Skocz do zawartości
kubo123

"Rolnik szuka żony"

Polecane posty

robo1980    42

ja jestem zalogowany na jednym portalu , to ciężko o normalną dziewczynę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robo1980    42

wszystko zależy od tego czego tam będziesz szukać.dziewczyny na tym portalu gdzie ja jestem to narzekają ,że faceci to myślą tylko o jednym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pastereczka    0

To o czym myślą faceci łatwo można zauważyć (chociaż nie wszystkich można łatwo rozszyfrować) a jak się wie to albo się wchodzi albo nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2039

nie wszyscy myślą tylko o jednym ale przez takie osoby inny cierpią.

Jak facet nie myśli o tym to znaczy że coś z nim nie tak :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6
Napisano (edytowany)

Generalizować jest bardzo wygodnie i łatwo ale każda osoba z nas wie że to zależy głównie od przypadku.

Pewnie w mojej okolicy są porzadne dziewczyny, a my po prostu na nie nie trafiliśmy jeszcze bo wiadomo każda osoba gdzie indziej pracuje, gdzie indziej spędza czas. Jeden z kolegów ma taką przypadłość że się bardzo szybko zakoch*je, wystarczą 3 spotkania a już jest zazdrosny, strzela fochy i po prostu zakochany po uszy, a wtedy chciałby ją mieć tylko dla siebie. Już kilka dziewczyn przez to go unikało.

 

Ja byłem na kilku portalach randkowych i mimo że kogoś się poznało to wróciło się do punktu wyjścia. Najwięcej osób z okolicy poznałem na zwykłym czacie na wp.pl, a i z pewnymi osobami nawet znam się do dziś, a to już ponad 10 lat znajomości, mimo że to mężatka to do rozmów zupełnie nie przeszkadza.

 

Dla innych ludzi możemy być dziwni, nienormalni, ("jak facet nie myśli to coś z nim nie tak") kazde z nas myśli inaczej i nie ma w tym nic złego a co więcej jest to zupełnie normalne.

 

P.S. słowo ^^ zakoch*je wyłapane jako przekleństwo, admin, dodaj wyjątek :P

Edytowano przez Apista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówicie że jak facet o tym nie myśli 24 godziny to coś z nim nie tak, wiecie można myśleć bo to ludzka rzecz ale chodzi o to aby panować nad sobą, i nad nim, a czy portale randkowe, w zasadzie wszystko jest dla ludzi, ale i na tym portalu można spotkać dużo fajnych kobiet myślących poprawnie i facetów, takze grunt to odwaga zagadać i sie spotkać a moze się komuś uda znaleźć drugą połówkę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

27b6ec6bb51bb27c456889904.jpg

I facet ponoć ma przekichane bo ma codziennie dni płodne :P hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasia22    541

Mówicie że faceci myślą tylko o jednym, ale kobiety też nie pozostają dłużne w tym temacie, znam wiele dziewczyn, które chcą tylko wykorzystać faceta i dowidzenia, dla Nich to świetna zabawa....

Co do portali randkowych, to nie mam doświadczeń w tego typu sprawie, agro jest moim pierwszym formu ;)

jakoś nie jestem przekonana do typowo randkowych portali B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ate    23

w życiu nie chciałabym poznać super faceta z internetu który okazał by się w rzeczywistości zwykłym pustym pasztetem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
am1609    0

Drogie panie problem jest nie ma co ukrywać ja stwierdziłem że dziewczyny nie ma co na siłę zatrzymywać tylko znaleźć taką która chce być i zostać, nie mówię tu o robocie, dzisiaj wszystko jest zmechanizowane, wjeżdża kombajnem, później prasa, ciagnikiem załaduje, kto dziś męczy się nikt wiadomo prace typu krowa jest cieżko nie ukrywajmy, ja sam produkuję rozsadę i kwiatki i wszystko ręcznie się robi ale nie tak aby tyrać nie wiadomo ile, na wsi jest czas na relaks, wieć jest dużo piękniejsza niż miasto, piękne zabudowania, to już ni XIX wiek, po za tym wolę dziewczyn.ę która jest ładna normalnie a nie tak że wariackie tipsy, tona pudru ściśnięte piersi tak że wołają uwolnijcie mnie, to nie jest piękne, piękna jest ta co nie boi się w błocie pobrudzić taka jest prawda. Młodzi rolnicy mają tera łby dotacje wszystko interesują się wszystkim, a nie przebolii 8 godzin w pracy i już umiera. Inna sprawa taka że mam kolegów którzy pracuja za śmieszne pieniadze moim zdaniem tyrają po 12 godzin i wała mają, a ja nie lubię jak nie mam pieniążków, nie lubie mysleć tego sobie nie kupię bo mi do końca miesiaca zabraknie, właśnie rolnictwo daje mi tą satysfakcje że coś z tego jeszcze jest. Grunt to się nie poddawać i szukać, nawet 1000km od siebie jak tylko obydwoje będą mieli pasję przetrwają wszystko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
am1609    0

masz rację nic na siłe :) ale kobieta na wsi tez może mieć 'długie pazury' i w pracy nie przeszkadzają :) a co do błota to weż ją na spacer po bagnistych łakach jak przeżyje to się nada ;)

 

dziewczyny gorzej jak żyjesz z facetem kilka lat coś mu odwali i dopiero się okazuje ze był tylko pasztetem i to takim oślizglym już

a co do portali to chyba każdy sposób jest dobry :) mój kuzyn poznal żone przez pomyłke numeru telefonu i tak im się fajnie gadało że juz po ślubie są :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalaMalwi    34

Niekoniecznie na tych portalach są same pasztety. teraz każdy ma internet i każdy na takim portalu moze się zalogować wiec jakas tam szansa, że ktoś ciekawy się trafi jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasia22    541

Oczywiściście że są dziewczyny które interesują się rolnictwem :P i to wcale nie kilka :lol:

Jest ich dośc sporo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ate    23

tylko oczywiście faceci wolą wyolbrzymiać problem i twierdzić że nie ma takich kobiet :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalaMalwi    34

Powiem więcej, nie tylko interesują się rolnictwem ale nie wyobrażają sobie życia bez tego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Raz to nikt tu żadnego problemu nie wyolbrzymia bo nie ma do czego bardzo dobrze że was tak dużo jest tutaj u na w małopolsce jest mało to jak nie mogę sobie tutaj znaleźć trzeźwo myślącej panny, eksportuję sobie ją z innego rejonu kraju, , desperatem nikt też nie jest. Co do lasek które rozkoch*ją w sobie chlopaka a później go mają w d*pie, i robią to specjalnie to niech uważają bo nie znają dnia ani godziny, i jaką miarką mierzą taką im kiedyś ktoś odmierzy. Nie uważam też że na portalach randkowych są pasztety dlaczego tak twierdzicie to że człowiek chce poznać drugą połówkę to zaraz mu trzeba przyszywać twarz nieudacznika czy brzydala, ogarnijcie się niektórzy mają więcej ikry od takich co to nie wiadomo co widzieli, ja uważam że wszystko jest dla ludzi i taka forma poznawania też, że są tam ludzie fajni, tylko nieraz zycie z nich zadrwiło. Inna sprawa jak tak to powiedzcie jak inaczej może chłopak z Krakowa spotkać gdzieś przypadkiem dziewczynę z Warszawy, szanse na spotkanie 1 na milion, a tak to przynajmniej mogą chwilę porozmawiać jak będą nadawać na jednych falach to na zywo jak się spotkają i poznają to coś z tego może wyjść. Także wszystko jest dla ludzi i portale randkowe. Zresztą tutaj pisząc na pw też można duzo fajnych osób poznać z całego kraju. :D

Edytowano przez zetorlublin7341

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

Jestem już kilka lat po ślubie. Zapoznaliśmy się w sklepie, później na zabawie.

Odnośnie portali randkowych to uważam że to jest takie samo miejsce na poznanie jak studia, kawiarnia, bar, festyn, praca czy wiele innych. Kolega pisze że ktoś poznał się przez pomyłkę numeru telefonicznego, jeden na milion ale możliwe sposobów jest wiele ważne aby patrzeć rozsądnie a nie brać co na drzewo nie ucieka :

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez uiop86
      Witam
      Proszę o pomoc chcę kupić ciągnik 100KM ma być to główny ciągnik w gospodarstwie współpracujący z ładowaczem. Ciągnik ma kosztować około 160 tys brutto. W tej cenie zaproponowano mi Valtre A92 oraz Same (Lamborghini) Explorer 100, który z nich wybrać a może coś innego w tej cenie myślę też o Farmtracu 7100 ale nie mogę dośtać żadnych informacji może ktoś z Was wie coś więcej o nim szczególnie chodzi mi o jego cene.
    • Przez szpymar
      Witam wszystkich. Mam na imię Marcin mieszkam koło Brzeszcz. Nie jestem rolnikiem z zawodu jestem mechanikiem samochodowym a obecnie kierowcą. Dawniej mój tata miał pole ale z powodu szkód górniczych poszło pod żwirownię. Jako rolnik to tylko pomagam teściowej na jej polu w drobnych pracach rolnych.Po tacie odziedziczyłem MF 255 i często zaglądałem na forum aby się troszkę douczyć. Pozdrawiam.
    • Przez TraktorRider2
      Witam, chciałabym się dowiedzieć czy ktoś może wie gdzie w województwie Warmińsko - Mazurskim organizowane są takie szkolenia? Najlepiej jeśli były by w okolicach Węgorzewa, Giżycka, Kętrzyna. Proszę o odpowiedź.
    • Przez Folia-Rolnicza
      Witam , chlopaki mówić kto sie zgłosił do programu ...
    • Przez asior14
      Witam setdecznie przed dziś wieczorem oglądałem program w tv i tam była debata o polskim rolnictwie. Ale nie tylko ta debata ale wypowiedzi ludzi z miasta o protestujacych rolnikach obudziły moje negatywne postrzeganie tego wszystkie. Czy wam też się wydaje że nas rolników ludzie z miasta uważaja za ludzi nie dokształconych i z innej grupy społecznej ? Ich zdaniem mamy tak dobrze na wsi. Unia daje nam doplaty i wogóle. Ale prawda jest taka ze nas czysty dochód jest o połowe niższy niż najniższa krajowa pęsja. Wyraźcie swoją opinie na temat jak nas rolników postrzegają inni.
×