• ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez NewHollandt6070
      Witam poszukuje kogoś kto ma zamontowanie obciążniki do tylnych kołach w new Holland t 6070 albo w seri t6000 mam parę pytań
    • Przez mariusz031992
      Witam serdecznie. Chciałbym zbudować łyżkę podsiębierną do ładowacza troll. Niestety brak mi wizji wymiarów samej łyżki jak i mocowań czy też tej "przekładni" pod siłownik. Macie może jakieś rysunki techniczne (nawet i odręczne) czy też  może podacie wymiary wszystkich elementów? <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ZOfuYrYxVJI" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

    • Przez mariusz031992
      Witam serdecznie. Zakupiłem niedawno ładowacz troll i strasznie drażni mnie opcja obrotu tej maszyny. Jest bardzo niestabilna/niedokładna- wygląda to tak, iż zamykając sekcję rozdzielacza obrót trwa dalej siłą bezwładności. Prosto mówiąc siłownik nie ma stałej, twardej pozycji lecz trochę się wciąga i wyciąga pod wpływem zewnętrznego pchnięcia ramienia. Są zamontowane na przewodach tzw zawory ciśnieniowe dwukierunkowe tłumiące. Czy to przez nie hydraulika tak działa, czy też jest to oznaka ich niesprawności? Zawory działają w ten sposób, iż gdy się za długo przytrzyma przepływ oleju na jeden siłownik i dojdzie do do krańcowego położenia, to olej przepływa automatycznie na inny siłownik. Zawór wygląda tak https://sklep-rolnicze.eu/zawor-cisnienia-dwukierunkowy-tlum,3,75168,12967
    • Przez areczek00095
      Cześć. Pacjent Same Silver. Zauważyłem że gdy jadę powoli z włączonym napędem po ubitym śniegu/lodzie to raz jedno koło przednie szarpnie to przodu, raz drugie.  Nie słychać żadnych piskow, trzaskow ani nic tylko po prostu tak dziwnie przeskakuje raz jedno raz drugie aż cały przód zatrzesie. Jadąc szybciej tego nie widać, tak samo w głębokim śniegu wszystko  jest okej. Na wyłączonym napędzie nie ma problemu. Zdjalem osłony od wałka podajacego na most i jest tam wyczuwalny luz na tulejkach. Pytanie czy to może to powodować? Tak jakby pod obciążeniem było okej a na pusto szarpalo. Czasami zdarza się że szarpnie kilka razy jednym kołem i raz drugim. Nie jest to systematyczne. Macie może jakiś pomysł? Oleje w moście i zwolnicach zmieniane 300h temu.
    • Przez Mf255fan
      Witam, zakupiłem ładowacz mikrus ale słabo podnosił. Maksymalne cisnienie 130MPa regulacja zaworu przelewowego nic nie daje.Olej nowy.zawór wyczyszczony i dalej tak samo. zamontowana jest pompa o symbolu PZ3-32/16-2-142 pytanie czy jakaś inna pompa (może być mniejszy wydatek) spasuje bez żadnych przeróbek czyjednak szukać takiej samej a ciężko coś trafić.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.