Polecane posty

massey235    327

mam lambo 100 koni,a teraz kupiłem nh td5.85 i w tym nh mtg bija dużo szybciej niż w tym lamborghini ,ktoś wie czemu tak jest może?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jakto dużo szybciej, w lambo biją godziny zegarowe, podobno zostawisz włączony zapłon i już leci, nie wiem ile w tym prawdy, a jak jest w nh to nie wiem, najwyżej zgłoś w serwisie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey235    327

no zasuwają w tym nh jak głupie,w lambo mam licznik mechaniczny w nh elekrtoniczny może temu.ogolnie lambo lepiej dopracowany nh dop ma 10 mtg ale widać ze to nie to co sdf.jednak cena 40 tys taniej przewazyla za new Hollandem,

 

a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

W NH TD5.85 u nas nalicza godziny jak jest stacyjka przekręcona na zapłon (bez włączonego silnika) i np słuchasz radia:P. Wejdź i sprawdź

 

Trochę przeglądałem te ceny. Wiesz za 130 netto to ty byś miał lamob z suchym sprzęgłem rewersem mechanicznym ogólnie w gołej wersji:P. A tu za ok 110 netto masz mokre sprzęgło i rewers hydrauliczny. Seria TD to żadna rewelacja ale cena jakość chyba nie wychodzi źle. Chyba lepiej to niż zetor czy ursus

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey235    327

własnie r3 z mokrym sprzęgłem .rewersem eh,klima itd byl 40 tys drozśzy od td z takim wyposażeniem

Edytowano przez massey235

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Lamborhgini jeśli ma mechaniczny zegar to liczy motogodziny a nh jeśli ma elektryczny to liczy godziny zegarowe ..


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

To za ile ty tego TD kupiłeś? bo my za 133 tyś brutto. Cena 140 tyś brutto to wtedy była dobra za to a za gołego lambo chcieli 160 tyś brutto i że niżej nie zejdą. Chyba w elektronice lambo kosztował sporo drozej niż 180 brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey235    327

Dałem 138,Lamborghini w lepszej wersji 185 cos.na NH mam tura meta fachu ,skret do tura dobry ma ,lepszy dużo niż w lambo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

No to 138 tyś to też bardzo dobra cena:). No zwrotny to on jest.

 

Korzystając z okazji mam pytanie czy u ciebie jest przypięty czujnik znajdujący się w okolicach silnika z lewej strony po środku z boku tak na skraju prawie plastikowej maski i czy w związku z tym jak przekręcisz kluczyk na zapłon ale nie włączysz ciągnika to ci piszczy alarm w kabinie? Bo u nas ten czujnik już przez dealera był zdjęty tata jak oglądał ciągnik na podwórku to go założył i zaczął nam piszczeć na przekręconym kluczyku. Dealer powiedział że tak one niby mają ale trochę to dziwne i wkurzające bo jak chce się radio bez włączania posłuchać to się nie da bo piszczy. A inna rzecz że te tak ma być to może się okazać wadą fabryczną tak jak te niedomykające się lewe drzwi w NH T5060 które gdy my zaczęliśmy to zgłaszać i nie odpuszczać to się okazały wadą fabryczną szyby i teraz po wymianie jest dobrze (a dealerzy też mówili że "ten typ tak ma")

 

Sorry za tak ogólnikowy opis ale z mechaniką mi nigdy nie było po drodze:). Po południu dokładnie zapytam tatę na czym on jest przyczepiony

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey235    327

mi nie piszczy po przekręceniu na zapłon a wtedy gdy silnik pracuje a nie zaciągne ręcznego i wyjde z ciągnika ,co do wad to w porownaniu do r3 ,bardzo słaby podnosnik,

 

 

 

 

 

 

 

iu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

NH to nie jest marka ciagników już bym wolal Gołe lambo jak tego NH . Ta marka sprzedaje temu tak tanio bo na serwisie sobie odbija wszystko. szanująca sie marka a tylko rok gwarancji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey235    327

Jakie wyposarzenie masz w TD5 85 za 138 tys. ?

klima,rewers eh,mokre sprzegło,obciązniki,fotel grammer ,siedzenie pasazera ,radio.

lambo też ma rok gwarancji,no i gołe lambo nadal drośze o 30 tys od wyposażónego nh tej samej mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

lambo 128netto klima 20x20 radio obciązniki 320kg w nh chyba 400. Co do motogodzin to ja mam mechanicznego i zegary biją GODZINE ZEGAROWĄ a co do naliczania godzin roboczych przy zapłonie nie wiem czy lambo nabija ale na 100% przy włączonym tylko radiu godziny nie leca !! silnik musi chodzić

 

edit: oczywiście + pneumatyka jedno i dwu obwodowa

Edytowano przez janczar810

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

NH to nie jest marka ciagników już bym wolal Gołe lambo jak tego NH . Ta marka sprzedaje temu tak tanio bo na serwisie sobie odbija wszystko. szanująca sie marka a tylko rok gwarancji ?

 

Obecnie ani CNH ani SDF nie dają innej gwarancji niż 12 miesięcy. Nawet Zetor też ma rok (niby jest/było "darmowe" przedłużenie do 3,5 roku

ale jeden dealer zaśpiewał za to pare tysięcy).

 

Każdy ciągnik się psuje a jak się nie dba to można pewnie i Fendta (szczególnie te nowsze) szybko zajechać. Poza tym nie każdy ma niewiadomo ile ha żeby kupować Massey Fergusona czy JD Rkę (bo Mki to nic lepszego od NH serii T5 w sumie to gorsze a E to też blado przy TD wychodzi). U nas w okolicy jest rolnik który ma ponad 200 krów i pracuje np. na New Hollandach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd2100    2

witam panowie! mam ten problem przed sobą ;td 5.85 czy zetor 80 kontra lamborghini evo r3 za i przeciw prosze o wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey235    327

posiadam obydwa r3 100 i nh td5 85 ,najlepiej zrobisz jesli dołozysz nawet do gołego r3 te 20 tys i wezmiesz go ,mało pali sprytny ,prosty bezawaryjny praktycznie ciagnik,zetor jak to zetor totalny golas za wszystko dopłacac trzeba ,a nh za 140 wyposazony juz niezłe ale mechanicznie lamb lepiej dużo zrobiony ,silnik ,mosty ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd2100    2
Napisano (edytowany)

Dzięki za radę! Pojechałem do dealera porozmawiać o SDFach ,a tam na placu stoją kuboty. I zamówiłem m8560. 95% japończyk; 3 lata gwarancji hydrauliczny rewers,półbiegi,silnik szesnastka,fotel pneumatyczny,klima,pneumatyka,nadbieg,opony kleber 480/70/.34 za 128 netto po pokazach

Edytowano przez jd2100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SuperRolnik1
      Witam. Założyłem nowy temat gdyż podobnych informacji nie mogłem znaleźć a mogą one być pomocne dla innych posiadaczy tych ciągników. Piszę w imieniu kolegi. Kupił ciągnik Deutz Fahr Agroprima 6.06 i nie wie od czego/do czego służy dźwignia z tyłu ciągnika, na środku tuż nad górnym zaczepem, za złączkami hydrualicznymi (widać to na zdjęciu). Instrukcji nie posiadamy, w internecie też ciężko cokolwiek znaleźć dlatego liczę na pomoc posiadaczy takich ciągników. Pozdrawiam


    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj