jaco512

[Ursus C-360] Udoskonalenia.

Polecane posty

seweryn20    825

Co nie dasz będzie dobre. Prócz tego masz do wyboru woltomierz, amperomierz, zegarek, barometr czy popielniczka. Wszystko zależy od tego jakie wskazanie czy funkcja cię interesuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Zegarek już mam w innym miejscu. Też rozważałem to co Ty wymieniłeś i chyba najbardziej przyda się właśnie ciśnienie oleju...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No. To odpowiedziałeś na swoje pytanie. Zakładaj i tyle. :)

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Przyda się manometr od ciśnienia oleju kontrolka jest na 1,2 at a na zegarze widać co się dzieje przy intensywnej eksploatacji w ekstremalnych sytuacjach gdy trzeba zjechać do niskich obrotów silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Ja już ten wskaźnik mam kupę lat i do tej pory działa prawidłowo,więc chyba jednak te drgania aż tak mu nie szkodzą.Bardziej cierpią elektryczne wskaźniki,bo są delikatniejsze.A tak w ogóle,to należy sobie wszystko ładnie poprzekładać gumami,jak fabryka dawała i te drgania się dosyć nieźle tłumią.Ja porobiłem sobie takie przekładki z grubej dętki,poskręcane jest wszystko na śrubach M8 i problemów nie ma.Wiadomo,coś musi drgać,ale nie tak,żeby się wskaźniki same rozkręcały,czy coś.Jeśli aż tak by się miało robić,to po cholerę te fabryczne zakładać,skoro też się rozlecą? :rolleyes: Ja tam lubię mieć wszystko i specjalnie zakładalem taki panel/"deskę" od 3P,żeby sobie takie wskaźniki założyć.Najlepsza kontrola ciśnienia to taka,gdzie widzimy na bierząco,jak się zachowuje w pracy,a nie,że tam sobie wskaźnik podepniemy raz na pół roku i jesteśmy happy,bo jest super.Ja już tam zadnym kontrolkom nie wierzę,ale mam zarówno wskaxnik,jak i kontrolkę,która akurat ostatnio przestaąl działać,z niewiadomych przyczyn,ale nawet tam nie zaglądam,bo wskaźnik mam.Dawniej denerwowalo mnie siadanie tych czujników,bo wieczne nie są,a teraz to już całkiem szajs robią.

Edytowano przez Marioboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Wszystko można pogodzić i mieć wszystko pod kontrolą, ja mam tak dwu wskaźnikowy manometr powietrza który pokazuje ciśnienie przed i za zaworem hamulca pneumatycznego przydatny by upewnić się czy jest odpowiednio zaciągnięty ręczny by ciśnienie na wężu hamulca przyczepy było 0. Potem mam amperomierz który jest pozostałością gdy nie miałem woltomierza, kolejny wskaźnik to ciśnienie oleju i woltomierz. http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/399798-ursus-c-4011-wnetrze/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominic    33

Koledzy jeśli już modernizujemy to może mi poradzicie jakie sprzęgło wstawić miedzy pompą do tura napędzaną z przodu z wału? Chodzi mi o rozłączenie pompy na czas rozruchu, lub dłużej. Myślałem nad elektromagnesem ale chyba nie pociągnie, może z blokady od c330?


c 330
4011
mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32

Dziś dojdzie wspomaganie ze scenica 2 będę zakładał do 360 :D będzie c-360 z EPS

 

Przyszło mi wspomaganie j84 uruchomiłem i przymocowałem do kolumny.Na jutro zostaje zrobić uchwyty i spróbować czy coś z tego będzie :D

Edytowano przez marles

Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

kiedyś czytałem ten temat, później sobie odpuściłem, lecz ostatnio przyszedł mi taki pomysł do głowy (tylko nie wiem czy już gdzieś ktoś o tym nie wspominał bo nie przeczytałem wszystkich postów), ale do rzeczy: a gdyby tak zmienić wał korbowy wraz z korbami na ten z zetora 7711 bez zmiany tłoków, pojemność wzrosła by do ~3,4l ale na pewno poprawiła by sie tzw wymiana powietrza, lepsze przepłukanie komory spalania, bo większy skok powoduje większą predkość liniowa tłoka, więc i struga powietrza w kanałach miałaby większą prędkość (jest coś takiego jak doładowanie kinematyczne- w tym wypadku poprawiłoby sie) no i wzrost momentu obrotowego, bo dłuższe wykorbienie (5mm -a moment to siła x ramie); jedynym problemem jest wzrost stopnia sprężania z 17 do 18,5,  może ktoś sie orientuje czy z jakiegoś zeto nie podebrał by czegoś na wymiar 95 a z większą komorą spalania-mniejszym st. sprężania? wybranie tłoków można by zrobić, (są frmy które zajmują sie dorabianiem nietypowych tłoków, więc lekko roztoczyć istniejące to dla nich na pewno nie problem),  chyba żeby jakiegoś magika na tokarce szukać i na jakimś starym tłoku zrobić najpierw a później na "kopiarke"- oryginały mają zdaje sie 45ml pojemności w komorze, a na to trzeba by z 50ml aby zejść spowrotem do st.spr. 17

-od razu zaznacze, ze nie mam ochoty tego robić u sb, a pisze to tak teoretycznie, bo widać że jest wielu amatorów "tuningu" silnika s-4003, a zmiany powinny dać efekt lepszy (i mniej inwazyjny) od dołożenia turbiny; przerabiał może ktoś taki temat??? :D

-edit 14:42
-i jeszcze mam taki dylemat, bo z katalogow wynika że 77xx (bez turbo) ma takie same tłoki i głowice jak 72xx, a każde żródła podają taki sam stopień sprężania dla obu silników, co jest niemożliwe, gdyż jeśli 72xx miałby te 17:1 to z róznicy skoku tłoka 77xx powinien miec 18,8:1 a wszędzie ma podawane 17, jest ktoś kto to ogarnia??? czy może tłoki sie różnią komorą spalania, a przez sprzedawców, po wymiarach zewn. są mylone miedzy sobą? (pytałem już o to w: " http://www.agrofoto.pl/forum/topic/993-zetor-7211-a-7711/page-3?do=findComment&comment=1431831 " post 50)
WIĘĆ jeśli 77xx miałby faktycznie 18,8:1 to można by się zastanowic nad zostawieniem w c-360 tłoków w spokoju i stopień sprężania mieć na poziomie 18,5:1?? :D

Edytowano przez marobas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

Witam.Niedawno przedłużyłem ramię zwrotnicy kilka cm(5-6),kierownica chodzi ze 2 razy lżej z gałką jedną ręką na postoju daje rade kręcić.na pełny skręt od skrajnego lewa do prawa czy odwrotnie będzie z jeden obrót kierownicą więcej ale i tak warto moim zdaniem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszdra    2

Witam Mam pytanie ponieważ wytoczyłem sobie do ursus c - 360 gałkę do kierownicy oraz mam takie pytanie co mógłbym wygrawerować na gałce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Wszystko...dosłownie wszystko :)

znaczek albo napis ursus sobie zrób i ok.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Wstaw zdjęcie jak ci to wyjdzie ;)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssienio1    4

No właśnie miałem tak zrobić bo nawet ceny nie ma, tylko jeszcze chciałem się zapytać czy tylko ja nie mam "rejestracji" dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ja mam konto a nie mogę się zalogować. Coś z nimi nie tak.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli maja komplet to kup. 

A ogólnie to sobie jakieś jaja robią. Kiedyś były wystawione ceny a z ich strony fajnie się korzystało jako katalog.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssienio1    4

Miałem zamawiać tylko tą podstawę i dźwignie, a resztę sam kupować w sklepie ale po podliczeniu nic taniej nie wyjdzie niż cały komplet zamówić, bo tak czy tak za przesyłkę trzeba zapłacić. Tylko dwie uszczelki dokupię.

 

Edytowano przez ssienio1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj