Polecane posty

piozz    65

ktoś z Was wie co oznacza kod błędu 08 i 12 ? dodam ze nie działa mi wskaznik paliwa oraz długie swiatła , kierunkowskazy ( awaryjne działają) i nie mam podświetlenia tablicy - pomożecie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65

pomału i doszedłem co było ze wywalało mi błąd engine alarm 0012 - przetarty był przewód do kontrolki przy filtrach paliwa w tym lambo (podejrzewam ze pewnie jakieś ciśnienie albo podgrzewanie to jest ) teraz tylko 008 -ale z tego co się dowiedziałem to ten coś ma wspólnego ze świecami żarowymi - tylko gdzie ich szukać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a on nie ma przypadkiem świecy płomieniowej ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

U nas płomieniówka też nie działa, i wywala w związku z tym błąd Engine alarm 009 ale w zimę pali bez problemu. W naszym jest chyba sknocony ten elektrozawór który podaje paliwo do świecy. Trzeba będzie się tym zająć, bo nie lubię jak coś jest i nie działa.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65
ten sam blad 009 mam u siebie . bede bral sie pomalenku za ta plomieniowke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Ja w tej chwili mam jeszcze dużo roboty, ale zima długa to się zrobi w chłodne zimowe wieczory. Po sezonie licznik jedzie do Będzina i jak wróci to wtedy się zrobi, bo w tej chwili to już nic nie wyświetla, działa tylko kontrolka od niskiego poziomu paliwa - "ladacznica" :D


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65

A powiedz mi jeszcze jak u Ciebie z cisnieniem oleju przy zimnym i cieplym silniku? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Z ciśnieniem to jest tak, że na zimnym jest prawidłowe, a po rozgrzaniu spada do pierwszej kreski na wskaźniku. Nie wiem czy te wskazania są miarodajne, bo wcześniej cały licznik wariował aż przestał pokazywać cokolwiek. Oleju nie ubywa, bo sprawdzam zawsze na bagnecie. Kontrolka do ciśnienia nie zapala się.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65

Tak samo i u mnie jest z tym ciśnieniem i dlatego pytam. Chyba te ciągniki tak maja bo na olx było ogłoszenie o sprzedaży takiego lambo o przebiegu coś ponad 2000 i i nasz polski od dilera  a ciśnienie było  przy zimnym ponad 4  a przy rozgrzanym pierwsza kreska ..

w Poniedziałek rozmawiałem z mechanikiem od kalibracji skrzyni to mówił mi ze ich się nie kalibruje tylko sprawdza i przeczyszcza przekazniki - ty coś robiłeś w skrzyni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skrzyni się kalibruje i kropka !!! używa się do tego urządzenia o nazwie ART lub same analyser i jest tam opcja do kalibrowania skrzyni ciekawe po co tam jest jak rzekomo się tego nie robi?

ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku ile u was wynosi nie patrzcie się na wskaźnik tylko manometr się wkręca i mierzy


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Jak wcześniej pisałem ja już nie patrzę na ten wskaźnik ciśnienia, bo nic złego się nie dzieje. Co do skrzyni biegów, to robiliśmy kalibrację już 2 razy. Jak tylko go kupiliśmy i później chyba po dwóch latach jakoś. Kalibrację wykonywał pan z serwisu DF w Rawie Mazowieckiej. Bardzo fachowa i rzetelna obsługa.

 Szczerze mówiąc, jak rozmawiałem z tym panem z Rawy, na temat tych skrzyń, to powiedział mi że te skrzynie to nie były jakoś specjalnie udane. Producenci szybko odeszli od ich stosowania, bo jak widać co jakiś czas są z nimi problemy.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65

A masz kontakt to tego Pana bo ja kontaktowałem sie z Panem z łukowa on mi tak nagadał -

Bład engine 008 usunięty - awaria przekaznika od świecy płomieniowej ( przy bezpiecznikach )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65

Dzieki Marcelix..

Koledzy podpowiedzcie czy da sie do tego lambo zamontować ładowacz czolowy -a jeżeli się da to jaki wybrac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Kolego wszystko się da. Wszystko zależy w dużej mierze od zasobności portfela no i musi to zrobić dobry fachowiec, który zrobi to dobrze i niczego przy tym nie spier....li. Co do wyboru, to musisz pytać u producentów czy do tego modelu robią mocowanie ładowacza. Co do wyboru marki to jak wyżej.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość letack   
Gość letack
Posiadam katalog części instrukcje napraw i obsługi do rubin 120 - 180 w pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość letack   
Gość letack
To samo co deutz i lambo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74
Dnia 6.02.2018 o 19:52, letack napisał:

Posiadam katalog części instrukcje napraw i obsługi do rubin 120 - 180 w pdf

Witam. Chętnie bym skorzystał z katalogu części i instrukcji. Jeśli możesz to podziel się na PW lub e-mail: marcin8-1976@02.pl


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Mam taki problem, otóż w Lambo Champion 135 pękła sprężyna od pedału gazu i szperam w internecie i nigdzie nie można tego znaleźć. Może ktoś z Was miał już taką przygodę? Jazda na ręcznym jest trochę upierdliwa 😒


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65

Marcelix masz katalog części 

IMG_20191025_135537.jpg


Jak już jestem przy tym temacie to może mi ktoś podpowie - mianowicie licznik hektarów mi źle wskazuję, zanirza pomiar.. Coś źle mam w ujstawieniach czy co..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Dzięki PIOZZ za zamieszczenie fotki chodzi mi o element nr. 1.4  Na schemacie jest, ale w realu to dokupić ciężka sprawa. Zapytam w serwisie DF w Sniadowie, bo do nich mam najbliżej.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SuperRolnik1
      Witam. Założyłem nowy temat gdyż podobnych informacji nie mogłem znaleźć a mogą one być pomocne dla innych posiadaczy tych ciągników. Piszę w imieniu kolegi. Kupił ciągnik Deutz Fahr Agroprima 6.06 i nie wie od czego/do czego służy dźwignia z tyłu ciągnika, na środku tuż nad górnym zaczepem, za złączkami hydrualicznymi (widać to na zdjęciu). Instrukcji nie posiadamy, w internecie też ciężko cokolwiek znaleźć dlatego liczę na pomoc posiadaczy takich ciągników. Pozdrawiam


    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj