Patrick345

Oświetlenie robocze Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lasku124    2

Witam :)

Która lampa robocza będzie lepsza na tył do trzydziestki ?

Ta: http://www.farmexpert.pl/lampa_robocza_okragla_lrh3o_produkt2208.aspx Czy może ta: http://www.farmexpert.pl/lampa_robocza_prostokatna_lrh3_produkt2209.aspx

Podpiąć ją przez przekaźnik, czy normalnie na krótko do stacyjki ?

Chodzi mi o to, która z tych lamp będzie lepiej oświetlać to co dzieje się za nami, okrągła czy prostokątna ?

Edytowano przez lasku124

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    189

miałem zamontowane takie i takie na ciągnikach i różnicy w oświetleniu nie zaobserwowałem , lecz wydaje mi się że jednak jak porównywać to okrągła maże być lepsza bo jest trochę większa natomiast prostokątna lepiej się moim zdaniem prezentuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lasku124    2

Aha, rozumiem :)

Obie są na żarówkę H3 ?

 

Może jeszcze ktoś się wypowie co do tego która z nich lepiej będzie oświetlać obszar za ciągnikiem ? :)

 

 

PS, jeżeli chcę zakupić ten trójwskaźnik http://www.farmexpert.pl/wskaznik_potrojny_kfm_do_ursus_c_328_trojwskaznik_50024760kfm_produkt2078.aspx to co jeszcze muszę dokupić aby założyć ten przewód do ciśnienia oleju ? Jak ta część się fachowo nazywa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Lepiej będzie oświetlała taka http://sklep.wesem.p..._br_typu_lkr5ff albo te lepsze ledowe a xenonowe to już wogóle. :D Te dwie lampy co podałeś różnią się tylko wyglądem, świecą tak samo.

 

Edit:

Rzecz jasna lampy obowiązkowo przez przekaźnik.

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak, one są na żarówki H3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lasku124    2

To którą lepiej wybrać ?

Może tą okrągłą, bo nie dość, że będę mógł ją włączyć w ciągniku to jeszcze też na zewnątrz :)

 

Co do sprawy drugiej, oświecicie mnie Panowie co jeszcze muszę dokupić by móc zamontować trójwskaźnik do Ursusa C-330 ?

Pozdrawiam :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    189

co do tego wskaźnika to dokładnie nie wiem nigdy takiego nie miałem ale wydaje mi się że wszystko powinieneś mieć dołączone do niego już przez fabrykę chodź ręki w zastaw nie dam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lasku124    2

Heh, no właśnie też takiej pewności nie mam :P

Wiem tyle, że w miejsce czujnika oleju przy filtrze w C-330 trzeba wkręcić coś innego żeby pokazywało ciśnienie oleju, a czy to do tego zestawu jest dołączone to nie napisali, ale wątpię. Tylko kwestia jaką to coś nosi nazwę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lasku124    2

Wiadomo, tylko że niestety nie bardzo mam kiedy, ale za to bardzo zależy mi na czasie. Widzę tylko, że jest czujnik temperatury dołączony, a przewodu do ciśnienia oleju nie widzę. Kupował go ktoś może i nie wie czy wszystko jest w tym zestawie zawarte czy muszę coś dokupić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lasku124    2

Jeżeli powiedzą, że trzeba osobno dokupić przewód i końcówkę to podałby mi ktoś od razu linki do owych części, najlepiej ze strony farmexpert :)

Z góry bardzo dziękuję !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lasku124    2

Panowie przewód i czujnik ciśnienia oleju nie jest dołączony do tego wskaźnika, tak mi dzisiaj powiedzieli przez telefon. Na moje nieszczęście nie mają oni pojęcia jaki to ma być czujnik i przewód -,-

Panowie poratujcie mnie linkiem albo chociaż nazwą, bardzo proszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

A wskaźnik oleju w tym zegarze jest elektroniczny czy ma być do niego doprowadzony przewód olejowy?

Jak elektroniczny to szukaj takiej "bańki" oczywiście z odpowiednim gwintem http://www.sklep.mizar.com.pl/czujnik-wskaznik-cisnienia-oleju-12v-p-2747.html

A jak ma być przewód olejowy to masz już gotowca http://www.sklep.mizar.com.pl/czujnik-wskaznik-cisnienia-oleju-c330-c360-p-8877.html

Taki trójwskaźnik dostępny jest u kilka sprzedawców,zadzwoń może ci doradzą jaki kupić lub mają w swojej ofercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lasku124    2

Chodzi dokładnie o przewód i czujkę z linku drugiego, tylko że potrzebuję je bez zegara. Ma ktoś namiary gdzie mogę takowe osobno dokupić ?

 

EDIT:

Znalazłem czujkę: http://www.sklep.miz...51.html<br />Teraz tylko pytanie gdzie szukać przewodu ??? :)

Edytowano przez lasku124

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMichal900    8

Halogen można po prostu przykręcić do błotnika albo do kabiny np. tak jak u mnie. Jak na błotniku to jeden kabelek podłączyć pod "+" w tylnej lampie a drugi "-" pod mase. Bez żadnej filozofi :D

Edytowano przez MrMichal900

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Halogen można zamontować wszędzie gdzie go się chce - ale najlepiej żeby był tam, gdzie nie przeszkadza, a gdzie pomaga i żeby go nie potłuc o gałęzie czy inne rzeczy o które można zawadzić. Masę najlepiej zapiąć bezpośrednio pod uchwyt halogenu (metalowy) lub można przykręcić przewód masy osobną śrubką do najbliższego metalowego elementu ciągnika. Przewód dodatni (+) można podpiąć pod zasilanie reflektora roboczego na błotniku lub wpiąć pod bezpiecznik. Jeśli jednak halogen nie ma wbudowanego wyłącznika, to trzeba na przewodzie zasilającym (+) założyć taki wyłącznik. Nie ma znaczenia który przewód będzie "+", a który masą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Halogen można zamontować wszędzie gdzie go się chce - ale najlepiej żeby był tam, gdzie nie przeszkadza, a gdzie pomaga i żeby go nie potłuc o gałęzie czy inne rzeczy o które można zawadzić. Masę najlepiej zapiąć bezpośrednio pod uchwyt halogenu (metalowy) lub można przykręcić przewód masy osobną śrubką do najbliższego metalowego elementu ciągnika. Przewód dodatni (+) można podpiąć pod zasilanie reflektora roboczego na błotniku lub wpiąć pod bezpiecznik. Jeśli jednak halogen nie ma wbudowanego wyłącznika, to trzeba na przewodzie zasilającym (+) założyć taki wyłącznik. Nie ma 

znaczenia który przewód będzie "+", a który masą.

 

 

 

Halogen można po prostu przykręcić do błotnika albo do kabiny np. tak jak u mnie. Jak na błotniku to jeden kabelek podłączyć pod "+" w tylnej lampie a drugi "-" pod mase. Bez żadnej filozofi :D

Możecie mi bardzie wytłumaczyć co to jest ta masa ? + ? - ? Przewody trzeba podbiac pod akumulator ? Nie było mnie na tej lekcji w szkole i dlatego niewiem o co chodzi :(:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Oddaj to komuś kto ma chociaż minimalne pojęcie o elektryce bo w przeciwnym razie, w najgorszym przypadku spalisz ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Z halogenu wychodzą 2 kable/złącza/wsuwki/druciki... Jeden z nich trzeba podpiąć pod masę ciągnika, czyli jakiś metalowy element ciągnika. W pojazdach to konstrukcja jest przewodem "-". Przewód "-" akumulatora jest podpięty do konstrukcji ciągnika i dzięki temu wszystkie elementy metalowe mogą robić za przewód. Nie ma wtedy potrzeby przeciągania 2 kabli, wystarczy jeden "+".

Czyli jeśli halogen będzie stał na błotniku to jeden kabelek trzeba zapiąć do tego błotnika tak, żeby mógł stykać się z gołym metalem błotnika. Drugi kabelek wychodzący z halogenu trzeba połączyć z jakimś prądem który znajdziesz w skrzynce bezpieczników. Nie można brać prądu prosto z akumulatora bez bezpiecznika po drodze, bo jakby powstało gdzieś zwarcie, to spalisz instalację albo cały ciągnik. Jak na halogenie nie ma wyłącznika to trzeba go zamontować na kablu "+" idącym od skrzynki bezpieczników do lampy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z halogenu wychodzą 2 kable/złącza/wsuwki/druciki... Jeden z nich trzeba podpiąć pod masę ciągnika, czyli jakiś metalowy element ciągnika. W pojazdach to konstrukcja jest przewodem "-". Przewód "-" akumulatora jest podpięty do konstrukcji ciągnika i dzięki temu wszystkie elementy metalowe mogą robić za przewód. Nie ma wtedy potrzeby przeciągania 2 kabli, wystarczy jeden "+".

Czyli jeśli halogen będzie stał na błotniku to jeden kabelek trzeba zapiąć do tego błotnika tak, żeby mógł stykać się z gołym metalem błotnika. Drugi kabelek wychodzący z halogenu trzeba połączyć z jakimś prądem który znajdziesz w skrzynce bezpieczników. Nie można brać prądu prosto z akumulatora bez bezpiecznika po drodze, bo jakby powstało gdzieś zwarcie, to spalisz instalację albo cały ciągnik. Jak na halogenie nie ma wyłącznika to trzeba go zamontować na kablu "+" idącym od skrzynki bezpieczników do lampy.

 

XMK13 Dzięki za pomoc ;) Konkretna odpowiedz ;) A ta szkrzynka bezpiecznikow to gdzies pod kierownicą jest, tam pod maska chyba co ? A to obojetnie jaki kabel bedzie masa a jaki do bezpiecznika ?

Edytowano przez FENDTFARMER309LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Pumba2152
      Witam, przymierzam się do przekładki silnika i potrzebuje zakupić flansze/kryzę/obudowę sprzęgła aby spiąć wszystko razem 
      Czytałem na forum to kiedyś podobno jakieś Pan z okolic Częstochowy robił taki gotowy zestaw do montażu. Szukałem i wszystkie ogłoszenia nieaktualne. Ktoś coś wie gdzie można to zakupić?
      Jakiś namiar na człowieka co się tym zajmuje, bądź z czego można zastosować obudowę? Słyszałem że od raka pasuje ale nie wiem....
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj