Skocz do zawartości
kubo123

"Rolnik szuka żony"

Polecane posty

rolstudent    98

A co wy tak odrazu spychacie mniej wygadane dziewczyny na bok. A co one gorsze. Mnie sie wydaje ze on wcale nie taki fajny. Widac ze madry. Ale śpiący.

Edytowano przez rolstudent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    1999

każdemu trafi się dzień w którym jest zmęczony, więc co ma to do rzeczy

w sumie lepiej jak będzie mniej wygadana, niż tak wyszczekana jak ta Ula...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    98

Nie wiem. Nie stoję pezed takim wyborem. Naszczescie zeby znajesc sympatię nie musze brac udzialu w takich programach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Łukasz ja nie mówię że spokojniejsze są gorsze, wprost sam zawsze wolałem spokojniejsze dziewczyny, aczkolwiek tej rudej też nic zarzucić na razie nie można, na mnie wywarła dobre wrażenie.

co do niego... nie oceniałem go tylko powiedziałem że ruda chyba najbardziej by pasowała do niego (czy on do niej to już inna sprawa). o nim nie mam dobrego zdania, na moje oko to taki trochę karierowicz i w tym programie nie znajdzie raczej tego czego szuka, tylko pytanie czy na pewno szuka żony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

cieszcie się że ja się nie zgłosiłam bo dopiero by było show :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    10

Łukasz ja nie mówię że spokojniejsze są gorsze, wprost sam zawsze wolałem spokojniejsze dziewczyny, aczkolwiek tej rudej też nic zarzucić na razie nie można, na mnie wywarła dobre wrażenie.

co do niego... nie oceniałem go tylko powiedziałem że ruda chyba najbardziej by pasowała do niego (czy on do niej to już inna sprawa). o nim nie mam dobrego zdania, na moje oko to taki trochę karierowicz i w tym programie nie znajdzie raczej tego czego szuka, tylko pytanie czy na pewno szuka żony

 

No ma parcie na szkło, widać że ojciec z matką urobieni, a on się bawi w biznesmena.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lina ja się na drugą edycję programu piszę to bez problemu możesz się zgłaszać, przynajmniej będzie wesoło :D . Ktoś powiedział że poczekajcie są tu tacy co wszystko za kobietę zrobią, no ok praca na gospodarce wymaga dwoje osób ale jak ta druga osoba będzie się chciała realizować zawodowo to wiecie przecież nie zabronisz nikomu niczego, a  druga sprawa żadne z was nie będzie szukało drugiej połówki ze względu tylko na to czy będzie chciała robić na gosp czy nie bo to jest bez sensu normalnie.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr3p    13

@Meg5- co do łez jestem strażakiem OSP jezdzimy na akcje ( pożary, wypadki itd ) i nie raz się nie da powstrzymać łez głównie są to łzy bezradności ale bywały tez łzy szczęścia ( odbieranie porodu na środku drogi gdy pogotowie nie mogło dojechać :) i bycie ojcem chrzestnym tego szkraba :)  ) ale mam też osobistą tragedię gdy jak pomyślę to płakać mi się chcę...
Co do programu hmm jakoś mi do gustu nie przypadł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

"Czyli brał byś Ewę" hahahah :D

"Będę brał Cie

w aucie

Cie

ehe " :D

 

Lina ponoć będą następne edycje to kto wie :D moze dasz się namówić :P

Niewiem może ja też na to pójdę :P tylko muszę najpierw tak z 5 maszyn kupić żebym tak krucho nie wyglądał hahah :D i do tego mały jacht :P tedy można będzie się pokazać.

 

Obejrzałem jakiś odcinek i jak zobaczyłem miny dziewczyn jak miały oprawić brojlery hehe to chciałbym widzieć jak u mnie pompują ogonem krowy by ją  wydoić :D hehe :lol:

Edytowano przez Apista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A to bez TV już nie idzie teraz znaleźć drugiej połówki?        :P    tylko kino z siebie robić, ciekawe czy noc poślubną też pokażą, kamera oczywiście pod kołdrą.          :P  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Obejrzałem jakiś odcinek i jak zobaczyłem miny dziewczyn jak miały oprawić brojlery hehe to chciałbym widzieć jak u mnie pompują ogonem krowy by ją wydoić :D hehe :lol:

a było coś takiego? no chyba że przegapiłem bo i nie chciało sie dokładnie i do końca oglądać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meg5    369

Korsarz  idzie ,ale czemu i  nie  przez Tv się zakochać ....? Z tą nocą poślubną ,to mogłoby być ciekawie ..  :rolleyes: Ty już nie podsuwaj TV pomysłu .. :D


Jedyną rzeczą jaką mam naprawdę [...] , jest moje własne życie i mój własny punkt wiedzenia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A myslicie że ja miałam lepszą minę jak z 10 lat temu w domu mi dawali tak samo. Wszystko to lata praktyk i przyzwyczajenie a teraz to już samo zabicie kury jest dla mnie zwykłą rutyną przygotowywania jedzenia więc wyrozumiałości trochę dla tych dziewczyn ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Tak więc nie masz na co czekać tylko zgłaszać się do programu :) Chcemy by tam im wkoło szczęka opadła jak to oprawiasz kurę. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fakt, praktyka czyni mistrza, za dziesięć lat to dla tych dziewczyn walniecie własnego męża wałkiem może być zwykłą rutyną.        ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

heh 

KORSARZ1

dobre dobre

 

rutyna rutyną ale co innego dla dziewczyny z miasta a co innego ze wsi

ale swoja drogą to miały jazde te które nigdy czegoś takiego nie robiły

widać już pierwszą mine w zwiastunie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody3595    2

A myslicie że ja miałam lepszą minę jak z 10 lat temu w domu mi dawali tak samo. Wszystko to lata praktyk i przyzwyczajenie a teraz to już samo zabicie kury jest dla mnie zwykłą rutyną przygotowywania jedzenia więc wyrozumiałości trochę dla tych dziewczyn ;)

 

Taa... 10 czy 12 letniemu dzieciakowi kazali kurę zabijać...Szmery....bajery ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 

Wszystko to lata praktyk i przyzwyczajenie a teraz to już samo zabicie kury jest dla mnie zwykłą rutyną

Kuba rozpruwacz też pewnie tak mówił.     :P       

 

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez uiop86
      Witam
      Proszę o pomoc chcę kupić ciągnik 100KM ma być to główny ciągnik w gospodarstwie współpracujący z ładowaczem. Ciągnik ma kosztować około 160 tys brutto. W tej cenie zaproponowano mi Valtre A92 oraz Same (Lamborghini) Explorer 100, który z nich wybrać a może coś innego w tej cenie myślę też o Farmtracu 7100 ale nie mogę dośtać żadnych informacji może ktoś z Was wie coś więcej o nim szczególnie chodzi mi o jego cene.
    • Przez szpymar
      Witam wszystkich. Mam na imię Marcin mieszkam koło Brzeszcz. Nie jestem rolnikiem z zawodu jestem mechanikiem samochodowym a obecnie kierowcą. Dawniej mój tata miał pole ale z powodu szkód górniczych poszło pod żwirownię. Jako rolnik to tylko pomagam teściowej na jej polu w drobnych pracach rolnych.Po tacie odziedziczyłem MF 255 i często zaglądałem na forum aby się troszkę douczyć. Pozdrawiam.
    • Przez TraktorRider2
      Witam, chciałabym się dowiedzieć czy ktoś może wie gdzie w województwie Warmińsko - Mazurskim organizowane są takie szkolenia? Najlepiej jeśli były by w okolicach Węgorzewa, Giżycka, Kętrzyna. Proszę o odpowiedź.
    • Przez Folia-Rolnicza
      Witam , chlopaki mówić kto sie zgłosił do programu ...
    • Przez asior14
      Witam setdecznie przed dziś wieczorem oglądałem program w tv i tam była debata o polskim rolnictwie. Ale nie tylko ta debata ale wypowiedzi ludzi z miasta o protestujacych rolnikach obudziły moje negatywne postrzeganie tego wszystkie. Czy wam też się wydaje że nas rolników ludzie z miasta uważaja za ludzi nie dokształconych i z innej grupy społecznej ? Ich zdaniem mamy tak dobrze na wsi. Unia daje nam doplaty i wogóle. Ale prawda jest taka ze nas czysty dochód jest o połowe niższy niż najniższa krajowa pęsja. Wyraźcie swoją opinie na temat jak nas rolników postrzegają inni.
×