Skocz do zawartości
kubo123

"Rolnik szuka żony"

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
damo    26

jak odłączę akumulator to zgasną wszystkie lampki i jeszcze co popi****li się w tym moim komputerze

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tworkowiak    103

W "Nie ma mocnych" jak zgasły świeczki w oknie to wszyscy myśleli, że Pawlak tuż po spowiedzi umarł :lol: 
bratrolnika tą Gosię to oni raczej wezmą do programu bo jak jej nie będzie spadnie im oglądalność :P  
Ja mam prawie 26 ... póki co biorę temat drugiej połówki na spokojnie ... rodzice za to "głowę suszą" ... wnuków już im sie chce :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

Ja mam mniej a też mi suszą a jak weszło 500+ to żyć mi nie dają  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    85

@Tworkowiak skąd ja to znam te ,,suszenie głowy" U mnie to norma średnio raz w tygodniu. Mi prawie 24 i też wnuków im się chce. Mają trójkę, ale co z tego jak wszystkie w USA. Siostra już 2 razy była z jednym, ale raz na 2 tyg. a miesiąc temu tylko na tydzień bo do póki nie ma 2 lat, to za bilet dla małego płaci śmieszne pieniądze(chyba 10% ceny jej biletu jak dobrze pamiętam), i jesienią ma przyjechać i męża w końcu nam przedstawić, bo tylko przez skypa mieliśmy okazję trochę pogadać. Trzeba góralowi pokazać podlaskie obyczaje :lol: :lol: :lol: .

@Goska93 możemy nad tym popracować :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    17

W tej edycji to normalniejsi się wydają. Wiadomo każdy się może zgłosić ale w tym sezonie będą normalne gospodarstwa a nie 200 hektarów i hodowla że Ci co piszą listy liczą tylko $$$ a nie wiedzą ile to ludzie włożyli pracy żeby do tego dojść i że w takich gospodarstwach też trzeba pracować.

Ja też będę kibicował Małgorzacie bo wydaje mi się bardzo fajną kobietką zupełnie inną do tej co wylulała gościa dla bogatszego bo " mają wspólne pasje"

a nie ma co pisać Panowie bo wiadomo że trzeba by się przeprowadzić na podlasie a tam zimno :ph34r: A na serio to ja za młody a kobiety wolą starszych i swojej gospodarki nie zostawił bym ale  po przeczytaniu bloga widzę że Gośka żyje tym co robi. A mało jest ludzi których praca jest jednocześnie pasją :D

 

Ciekawe czy czytają te nasze wypociny kandydaci :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

@Tworkowiak skąd ja to znam te ,,suszenie głowy" U mnie to norma średnio raz w tygodniu. Mi prawie 24 i też wnuków im się chce. Mają trójkę, ale co z tego jak wszystkie w USA. Siostra już 2 razy była z jednym, ale raz na 2 tyg. a miesiąc temu tylko na tydzień bo do póki nie ma 2 lat, to za bilet dla małego płaci śmieszne pieniądze(chyba 10% ceny jej biletu jak dobrze pamiętam), i jesienią ma przyjechać i męża w końcu nam przedstawić, bo tylko przez skypa mieliśmy okazję trochę pogadać. Trzeba góralowi pokazać podlaskie obyczaje :lol: :lol: :lol: .

@Goska93 możemy nad tym popracować :D

Znając moje szczęście to zajdę w ciążę a w kraju braknie pieniędzy na 500+  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    85
Napisano (edytowany)

@Kamil1996 nie wiem czy ona to czyta, bo ostatnio na forum była zalogowana w marcu, ale bardzo prawdopodobne że czyta

@Goska93 ale dziecko zostanie, a ja uciekać też nie zamierzam ;)

Edytowano przez karol091193

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian_K_90    59

W "Nie ma mocnych" jak zgasły świeczki w oknie to wszyscy myśleli, że Pawlak tuż po spowiedzi umarł :lol: 

bratrolnika tą Gosię to oni raczej wezmą do programu bo jak jej nie będzie spadnie im oglądalność :P  

Ja mam prawie 26 ... póki co biorę temat drugiej połówki na spokojnie ... rodzice za to "głowę suszą" ... wnuków już im sie chce :P

 

Znam starszych którzy się doczekali spokojnie wnuków. Mój osobisty dziadek miał grubo ponad trzydziestkę(36 abym nie skłamał) i to w czasach dużo innych niż obecne. Anegdota jest z tym związana, że miał siedmioro chrześniaków przed ślubem a po ślubie już nikt go nie prosił. Jak się śmieli rodzice, to wszyscy krzyżyk już na nim postawili i liczyli, że jako stary kawaler bez rodziny te swoje morgi chrześniakom odpisze. Zaś on im zrobił psikusa i się jeszcze ożenił i dzieci zrobił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    286

Karol przed Gosia nie uciekniesz ;) ,ale jest ryzyko że teście cię zrujnują  ,co miesiąc 500 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tworkowiak    103

Kamil1996 nas tu kilkoro z podlasia i nikt Ci nie powie, że u nas zimno  :P  Gdyby Ci było za zimno Gosia na pewno by Cię rozgrzała. Jakbyś okazał się lepszy od innych to na pewno nie zwracałaby uwagi, na to że jesteś młodszy. Ważne jest to co masz w głowie, czy jesteś dojrzały, a moze dojrzalszy niż rówieśnicy. 
Ja mam nawet niedaleko do Śniadowa, ale ... no swoich rodziców i gospodarkę zostawić ... no nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    85

Ja wiem jedno. Nie ma opcji abym poszedł do przyszłej małżonki w przystępy. 50-100km to teraz żadna odległość. Utrudnia trochę życie, ale da się to wszystko pogodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GR_Stachnik    22

Wykształcona, inteligentna, zadbana, z pasją i pomysłem na życie. Charakterek też musi być, żeby się nie nudziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    85

udziela się publicznie, odbyła staż w urzędzie gminy oraz startowała do rady powiatu Nie zapominajmy, że prowadzi także swój blog. Karierowiczka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

skoro taki ideał to czemu jest sama? tak samo jak Monika w poprzedniej edycji też ideał kobiety a jednak takie kobiety są same..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    17

Kamil1996 nas tu kilkoro z podlasia i nikt Ci nie powie, że u nas zimno  :P  Gdyby Ci było za zimno Gosia na pewno by Cię rozgrzała. Jakbyś okazał się lepszy od innych to na pewno nie zwracałaby uwagi, na to że jesteś młodszy. Ważne jest to co masz w głowie, czy jesteś dojrzały, a moze dojrzalszy niż rówieśnicy. 

Ja mam nawet niedaleko do Śniadowa, ale ... no swoich rodziców i gospodarkę zostawić ... no nie wiem...

 

E tam... 4 miliony przed telewizorem a jakby mnie nie wybrała to był by wstyd :lol:, ale to najwyżej chwastox bym reklamował. A nie... Chwastox już jest zajęty :D I tak ani Gośki ani kariery. :rolleyes:

 

Jestem ciekawy kto się zgłosi czy miastowi czy jacyś ze wsi mający nieco jakby to powiedzieć pojęcia i oleju w głowie... Chociaż podoba mi się że trzeba napisać list a nie jakieś tandetne takie teksty a i zdjęcie można wybrać najlepsze haha :P

 

W sumie mi tam wszyscy pasują prócz winiarza bo ta kobitka z podkarpacia to taka wesoła i pracowita to niech będzie :)

 

 

Pełno tych Kubot mają :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1063
Napisano (edytowany)

A jak dla mnie nie ma tu, jakiegoś fest rolnika, może największym jest ten Zbyszek, ale 70 ha to i tak nie jest jakiś ogrom. Ci "ogrodnicy" mogą się nie zakwalifikować bo mnie wkurzają... ...

sie odezwał przemundrzały obszarnik , niby 18lat a sie chełpi jakby to już było jego i sam do tego  doszedł

Edytowano przez konteno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Co wy się to Gośką podniecacie. Znam ładniejsze dziewczyny. Jedna (panna) nawet czasami na af zagląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    17

A bo ja patrzę na jej charakter a ty mówisz od razu o wyglądzie :D

Małgosia wygląda normalnie, ładna dziewczyna. A może koleżanka czeka na kolejną serię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Charakteru nie ocenisz po tak krótkim filmie który zresztą jest wyreżyserowany wiec nie ma co oceniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×