jaco512

[Ursus C-360] Udoskonalenia.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
withanight    1108
4 godziny temu, jackob1997 napisał:

Ja mam skrzynkę bezpieczników  oryginalną od c360 i wszystko działa bez zarzutów.

bezpieczniki.jpg

To nawet ursusowskie nie jest , widać po tych precyzyjnych cięciach , że trzeba było powiekszac żeby wlazla. Ten ciągnik już chyba dużo w życiu przeszedł :D Ktoś wie od czego to ? 

jakaś polska cięzarowka może? 


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

ta skrzynka jest od zetora ,

ja nie widze tu jej przeróbek  ,raczej dewastację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
4 minuty temu, Tomasz78 napisał:

ta skrzynka jest od zetora ,

ja nie widze tu jej przeróbek  ,raczej dewastację

Czemu dewastację ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ehhh u ciebie estetyka to obce pojęcie jak nie widzisz tu dewastacji 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

Witam. Chciałbym zrobić pewne udoskonalenie w c 360 w skrzyni biegów. Mianowicie ten traktor 95% swojej pracy w polu wykonuje na biegu 3, ponieważ 2 jest za wolna a 4 za szybka. Mam takie maszyny jak zgrabiarka karuzelowa, przetrząsacz karuzelowy, czy kosiarka dyskowa, które spokojnie śmigały by po równych łąkach na biegu troche wolniejszym niż 4.     Koszę na 3 szosowej obroty 1700 i  jak by  tylko  był bieg pośredni to bym go z chęcią włożył.   

Czy jest możliwość przerobienia, dorobienia  takiego koła zębatego do skrzyni  żeby bieg 4 był wolniejszy ?      Myślę że na drodze zmiana biegu z wolniejszej 4 na zwykłą 5 nie sprawiała by problemu (chyba ze pod wielkim obciązeniem, ale on w takim nie chodzi.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Najprościej to założyć opony o większej średnicy.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Napewno masz przełożenia zwolnic 11-59.Ja mam 10-60 i 4 koszę,kosiarka czeska ale teren musi być równy,3 jest w takim wydaniu dla mnie za wolna,natomiast do karuzelowego w 4 dobrze idzie.

Ze zrobieniem nadbiegu nie ma problemu,są zakłady które wycinają i hartują tryby.Proponuję zostawić 4,3 i dwójkę a przerobić 1,.Musiałbyś policzyć na dolnym wale ilość zębów koła 3 biegu,każde zwiększenie koła o 1 ząb=1Km/h więcej,gorne koło musiałbyś o jeden odejmować 

Założenie opon 16.9/85/28 zwiększy prędkość o 3km 

-zmiana wałka i koła zwolnic na 10:60 zmniejszy prędkość o 3km/h

-zmiana na 4011 przełożeń zwolnic 12:58 Doda 3km/h

Na koniec mam coś ekstra, zmiana przełożeń 14:56 da porządnego kopa, zwiększysz prędkość o 9 km na każdym:D

Edytowano przez Alamo
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

ostrówek ma jeden ząb mniej niż 360

 

kolega wyżej mocno przesadził z tymi prędkościami, sama opona 16.9 to co najwyżej 2km/h więcej max prędkości, więc na mniejszym biegu niemal niezauważalne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To możliwe. Nie mówiąc o tym że przełożenia zwolnicy 11/59 też nie ma. 40-ka ma 12/55 a 60-ka 11/56. Co dziwne według instrukcji ostrówek jest o jeden kilometr szybszy na piątym biegu?????

Edytowano przez seweryn20
  • Haha 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

 

zmodyfikowac zwolnice by cala skrzynia byla wolniejsza to ostateczna sprawa.  gdyz wtedy bedzie 3 wolniejsza.     3 zostaje jak byla a 4 bieg chce troche zwolnic...

ja mam dokladnie ursus c 355, jesli papiery sie zgadzaja.   jak to sprawdzic dokladnie jakie mam przelozenie ??

 

Edytowano przez wiki868

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Rdziłem zająć się 1,popatrz na zdjęcie,to górny tryb 4 biegu,chcąc spowolnić 4 bieg należałoby pomniejszyć tą zębatkę ,jak widzisz nie ma z czego,jakbyś wytoczył mniejszą o jeden ząb,to miał byś zbyt cienką ściankę,zębatka by pękła

kolo-zebate-iv-biegu-c-360-z-19-19.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

a co z reszta zębatek  współpracujących?

Edytowano przez Tomasz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Naturalne dolny trzeba zwiększyć.Daje mu przykład na górnym trybie,że nie ma tu pola manewru by zwolnic ją

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

czyli ktory trzeba zwiekszyc ??  daj zdjecie

 

to kolo?    trzeba bylo by zrobic b y mialo o jednego zeba wiecej ?? czyli srednica zewnetrzna nieco sie zwiększy. jest miejsce na to ?

kolo-zebate-iv-biegu-ursus-c360-c4011-c355-50419680.jpg

dlaczego wczesniej wspomniałeś o biegu pierwszym  ?  co ma wspolnego z czwartym ?  mowimy caly czas o modyfikacji w c 360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Tak na tym kole musiałbyś zrobić ząb jeden więcej-na górnym jeden mniej.Ale tak jak pisałem,czwórki nie przerabiaj,nowy górny tryb będzie miał za cienkią ściankę,pęknie.Zrób to na 1 biegu.

1bieg - 1,116 - 4,773

2bieg - 1,661 - 7,102

3bieg - 2,314 - 9,896

4bieg - 3,553 - 15,192

5bieg - 5,934 - 25,375

Jak widzisz między dwójką a 3 jest niecałe km różnicy,policz ilość zębów drugiego i trzeciego biegu, kół dolnego wału,tą różnicę między nimi dodaj do ilości zębów koła 3 biegu i wytocz  takie koło,g órne koło będzie trzeba zmniejszyć,przypuścmy: na dolnym dajesz dwa więcej,na górnym dwa mniej.Wymontuj oba współpracujące koła 1 biegu idz,czy wyślij do zakładu i powiedz jak ma być,taką zmianę montujesz na pierwotnym miejscu.

 

Uważam że najlepiej będzie dodać jeden ząb więcej na dolne koło 3 biegu, na górnym jeden mniej,taka prędkość będzie optymalna.

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

dlaczego wczesniej wspomniałeś o biegu pierwszym  ?  co ma wspolnego z czwartym ?  mowimy caly czas o modyfikacji w c 360. jestem troche zielony w tym.

 

 

czyli mowisz zeby przyśpieszyć trójkę a czwórkę nie ruszać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Pierwszy jest najmniej potrzebny, dlatego najlepiej na jego miejscu dokonać zmian.Masz 5 na żółwiu, na której ciągnik ma niemal taką samą prędkość jak na 1.Policz ilość zębów dolnego koła 3 biegu,dodaj jeden ząb,zdawczą górną odejmij o jeden,wytocz takie koła,bedziesz miał szybszą trójkę,coś pomiędzy trójką a czwórką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

zrozumiałem,  muszę ci serdecznie podziękować.  myślę ze to zda egzamin. 

a jesli te koła umieszczę w miejscu jedynki, nie zmieni sie nic ze wstecznym ??

 

kolo dolne III biegu ma 36 zebow,    IV biegu ma 42 zeby, wiec trzeba by zrobic dolne na 39 zebów, 

a górne na 22 zeby 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj