Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam, otóż mam takie pytanie czy z gniazda wycieraczki ( tego w desce rozdzielczej) dałoby rade podłączyć 4 halogeny po 55 wat każdy? Otóż na wtyczcę piszę 24V i 6A ,z tego co policzyłem to wychodzi mi że da rade pociągnąć tylko 144 wat, i już sam nie wiem bo przecież w ciągniku instalacja to 12 v a na wtyczce jest 24 więc prosiłbym o pomoc czy ten pomysł by wypalił :)

 

Z góry dzięki za pomoc i jeżeli był już takie temat to proszę o zamknięcie tego tematu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    177

Jedna żarówka 12V 55W to jakieś 4,5A.

Lepiej pociągnij bezpośrednio z akumulatora przez przekaźnik i bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok, ale nie rozumiem dokładnie z tymi amperami bo tam piszę że 24v 6a czyli do 12 v będzie też 6a?

 

A gdyby tak podłączyć pod tą lampe roboczą co jest na błotniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    203

Może po prostu na wtyczce piszą maksymalne wartości przy jakich może być używana?

I nie kombinuj tylko zrób instalację od nowa jak kolega wyżej poradził bo tylko wszystko popalisz...

 

Jak nie wiesz co i jak to masz tu schemat:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/3998-jeszcze-raz-schemat-elektryczny-dodatkowych-swiatel-na-przekazniku-elmot-541-20-lub-30a/

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    177

Bo takie jest gniazdo pewnie od jakiegoś Stara.Przy 12V to będzie tylko połowa czyli 3A.

Tylna lampa polowa jest podłączona do światła pozycyjnego kablem 0,75mm2 po bezpieczniku 8A i stacyjce wątpliwej jakości.

Lepiej udaj się do elektryka bo widzę że nie dasz rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spokojnie dam rade mam dopiero 17 lat uczę się mechanika to tylko hobby w razie czego tato mi pomoże :D Chciałem się tylko dowiedzieć od was co i jak :)

A co do gniazda to oryginalne jest...

Więc dzięki za odpowiedzi :)

Edytowano przez Damianursus30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

A to jest elektryka i jak źle zrobisz to może się inaczej skończyć.Na AF są schematy.Przekaźnik zwierny typ 541 od poloneza Elmot,albo nowy włoski za 5zł trochę przewodów odpowiedniego przekroju,kilka konektorów,dwa wyłączniki i świeci.Ale przede wszystkim to trzeba mieć wiedzę,jak masz to rób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    177

Możesz sam porównać.

Żarówka 55W świeci strumieniem świetlnym około 1500lm.Dane lampy diodowej masz w opisie przedmiotu.

Swoją drogą to bardzo droga ta lampa z linku,podobną można kupić z połowę ceny albo i mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na wtyczce napisano przy jakich maksymalnych wartościach prądu i napięcia może pracować. 6A dotyczy również 12V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Właściwie to z żadnego samochodu bo żaden w standardzie nie ma lamp roboczych zakładanych... Popatrz istniejące tematy o lampach. Będziesz miał kilka propozycji modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Ja wiem że żaden nie ma, tylko czy jakiś by sie nadawał np od poloneza przeciwmgłowy..? 

Edytowano przez lukasz51195

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Skoro nie ma znaczy, że nie ma i się nie będzie nadawał. Mówisz o halogenach tj. w tym przypadku światłach przeciwmgłowych. One mają wąską wiązkę światła, nie rozproszoną jak w lampach roboczych. Za ok. 35 pln będziesz miał w miarę dobre lampy z których będziesz zadowolony podczas pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DavidCioek    0

mam problem gdy poprowadziłem kabel halogenu przez włącznik kierunków i połączyłem żarówke  po  włączeniu  halogenu  przepalał się bezpiecznik od świateł tylnych  dlaczego tak się dzieje pomóżcie    

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ogarnij się człowieku i napisz po polsku o co Ci chodzi, bo teraz nic nie wiadomo. Włącznik kierunkowskazów jest od kierunkowskazów i nic do niego podłączać nie wolno, natomiast światła tylne nie mają osobnych bezpieczników więc albo napisz o co Ci chodzi, albo wezwij fachowca, który Ci to zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Zapewne chodzi mu o to że wykorzystał włącznik kierunkowskazów jako włącznik halogenu i podłączył go pod zasilanie tylnych lamp tak jak było w oryginale trzeba było włączyć np: światła postojowe aby działała lampa robocza. I albo ma gdzieś zwarcie lub tylne lampy plus halogen nie napisał jaka moc żarówki natężenie prądu jest zbyt wysokie i pali bezpiecznik.

4 bezpiecznik jest od świateł tylnych pozycyjnych, stopu i podświetlenia zegarów

Ale niech kolega opisze dokładniej 

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez xoxpatrykxox
      Czy mogę używać swieteł do jazdy dziennej w ciągniku zamiast świateł mijania? Czy muszę mieć to oddzielnie podczpione pod instalację elektryczną?
×