Zaloguj się, aby obserwować  
harpa777

John Deere 6R czy Fendt 400?

Polecane posty

harpa777    2

Jak w co lepiej myślicie w co lepiej wchodzić, w fendta z przestarzałą kabiną czy w 6R-kę?

 

Oczywiście "wchodzić" w sensie "kupić" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    452

"kupić" tzn zapłacić kasę i go mieć czy "kupić" znaczy się nudzić, założyć temat i rozmyślać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1315

Kabina fendta może wyglada na przestarzałą, ale technika pod nią już nie jest taka przestarzała. jd ma więcej nowoczesnych gadżetó fakt np dpf doc w układzie wydechowym. Te gażdety sprawiają, że ciągnik więcej pali. Nowoczesność kosztuje hehe. Seria 400 jest starszą generacją przy nowej serii 500 fendt a jd już tak nie błyszczy nowoczesnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

harpa777    2

To fakt, w stosunku do 500-ki, może trochę niekorzystnie wygląda ale próbuje porównać z 400-ką. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe spostrzeżenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie podaj modele jakie masz na mysli z danej seri Obu Ciągników. a zaczniemy porownywać i rozwazac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale fendt ma wszystko w podstawie a nawet wiecej niz john w pelnej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

To się zgadza, że w podstawie ma lepsze wyposażenie niż JD 6R. W innym temacie pisałem o JD 6125R, na którego dostałem ofertę za 285 tys zł netto. Z wyposażenia to: przednia oś tls, autoquad plus 24/24 eko, przedni tuz JD, pełna felga przód i tył, pełne oświetlenie przód i tył (bez ksenonu), hydrauliczny łącznik centralny, zawory elektrohydrauliczne, siedzisko średniej specyfikacji, hydraulika 114 l/min, siedzenie pasażera, radio CD JD, ekran dotykowy z przygotowaniem do ISOBUS i nawigacji, gniazdo elektr. 230V, gniazdo elektr. 3 biegunowe.

Aby dorównać Fendtowi w JD potrzeba jeszcze bezstopniówki lub directdrive na podłokietniku. No może jeszcze coś by się znalazło, np. Fendt chyba ma w standardzie amortyzację kabiny (w JD koszt 7tys zł) ale i tak podstawie Fendt ma gorszą hydraulikę bo 75 l/min (opcja 110 l/min), gdzie w JD mam specyfikację na 114 l/min.

Teraz cena. Jak wcześniej pisałem za JD bez targowania z ww. wyposażeniem zawołali 285 tys zł netto. Cena Fendta 512 Power oscyluje w granicach 100 tys euro netto, czyli powiedzmy niech będzie te 400 tys zł netto. Czyli mamy jeszcze grubo ponad 100tys zł na doposażenie JD w bezstopniówkę na podłokietniku, która chyba tyle nie kosztuje, a nie wiem ile kosztuje bo akurat się nie pytałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpa777    2

Bezstopniówka w JD, dopłata ok. 20 tys. Ale pytałem tu kilka razy co ona warta, bo w modelu np. 115R nie można kupić z nową Direct D. I tak pozostaje ok. 100 tys. do 500-ki.

Ale do 400-ki to już dużo mniej.

 

Roland

 

Chodzi o porównanie r115 z 412 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1315

Ile kosztuje teraz fendt 412? 6r to nowa konstrukcja napewno w wielu parametrach wypadnie lepiej od wycofanej serii 400.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Na innym forum wyczytałem, że kolega @robertbara za 414 dał 98 tys euro netto, w tym: Variotronik TI zarządzanie na uwrociach, amortyzacja osi, kabiny, radar, grzałki silnika i skrzyni, EHR przedniego podnośnika, 4 pary hydrauliki tył, jedna przód + wolny powrót, opony 540/65 R 26 i 650/65 R 38.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

- w JD DirectDrive jest od modelu 6140R,

- tego 6125R za 285 netto to Ci w b.dobrej cenie wyliczył,

- Tylko jak tu porównać Direct Drive i Vario jak to zupełnie dwie inaczej działające przekładnie, każdy o nich pisze zupełnie co innego i inaczej je się użytkuje. W temacie fendt naj naj jest mój link do ciekawego artykułu o Vario a raczej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1315

Te 98 tys euro za serie 400 to chyba jakos dawno było. Dzisiaj gdy weszła 500 nikt korbankowi za starą 400 tyle nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

W kwietniu 2013. Za 514 w podobnej konfiguracji zawołali 115 euro netto. Jeśli jeszcze mają dużo tych 400 na placu to na pewno będą z ceną schodzić, bo jak byłem w marcu na demo tour, to przedstawiciele byli pewni w swoich wypowiedziach, że serię 400 na spokojnie wyprzedadzą do maja/czerwca i że jak ktoś chce taki model w dobrej cenie, bo niby wtedy miała być dobra cena to niech się spieszy. Swoją drogą muszą mieć zastój bo wprowadzili kredyt 0% na 3 lata i finansowanie fabryczne na niski procent na 7lat na większość modeli- a wcześniej była to tylko opcja dla serii 400 aby szybko zeszła z placu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Nie ma nikogo na AF żeby zobaczyć ile tam w poznaniu tych 400 stoi;) Ktoś rozmawia o 400 z korbankiem tak na poważnie ? Ciekawe co ten silnik Deutza jest warty w porównaniu z JD 6R bo ten ma power boosta i wiele innych systemów sterowania mocą, 2 turbiny? W JD fajnie jest też to że można wybrać skonfigurować sobie ciągnik jaki się chce i masz Skwierzynkę z fabryki a u Korbanka to taka komuna co jest jakie jest i amen i z placu. Z tymi podwyżkami w JD od 14 to prawda czy ściema?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Johny mają byc drozsze smiech na sali. kto teraz kupi te ciagniki jak prow sie juz skonczył a nowego programu nie bedzie do 2017. zobaczycie ze stanieja bo kto im kupi ten wssystek wyprodukowany sprzet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

no właśnie to też prawda do 2017r cisza i spokój;) Więc powinni kusić promocjami jakimiś a nie podwyżkami nie uzasadnionymi niczym... a przecież wszystko taniej zboża, mniejsze dopłaty...

 

powrboost no ciekawa sprawa powiem wam szczególnie podczas transportu i górek.

 

Ktoś coś napisze o silnikach może JD, Sisu, Deutz, jakie są różnice w budowie parametrach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no do 2017 nic nie bedzie. moze zas jakis nowy program wejdzie wiec po woli juz widze ze promocjami kuszą i zaczynają kroic maszyny na polski rynek zeby byly jak najtansze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

No dobrze ale do rzeczy to jakie plusy i minusy widzicie w ciągniku JD a jaki w ciągniku Fendt? Może jakieś zestawienie zrobimy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

plusy takie ze john deere ma swoje silniki itd, a fendt ma silnik agco deutz. badziw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
    • Przez 18bamber
      Witam. Panowie mam problem z hydrauliką w swoim traktorku... Ciągnik ma pięć wyjść z tyłu z czego trzy są zasilające ale nie ma powrotu i np był taki problem że przy pługach obrotowych jak je obracałem to podnosiło ładowacz a jak zamknąłem dojście do ładowacza to nie obracał wcale tylko napinało przewody. Teraz  chciałem podpiąć owijarkę samozaładowczą i jest jeszcze gorzej bo nabija ciśnienie a nie ma gdzie wrócić i nic nie działa. Jak mam to rozwiązać proszę o pomoc.

    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj