji wylał sie olej z przedniego mostu tylko że w hsx masz juz lepsze bo elektrochydralliczny

Edytowano przez maniek20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek20    142

to juz teraz zależy od ciebie co wolisz czy wiencej zapłaci za marke czy poczciwego zetora ja bym wybrał jak bym miał wybierać teraz dalej zetora tylko hsx jak cos to na pw pisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    32

Co wy sie spodziewaliście po NH serii t5, to jest typowy ciągnik pomocniczy tak samo jak np awaryjny jx itp itd. kupujecie ciągniki stworzone do opryskiwacza, tur i myślicie że jako główny z obrotówką będzie latał bez szwanku. Jeśli chcesz ciągnik główny to wybierz coś o ciut większej mocy ale z ciężkich serii tj nh t6, case maxxum. Od siebie dodam że uwielbiam czytać posty tupu JD to JD i jest najlepszy bo to JD i juz a nie jest to do końca prawda. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loldek37    4

Też mam taki sam dylemat szukam ciągnik o mocy (100-110km) do pługa obrotowego lemken 4x40 i agregatu siewnego nabudowanego 3m ciągnik na PROW już decyzja przyznana .Kasę jako mogę przeznaczyć to 150000 netto niestety mało(wniosek składany w 2011r i do czego innego miał służyć,niestety przeznaczenie po 2latach ciągnika się zmieniło).Oglądałem belarusa 1025, zetora proxime power110 . nh t5.105. valtre n92 i df 430 i chyba padnie na deutza co o tym myslicie bo do nh valtry trzeba dołożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semenpl2    0

U mojego brata w gospodarstwie ( w ktorym ja tez pracuje)pracuja 3 forterry .11441 od 2003 roku ma juz ok 7000 moto godzin 9641 2005 rok ok 5000 mt/h i najnowsza 115 2012 r ok 1500 mt/h. Ciagniki obrabiaja ok 60 ha ornego i wywoza co roku co najmniej 200 rozrzutników obornika 8 t ponadto codziennie transportują (wraz z załadunkiem turem) 20-30 m3 drewna do tartaku. Ciagniki nie sa szanowane :/ tylko konieczne naprawy i sporadyczne przeglady sa przeprowadzane. Poprostu leje sie paliwo i jedzie. Z wiekszych awari do tej pory to 11441 bylo wymienione sprzegło a w 9641 wspomaganie (pracuje z ladowaczem wiec nikogo ta awaria nie zdziwiła po tylu tonach obornika i drewna) Wiec nie moge potwierdzic ze sa awaryjne przynajmiej te na ktorych ja pracowalem. Ale do sedna polecam te cigniki dla osob ktore mysla logicznie i ekonomicznie. Ciagniki sa tanie w zakupie i utrzymaniu wcale tak duzo nie pala a komfort jest wystarczajacy jak dla mnie. Zachodnie ciagniki sa super, wygodne dobrze wyciszone mocne itd itp ale koszt zakupu i serwisu jest poprostu dla zachodnich rolnikow. Jak ktos ma ciagle na koncie zapas gotowki stawia na wygode i stac go na zawolanie i zaplacenie w kazdej chwili za serwis to czemu nie, ale jezeli traktor ma pracowac na siebie (i utrzymanie gospodarza i jego rodziny:)) a nie stac zeby bylo czym sie pochwalic to z wlasnego doswiadczenia polecam zetora. A tak juz na marginesie żałuje ze nie mogę polecić jakiejs polskiej maszyny bo kupujac zagraniczne wyprowadzamy pieniadze z kraju ale chyba juz nie mam nadziei ze jakis polski producent zaproponuje cos chocby na poziomie zetora. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Mógłbyś napisać ile wynosi w Zetorze koszt pierwszego przeglądu oraz przeglądu głównego z wymianą oleju hydraulicznego? Orientacynie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ice2006    0

witam ja od roku szukałem ciągnika uniwersalnego ok 120 km testowałem jd 6125M i nh t6.140 i zetora forterre 140 hsx i postawiłem na zetora choć130 hsx na gumach 600 bo stwierdziłem że zetor praktycznie zbytnio nie odbiega o jd i nh a zaoszczędzę dobre 50 kafli a nie wierze w to żeby ten zetor mi sie zepsuł za 50 tysi jak narazie ma zrobione tylko 40 mtg bo woże nim tylko baloty co dziennie dla bydła i przy -14 nie było problemu żeby go odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    32

Wczoraj odpaliłem case mx 135 po 2min. 40 sec podgrzewania swiecą i za 3 strzałem zapalił. Było -18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ice2006    0

a tak poza tym to co to za porównanie nh5 do hsx to inna klasa ciągników t5 można porównywać do jd 5M DFagrofarma czy proximy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez macko94
      Cześć
      Doradźcie mi jaki używany ciągnik z turem wybrać w budżecie 45-48 tys z brutto. Ciągnik z turem i głównie z nim będzie pracował (obornik, sianokiszonka, zwożenie słomy, big bagi itp.) oraz do pracy z opryskiwaczem zawieszanym o pojemności 1200 litrów (pusty waży jakieś 760 kg) i czasem z broną talerzową 3 metrową. Mile widziany rewers.
      W oko wpadły mi takie modele jak:
      Renault Ceres 85/95 chociaż może być ciężko w tym budżecie.
      MF 3065/3070
      Case 5120
      Renault 103-14
      Renault 103-54
       
    • Przez buckfastgz
      Witajcie mam gospodarstwo 10 ha które chcę trochę powiększyć i nasuwa się pytanie jaki ciągnik wybrać? 
      Mój aktualny budżet jaki mogę przeznaczyć to maksymalnie 20 tyś 
      Ciągnik nie musi być mega komfortowy ani 4x4 gdyż mam dobre warunki uprawy ziemi, nie chcę też jakoś bardzo inwestować w maszyny  gdyż gospodarstwo traktuję jako dodatkowy zysk. 
      Wcześniej mieliśmy Władimirca T25 ale ciągnik został sprzedany, zależy mi na tym aby była to maszyna prosta i łatwa w obsłudze oraz  drobnych naprawach, najlepiej coś w przedziale 50-90km
    • Przez Jaro102
      Witam Zastanawiam się nad zakupem MF 5710s i prosił bym o podzielenie się opinią osób które ta serię posiadają.
    • Przez Dwaplusjeden
      Witam mam zamiar zakupić nowy ciągnik z dofinansowania na modernizację i mam dylemat co wybrać. Swoją uwagę na chwilę obecną zwróciłem na trzy ciągniki Deutz-Fahr 4080E oraz Belarus 920.2 i 920.4.Ciagnik pracowałby w prasie rolującej, pługu,sieczkarni do kukurydzy i jakieś talerzowce. Cos około 20ha wszystkiego. Słyszałem że brlarusa nie można z powodu emisji spalin może wiecie coś więcej? Byłoby super gdyby wypowiedział się ktoś kto użytkuje takie ciągniki. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
    • Przez krost
      ursus  1224 ciśnienie silnika byłem ostatnio ogladac 1224 i cisnienie silnika było na zimnym 3 i gość mówił że na cieplym jest 2 
      czy silnik bedzie jeszcze chodził czy będzie trza się liczyć z remontem silnika 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj