Patrick345

Oświetlenie robocze Ursus C-330

Polecane posty

karola44    1

Do czego to doszlo zeby i o takie rzeczy na forum sie pytac :) .

 

To tak jakbys pytal jak lepiej kobite obrobic zeby zadowolona byla.... Trzeba poprostu kombinowac ;) Sposob sie znajdzie :D

 

Wymysl cos, albo chociaz napisz o co chodzi z ta raczka . Czy ona jet przy lampie czy przy dachu???

 

Jakis rysunek albo fotka??

 

Nikt jasnowidzem niejest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karola44    1

No dobra ale wciaz nie wiem jaki masz problem ;)

Cyz ta raczka przeszkadza ci w ich montazu?? Jezeli tak to utnij ja i po klopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to zalezy jaki dach masz na kabinie.

Edytowano przez banan575

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
super    1

witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć bo mam w planie zamontować koguta do c-330 i czy jest sens bawić się nad tym wiecie lepiej.pozdrawiam wszystkich na af

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Ja w swojej "30" mam zamontowanego koguta. Czy jest sens go zakładać? Ja mam dojazd do pewnych pól, do których muszę dotrzeć obwodnicą gdzie jest bardzo wzmożony ruch i przejechać przez most nad A4- wtedy włączam lampę błyskową jak jadę z jakąś maszyną. Zawsze to jakiś kierowca zwraca większą uwagę na taki pojazd, bardziej uważa gdy ma się włączonego koguta. Dlatego jak jeździsz po zatłoczonych drogach to sobie go zamontuj. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denison    1

Ja rowniez mam zamontowanego koguta na c330. Policjant mi powiedzial ze ok ze dobrze ze jest bo akurat nie mialem trojkąta.


" Zapamiętaj ... miedza to święta rzecz ... i naucz sie tego bo inaczej znów cie kosa naucze ... "


Sprzedam siano zbelowane, magazynowane pod dachem. TANIO!!! Wiecej informacji udzielę przez prywatne wiadomosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przednimi lampami przy C-360 bardzo słabo świecą. Myślałem ze masa bo tam jest masa na uchwytach do lampy dałem na silnik i zero poprawy. co może być złe. Klosze też nie są stare bo mają może z 2-3 lata. Proszę o szybką odpowiedz ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    936

lub masz zamieniony kabel masowy z zasilaniem

albo zarowki pod 24v :P

a w jednej czy w obu lampach?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już zrobione. Trochę się pomęczyłem ale zrobiłem przyczyna była masa i żarówki.Masa była dobra aby kabel był slaby.I wymieniłem żarówki poczyściłem klosze i światełka jak nowe ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, otóż mam takie pytanie czy z gniazda wycieraczki ( tego w desce rozdzielczej) dałoby rade podłączyć 4 halogeny po 55 wat każdy? Otóż na wtyczcę piszę 24V i 6A ,z tego co policzyłem to wychodzi mi że da rade pociągnąć tylko 144 wat, i już sam nie wiem bo przecież w ciągniku instalacja to 12 v a na wtyczce jest 24 więc prosiłbym o pomoc czy ten pomysł by wypalił :)

 

Z góry dzięki za pomoc i jeżeli był już takie temat to proszę o zamknięcie tego tematu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok, ale nie rozumiem dokładnie z tymi amperami bo tam piszę że 24v 6a czyli do 12 v będzie też 6a?

 

A gdyby tak podłączyć pod tą lampe roboczą co jest na błotniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    219

Może po prostu na wtyczce piszą maksymalne wartości przy jakich może być używana?

I nie kombinuj tylko zrób instalację od nowa jak kolega wyżej poradził bo tylko wszystko popalisz...

 

Jak nie wiesz co i jak to masz tu schemat:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/3998-jeszcze-raz-schemat-elektryczny-dodatkowych-swiatel-na-przekazniku-elmot-541-20-lub-30a/

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    383

Bo takie jest gniazdo pewnie od jakiegoś Stara.Przy 12V to będzie tylko połowa czyli 3A.

Tylna lampa polowa jest podłączona do światła pozycyjnego kablem 0,75mm2 po bezpieczniku 8A i stacyjce wątpliwej jakości.

Lepiej udaj się do elektryka bo widzę że nie dasz rady.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spokojnie dam rade mam dopiero 17 lat uczę się mechanika to tylko hobby w razie czego tato mi pomoże :D Chciałem się tylko dowiedzieć od was co i jak :)

A co do gniazda to oryginalne jest...

Więc dzięki za odpowiedzi :)

Edytowano przez Damianursus30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

A to jest elektryka i jak źle zrobisz to może się inaczej skończyć.Na AF są schematy.Przekaźnik zwierny typ 541 od poloneza Elmot,albo nowy włoski za 5zł trochę przewodów odpowiedniego przekroju,kilka konektorów,dwa wyłączniki i świeci.Ale przede wszystkim to trzeba mieć wiedzę,jak masz to rób.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    383

Możesz sam porównać.

Żarówka 55W świeci strumieniem świetlnym około 1500lm.Dane lampy diodowej masz w opisie przedmiotu.

Swoją drogą to bardzo droga ta lampa z linku,podobną można kupić z połowę ceny albo i mniej.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na wtyczce napisano przy jakich maksymalnych wartościach prądu i napięcia może pracować. 6A dotyczy również 12V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez grzegorzhejniak
      Witam to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość. Mam pytanie czy jest sposób na wymianę  łożyska opisanego w temacie bez rozbierania całej skrzyni. Położenie łożyska zaznaczyłem na rysunku.

    • Przez ma123
      Witam mam problem z alternatorem ponieważ mi nie ładuje  więc wyciągnołem stary alternator z łady 2107 po założeniu okazało się że ładuje za bardzo, jest zbyt duże napięcie  i tu pytanie czy to regulator jest uszkodzony bo jest przy nim taki i dlaczego ten orginalny nie reguluje jakos tego jagby ktoś wiedział to prosze o pomoc 
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj