jaco512

[Ursus C-360] Udoskonalenia.

Polecane posty

Mam prośbę- może ktoś wrzucić jakieś fotki lub wymiary przedłużki pedału sprzęgła w C 360? Na forum często wspomina się o tym sposobie na lżejsze sterowanie sprzęgłem, chciałby zrobić to w swojej 3P. Czy wystarczy tylko przedłużyć dźwignię czy także lekko wywinąć ją w górę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2050

Jakiej długości jest ta winklówka ,co by nie przesadzić?smile.gif


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

na oryginale też idzie jedną ręką wcisnąc sprzęgło :) lepiej zrobic dłuzszy pedał tzn w górę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Dzięki za oświecenie- ja myślałem, że to trzeba przerobić ten pedał:

 

 

 

Tylko czy u Ciebie nie brakuje skoku pedału- bo dłuższe ramię to chyba większy skok pedału?

 

Dlatego sciełem od razu ogranicznik przy sprzęgle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sądziłem, że trzeba będzie wstawić przedłużkę na pedale mniej więcej o długości 5-8 cm. w miejscu otarcia z farby na mojej fotce, w górę i lekko w kierunku siedzenia. Żeby to zrobić porządnie trzeba wyjąć pedał bo w kabinie spawać mało wygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Myśle że taki pedał by można było kupić w firmie "Bartesko" oni robią kabiny z podłogą i do niej dołączają takie przedłużone pedały :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dospawać przedłużkę to nie jest specjalnie wielki problem. Nie sprawdzałem ile jest roboty żeby wyjąć pedał,chyba pójdzie szybko. Przed robotą chciałem się poradzić kogoś, kto ma już taki patent, po co eksperymentować. Za długi pedał będzie przeszkadzał przy wsiadaniu do kabiny z lewej strony, poza tym jego skok będzie większy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Jak myślicie czy do c-360 dało by się zamontować pompe hydrauliczną od Zetora 7211 bo o ile dobrze wiem to ta od zetora ma większą wydajność. zależy mi na tej wydajności zwłaszcza przy pracy z ładowaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

my zmieniliśmy na pompę firmy ZETOR do C-360 właśnie ze względy na ładowacz

 

i ma wydajność 33,5 i w porównaniu do standardowych pracuje rewelacyjnie

 

więc jak coś polecam


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

Na YT znalazłem coś takiego:

, facet który to zrobił musiał mieć niezły łeb :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Z moich udoskonaleń w C-360-kach to:

 

-podłoga

 

-ręczny na osobnym wałku  

 

-w jednej c-360 dzwignia została przniesiona na podłoge do góry, podobnie jak w Zetorze 7745

 

-wszystkie mają wywalone skrzynki od aku i zrobione mocowanie ( na srubach gdzie mocowany jest tur) na jeden aku 12v tzw. bizonowski 

 

-radio

 

-przerobine dzignie od włączania WOM i reduktora (dzwignie przy siedzeniu)

 

-jedna z nich ma obciązniki od zetora 7745

 

i to by chyba na tyle było :rolleyes:


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    2

Możesz dać jakieś fotki tych przerobionych dźwigni wom i reduktora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Zrobie przy okazji.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Silnik do turbo trzeba odprężyć. Czyli uszczelka pod głowicą musi być grubsza. Chyba, że robimy soft turbo, które mało dmucha. Druga sprawa, że c 360 praktycznie często jest na skraju gotowania wody. Trzeba by było założyć chłodnicę oleju, może większą chłodnicę wody. Problem będzie także z dawkami paliwa, bo pompa nie jest przystosowana do turbo.

Zakładam, że tłoki wytrzymają krótko, wyklepią się rowki, a potem polecą cylindry. No i oczywiście kupa dymu, albo czarnego, albo niebieskiego, w zależności od ustawienia dawek paliwa w stosunku do powietrza.

 

U nas też mamy podkręcone obroty na pompie, ale sprawdza się to w sumie tylko w transporcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 60 ce można tylko face lifting zrobić i zestawy naprawcze Zetora włożyć, przedni napęd odpada bo skrzynia długo nie pochodzi, turbina to tak samo silnik wykończy, można jeszcze wspomaganie założyć. Przy udoskonaleniach zewnętrznych to chociaż milej będzie się pracowało. Nie warto przeprowadzać modyfikacji silnika , skrzyni biegów a najlepiej kupić Zetora 7011 lub 7211 i mieć to wszystko bez przeróbek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Nie mów takich rzeczy bo 50% gospodarstw w Polsce ma C-360 i służą im dobrze już kilka dekad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

to prawda ze jest ich bardzo duzo ale sa beznadziejnie wykonane moim zdaniem . za chwile mnie tu zlinczuja wszyscy ale trudno nie mogli zrobic ich w stylu zetorka 7011 i pochodnych .dlaczego w polsce nie mozna bylo takich 60-tek robic jak czesi zetorki robili ???? kuz o zachodnich nie mowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Nie mogli zrobić czegoś lepszego bo do PGR wystarczyło tylko coś co jeździ i robotę zrobi. A jak wiadomo produkcja C-360 nie dotrwała końca komunizmu i PGR również. Tak wiec poczciwa 60 nie miała okazji przejść dobrej i ładnej modyfikacji. C-362 było dobrym krokiem w przód, szkoda ze się z tego wycofano.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Tak robili jaka była wtedy technologia.

Trudno by im było w tamtych czasach zrobić coś na EDC z ABS i ASR.

Samochodów produkowanych w tamtych czasach juz dawno nie widać na drogach a C-360 są i jeszcze długo będą.

Moim zdaniem to dobry i niedrogi ciągnik za niską cenę i niskie koszty explatacji.

Z tego co mi wiadomo to do dziś są produkowane w Indiach po zmienioną nazwą.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja mam trochę inne pytanie chodzi o udoskonalenie sprzęgła, gdyż mechanik naprawił mi sprzęgło w C-360 i teraz strasznie ciężko wciska się pedał sprzęgła (podobno tak ma być). Czy są jakieś przekładnie czy coś w tym stylu montowane na pedał sprzęgła aby chodził lekko?

Ps. Skróciłem "łańcuch" pod pedałem sprzęgła ale nic nie dało poza tym że pedał nie ma teraz luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj