Uzytkownik97

Filtr cząstek stałych.

Polecane posty

GoRAL1    63

Problem robi sie gdy użytkujemy silnik na krótkich dystansach

dzieje się tak że przybywa poziom oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

Jest na AF ktoś kto ma już z rok czasu albo dłużej ciągnik z filtrem cząstek DPF?

Jestem ciekawy jak często trzeba go wypalać i czy utrudnai to jakoś prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Zazwyczaj co 25 godzin sie wypala... Nie wiem kto wymyśla różne herezje na temat dpf w jd... Wystarczy dokładnie przeczytać na stronie albo w instrukcji obsługi, że wypalanie jest bezobsługowe w normalnej pracy, w utrudnionych warunkach silnik sam steruje dawkami paliwa i informuje o tym kontrolka filtra a w przypadku bezmyślnego gaszenia ciągnika( zamiast dać mu skończyć procedurę) i aż filtr sie zawali cały (zapewne po kilkunastu takich razach) można samemu włączyć procedurę wypalania na postoju... (Na pewno w r-kach). Wiec wszelkie wymysły które słyszałem, że jak kupi się nowego jelenia to ciagle serwis będzie przyjeżdżał co chwile na wypalanie filtra i kasował tysiące są chyba po części nakręcane przez konkurencję... Są juz 6r które przelatały ponad 3-4tyś na usługach i jakoś dają radę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

ja mam od juz ponad dwoch lat 6150r prawie 2 tysie motogin i zadnych problemow z dpf nie ma i pewnie nie bedzie  wiec kolega wyzej wszystko pieknie objasnil :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1337    2

Co sadzicie o nowych jd z filtrem czastek i adblue? Zastanawiam sie nad zakupem,ale opinie na temat filtra sa raczej kiepskie.. I drugie pytanie,co jesli np zjezdzam do domu,i zapali mi sie kontrolka od wypalania filtra? Ciagnik musi chodzic przez ten czas? Czy mozna go zgasic,i dokonczyc wypalanie nastepnego dnia? Dziekuje za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jeżeli przerwiesz wypalanie, zacznie się ono od nowa po nowym uruchomieniu silnika. Samo wypalanie filtra w trybie auto to jakieś 5min.

Dlaczego mówisz że opinie są raczej kiepskie? Rozmawiałem z użytkownikami JD którzy mają DPF i w ciągniku i w kombajnach i wszyscy zgodnie twierdzą że nie zauważają jego obecności, nawet mało kiedy widzą żeby kontrolka od DPF'a się zaświeciła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1337    2

Na forum mozna czytac rozne historie dot. "zapchania" filtra itd. Predzej nie mialem watpliwosci co do wyboru marki,lecz teraz gdy czytam rozne fora (tez dot. samochodow osobowych-wiem ze problem jest przy samochodach uzywanych w miastach,na niskich obrotach) chce zasiegnac opinii uzytkownikow owych filtrow. (UZYTKOWNIKOW,nie ekspertow nie majacych doczynienia z takimi ciagnikami) Ponadto mialby to byc model z serii 6r (ktorys z 175-215) wiec pracowalby ciezko (czy jak to nazwac),wiec chyba problemu nie powinno byc? Nie ma czego obawiac sie w kombinacji filter+adblue? 

 

PS:Kris,dzieki za odpowiedzi,to juz ktorys temat w ktorym mi odpowiadasz na moje pytania. Wiem,nieraz sa pewnie dziecinne,ale nie mam doswiadczenia w takich sprawach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jeżeli ciągnik do ciężkiej roboty to filtr nie powinien stwarzać problemów bo nabierząco bedzie sie wypalał, jakby ciągnik miałbyć do lekkich prac to z filtrem mogą buć problemy w tym sensie że trzeba by było go wypalać ręcznie, co do połączenia dpf i scr to jd popełnił błąd wprowadzając wczesniej dpf na którym nie jest wstanie spełnić nowych norm, z czym nie mają problemu inni producenci którzy postawili odrazu na scr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

W ciągnikach (wiem że w JD, nie wiem jak w innych) w przeciwieństwie do aut osobowych jest funkcja automatycznego wypalania filtra dpf niezależnie od wykonywanej pracy.

 

Wycinki z instrukcji obsługi: 

 

  1. Pasywne czyszczenie filtra spalin pojawia się zawsze przy średnim lub dużym obciążeniu silnika.
  2. Automatyczne czyszczenie filtra spalin rozpoczyna się, gdy zawartość sadzy w filtrze spalin osiągnie określony poziom.
  3. Ręcznie inicjowane czyszczenie filtra spalin przy zaparkowanym ciągniku umożliwia operatorowi ręczne rozpoczęcie procesu czyszczenia, gdy na wyświetlaczu cyfrowym pojawi się odpowiedni komunikat.
  4. Czyszczenie serwisowe wymaga skontaktowania się z dealerem.

 

także przy lekkiej robocie można wybierać między auto lub ręcznym czyszczeniem (np kiedy pracujemy w pomieszczeniach) lub wszystko ignorować i potem czekać na czyszczenie serwisowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1337    2

dobrze,dziekuje bardzo za odpowiedzi :) Chyba ze ktos moze cos dodac na temat scr-AdBlue w nowej serii 6r.. ciezko o opinie,bo chyba nie ma na agrofoto zadnego takiego egzemplarza. Chyba ze ktos posiada wiedze z innych zrodel,bede wdzieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19    25

tak nawiasem, od początku 2015 roku w serii 6R filtr cząstek stałych ma dożywotnią gwarancję producenta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Dożywotnią gwarancję czy deklarację że nie trzeba go wymieniać przez cały okres użytkowania silnika? Bo ja słyszałem tą drugą wersję (na początku była deklaracja 5tys godzin).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19    25

przedstawiciel użył sformułowania "dożywotnia gwarancja" i dodał, że w razie awarii albo regenerują albo wymiana na nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Servio    13

Witam, to moze wypowiem sie na temat samego posiadania dpf w ciagniku john deere, owszem nie sprawia rzadnego problemu jesli chodzi  o bsługe, jednak mam dla porównania 2 ciągniki, z i bez tego ukladu i z całym szacunkiem jednak filtr ten tak zamula ciągnik ze pomimo iz john deere jest mocniejszy o 13KM  bez power bossta od zetora proximy 90 to jasiek nie potrafi nawet wejsc na max obroty przy pracy z tą sama maszyna, a nie mówiąc o  targaniu dwoch przyczep.W najbliższym czasie będę zgłaszał jd do osunięcia tego nieszczesnego filtra.         

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0987    13

Mam takie pytanie czy wszystkie Johny tak mają, że pod górkę tak słabną? Czy jest  to wina jednak tego dpfa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chillout89    1

JD 6150M przy około 1000 mtg zawór egr i chłodnica zapchana totalnie do wymiany, szczęście, że na gwarancji jeszcze. Jedyne rozwiązanie do usuniecie tego filtra koszt około 5000zł. Ciągnik zamulony strasznie, spalane tragiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

W usunięciu filtra największym problemem jest przeprogramowanie sterownika na stole, bo mechanicznie po prostu się go eliminuje.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Servio    13

kuzyn miął tez proxime90 z dpf to wolał ciągać starym 7211, gdyż nowy zetor to sie na 4 nie mógł rozpędzic z sianokiszonka dzis ma problem z głowy, dpf osunięty     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekUA    961

Możecie polecić firmę , która usuwa to dziadostwo dpf i egr ?  w województwie Lubelskim lub sąsiednich robił ktoś z was już to ? Jakieś efekty pozytywne ? Warto wydawać tyle kasy ?

Słyszałem że ponoć na ukrainie są zestawy omijanie dpfu  rozprowadza je dilerzy john deere z ukrainy ponieważ tam nie ma takiego obowiązku żeby spełniać normy spalin

Firma z neta z okolic białegostoku tym się zajmuje za usuniecie dpf i zaslepienie egr wraz oprogramowanie zaśpiewali mi 5500 netto zł pln  Jednak troche dużo macie jakieś pomysły na tańsze rozwiązanie ?

Edytowano przez MarekUA

"pionierem najpierw ogłoszonym był , kułakiem potem, a Polakiem-zawsze" Kaziemierz Pawlak
"tylko żalmi naszych mlodych co za kiese po banana wyruszyli wmałpi gaj" Wodecki-raj
""Możesz robić to co chcesz, możesz byc kim chcesz ..." Mesajeh
Rolnictwo to nie wszystko..., ale wszystko bez rolnictwa to h<>J :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Servio    13

Jeśli w cartronicu wzmacniales ciągnik a następnie chciałbym usunąć to dziadostwo DPF i EGR to jesteś traktowany jak stały klient więc i ceny masz niższe ja właśnie czekam na usunięcie tych dwóch ostatnich rzeczy w jd 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Cena z kosmosu dosłownie za nic. Póki działa i nie ma problemów to po robić sobie problemy i koszty i nabijać kieszenie tym pseudo tuningowcom?


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rutek22kret
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem nowy na forum ale liczę na wszą pomoc:) Posiadam MF 3060 o roku czasu i na koniec sezonu zapaliła mi się kontrolka od filtra skrzyni, okazało się że znajduje się w nim dużo opiłków takich mikroskopijnych, po wymianie oleju i filtra spokój był na dwa tygodnie a potem to samo i teraz już nie mogę nadążyć zmieniać filtrów. ogólnie wszystko działa tylko w ostatnim czasie zginęły hamulce nożne (ręczny jest) może wiecie co mu jest . Za dwa tygodnie jestem umówiony z mechanikiem ale czekam na waszą pomoc z góry dzięki Rutek
    • Przez kravter
      witam chcialbym dowiedziec sie czy w mf 3630 jest filtr od wspomagania??i gdzie on sie znajduje poniewaz wolno chodzi mi wspomaganie i ehr (pompa wymieniona i dalej to samo)
    • Przez Arek
      Chcę założyć filtr wody i reduktor na linii pojenia, głównei dla zminimalizowania strat wody w poidłach. Co byście polecili?
      Czy np. http://allegro.pl/reduktor-cisnienia-wody-1-2-manometr-honeywell-i6745752717.html
      reduktor ciśnienia wody honeywell z manometrem będzie ok ? Mosiężny chyba lepszy niż ocynk? Jakie ciśnienie powinno być ustawione ?
      Filtr wody http://allegro.pl/filtr-do-wody-obudowa-korpus-narurowy-1-2-10-cali-i6361493851.html#
      czy http://allegro.pl/honeywell-filtr-do-wody-ff06-1-2-z-oplukiwaniem-i6976072232.html
      Plastikowy lepszy bo nie skoroduje ale znowu mosiężny ma opcje wypłukania osadu. Który lepiej wybrać ? I jaka gęstość wkładu ?
       
    • Przez MłodyGSportowiec
      Witam, gdzie w Fendzie Vario 818 znajduje się filtr wstępny paliwa? U wuja w 714 jest w okolicach skrzynki gdzie akumulator a w 818 go tam nie ma. Gdzie może być? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. 
    • Przez Sklep_Techtor
      Witam!
      Zajmujemy się sprzedażą armatury, podzespołów do dystrybutorów na paliwo oraz całymi dystrybutorami - również do AdBlue.
      W swojej ofercie posiadamy m.in.:
      Filtry do ciągników (kabinowe, olejowe, paliwowe itp.)
      Filtry i separatory do dystrybutorów paliwa
      Armaturę do dystrybutorów
      Liczniki, pompy, pistolety do dystrybutorów
      Wszelkiego rodzaju złączki, kolanka, węże itp.
      DYSTRYBUTORY NA PALIWO
      Części serwisowe do dystrybutorów z podzespołami PIUSI
      Część asortymentu można zobaczyć na naszej stronie www.TECHTOR.pl
       
      Filtry można zamawiać telefonicznie, e-mail'owo lub poprzez wiadomość prywatną. Z reguły filtry dostępne w ciągu 24h.
      Jeśli będzie zainteresowanie i sprzedaż uruchomimy specjalny kod rabatowy tylko dla forumowiczów.
       
      Kontakt:
      736-133-817
      sklep@techtor.pl

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj